Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-29, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Jag tror det är en
naturlig död.

En religiös tro eller har du någon grund till det? Gubben var besvärlig för Annika, lite av en strulpelle ,ett hinder i hennes karriär. Tog han livet av sig var det ju bara att tacka och ta emot. Tog hon livet av honom är det också inom möjligheternas ram. Nippertippan har väl känningar bland slödder från sin uppväxt i Bergsjön. Lätt att få tag i en som kunde trycka i honom för mycket sömnmedel.
Jag är mer säker i min tro att det är något av det.
Citera
2019-09-29, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Dödsannonsen:

https://minnessidor.fonus.se/print_death_notice.php?sign=82599b7151cd8958c53743 1e5732042a&booking_id=1858731&type=ad_preview_imag e_print&cat=ads

Han dog 26 augusti.

Jösses!

Den texten kopplar åtminstone jag direkt till Knutbymördarnas omskrivning när dom hävdar "komma hem till Gud."

Creeepy! Hur kan man formulera en annons på det viset?
Är det ett förtäckt hån?
Citera
2019-09-29, 07:31
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboboxbox
Jösses!

Den texten kopplar åtminstone jag direkt till Knutbymördarnas omskrivning när dom hävdar "komma hem till Gud."

Creeepy! Hur kan man formulera en annons på det viset?
Är det ett förtäckt hån?

Äh, det är inte alls creepy och inget "förtäckt hån"...

För vanliga kristna är det inget konstig.
Sen vet jag inte alls om Strandhällskan är kristen.
Citera
2019-09-29, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Förhållandet är ju inte friskt om man måste vara otrogen!
Nä, det har jag väl inte sagt heller. Men att otrohet i sig leder till självmotf tycker jag låter MYCKET överdrivet..
Citera
2019-09-29, 07:39
Medlem
självmord
Citera
2019-09-29, 07:49
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Kan hon ha mördat eller lejt yrkesmördare att mörda sin man.
Det skulle kräva initiativförmåga och ett visst mått av självständigt tänkande.
Citera
2019-09-29, 08:02
Medlem
Att döma av tidigare inlägg i tråden måste Thomas eventuella sjävmord bero på att han blivit utförsäkrad av Försäkringskassan. Människor verkar dö som flugor och Annika står snart inför rätta för folkmord. Äh, ta med landsförräderi, prostitution och glosögdhet också när ni ändå är igång!
Jag kan bara hoppas att ni som skriver sånt här trams också blir utförsäkrade snart så att ni kan skaffa annan dagsysselsättning än att vara tangentbordsriddare på Flashback och anonymt tävla om vem som kan skriva elakast kommentar utan att mamma ser.
Newsflash: Det förekommer att folk fuskar med sjukförsäkringen och låtsas vara sjuka för att få pengar gratis. Det blir dyrt för samhället. Fast det är klart: Här brukar ju standardlösningen i er värld vara att förbjuda invandring för då skulle vi ha råd med allt och kunna leva lika obekymrat lyckliga som på 50-talet när n*g*r fick heta n*g*r. Om ni hade vett och samvete till det hade ni skämts. Jag rodnar lite av att skriva på samma forum.
Citera
2019-09-29, 08:23
Medlem
Först dör Reinfeldts livvakt och nu Annika Strandhälls sambo. Det ser inte bra ut detta, man undrar vad för känsligt material som sambon hade och hotade med att gå ut med när han plötsligt blev knuffad ned för trappan av en aggresiv Annika.

Därefter fick hon hjälp av sina säpovakter att få det att se ut som att han hängde sig. Nej du Annika, du är avslöjad.
Citera
2019-09-29, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Finns en tråd på FB om att han dömts för snatteri av lampor från MediaMarkt. Så kanske inte helt helylle.

Snatta glödlampor liksom, det tyder ju på att det inte stod rätt till. Hur tror ni att han gjorde det? Tabletter eller gasning brukar vara poppis för det finare folket.
Citera
2019-09-29, 09:28
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/annika-strandhalls-sambo-har-avlidit/
Citera
2019-09-29, 09:38
fruyktansvärt att bli islängd från finlandsbåten. Man lever en stund men drunknar sen. Säpo måste vara inblandat.
Citera
2019-09-29, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
självmord

luktar mer som att han blev självmördad, du vet som Epstien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in