2021-04-09, 21:37
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Sant!
Va, var hon ihop med en chilenare!!?? Nä nu går skam på torra land.
Avgå Strandhäll!
Citera
2021-04-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Va, var hon ihop med en chilenare!!?? Nä nu går skam på torra land.
Avgå Strandhäll!

Att som sossesugga vara/varit ihop med en man från MENA, Afghanistan, Sydamerika m.fl. u-länder ger höga poäng och mångkulturell status inom sosseriet! Jmf med Mååna!
Citera
2021-04-09, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAllaPoe
Fast det stämmer att Strandhäll var ihop med en chilenare.
Visst att Morgan Johansson är kort. Men det gör honom inte till chilenare.
Citera
2021-04-10, 00:29
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Någon som "vet" eller kan ge upplysningar om Ankan haft 3- eller 4-kanter ?
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Jag vet att hon hade 6-kant när hon monterade bokhyllan Billy.
Ni är sämst!

Bor hon kvar med dottern i självmordshuset borta vid Strömma, eller är det sålt?

Jag mår lite illa när jag tänker på en stånkande Morgan lägrandes Annika...

Sudda sudda!
Citera
2021-04-13, 12:47
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
Ni är sämst!

Bor hon kvar med dottern i självmordshuset borta vid Strömma, eller är det sålt?

Jag mår lite illa när jag tänker på en stånkande Morgan lägrandes Annika...

Sudda sudda!

Det är onekligen lite märkligt om nu Annika bor kvar på Värmdölandet. Man kan undra hur det praktiska löses. Annika har ju inget körkort och det verkar vara en bit från landsvägen till huset enligt Google map. Hon kanske endast har huset som weekendboende och fortfarande använder Visions gamla lägenhet på Östermalm.

Annika har aldrig varit någon matkassebärare. Ja faktiskt inget annat praktiskt heller vad jag kommer ihåg från hamnlivet i götet. Jag är tveksam till om hon kan cykla. Men idrottsminister kan man bli utan några som helst praktiska kunskaper. Fanns det någon som hade sämre inblick i sportsliga aktiviteter än Annika? I sossarnas värld händer konstant obegripliga saker.

Nu när Morgan inte är kassbärare eller chaufför undrar jag om någon vet om stafettpinnen har förts vidare? Får hon kanske bärhjälp av Hamid. Hette han så, den Afghanske vän och granne? Betalar hon svartarbete?
Senast redigerad av lowbrow 2021-04-13 kl. 12:51.
Citera
2021-04-17, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Det är onekligen lite märkligt om nu Annika bor kvar på Värmdölandet. Man kan undra hur det praktiska löses. Annika har ju inget körkort och det verkar vara en bit från landsvägen till huset enligt Google map. Hon kanske endast har huset som weekendboende och fortfarande använder Visions gamla lägenhet på Östermalm.

Strandhäll kan inte sälja fastigheten i Fågelbro förrän hon har lämnat in en bouppteckning i dödsboet efter sambon. Snart två år efter hans självmord så har hon undlåtit att göra det.

Hon har fått uppskov efter uppskov.

När det sent om sider sker så kan hon sälja eller bo kvar om hon först löser ut ett särkullbarn som har rätt till sitt farsarv.
Citera
2021-04-17, 18:24
Medlem
hur fan kan man tycka den vidriga saten är snygg? blinda uttalar sig i god tro....
Citera
2021-04-18, 18:26
Medlem
Adonis.s avatar
En gammal vän till mig inom krogbranschen har med 100% säkerhet sett Svarta Änkan nyligen tillsammans med Morgan Johansson & en okänd kvinna kliva ur en taxi en bit från Par i Hjärter i Solna. Enligt uppgift så verkade dom väldigt kärvänliga, trots allt jidder om corona. Inte första gången på Par i Hjärter för henne men vem var den andra kvinnan i deras sällskap? Såg tydligen ut att komma från öst.
Citera
2021-04-19, 11:56
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAllaPoe
Strandhäll kan inte sälja fastigheten i Fågelbro förrän hon har lämnat in en bouppteckning i dödsboet efter sambon. Snart två år efter hans självmord så har hon undlåtit att göra det.

Hon har fått uppskov efter uppskov.

När det sent om sider sker så kan hon sälja eller bo kvar om hon först löser ut ett särkullbarn som har rätt till sitt farsarv.

Intressant info.

Vad kan det bero på? Det måste finnas ett syfte. Är det den typiska sossejargongen, att mörka information till allmänheten? Är det ett försök att dölja en förmögenhet, eller tvärtom en skuld (spel?). Kan hon inte lösa ut pojken? Kommer de överens eller har det blivit en schism?

Något fuffens är det. Annika kan inte skylla på att hon inte orka ta tag i det. Hon orkar ju sitta och hamra frenestiskt på tangentbordet till sina obegåvade FB inlägg.
Citera
2021-04-19, 12:00
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
hur fan kan man tycka den vidriga saten är snygg? blinda uttalar sig i god tro....

För 15-20 år sedan såg hon riktigt bra ut. Ingen sexbomb dock.
Citera
2021-04-19, 12:57
Medlem
Strandhäll har sin självmördade makes blod på händerna. Utan hennes agerande hade han förmodligen levt idag och hon gick vidare förvånansvärt enkelt. Den dag kvinnor börjar tvingas ta ansvar för sina handlingar kommer också hon få göra det. Tills dess bör hon ständigt påminnas om det här.
Citera
2021-04-19, 13:00
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow

Annika har aldrig varit någon matkassebärare. Ja faktiskt inget annat praktiskt heller vad jag kommer ihåg från hamnlivet i götet. Jag är tveksam till om hon kan cykla. Men idrottsminister kan man bli utan några som helst praktiska kunskaper. Fanns det någon som hade sämre inblick i sportsliga aktiviteter än Annika? I sossarnas värld händer konstant obegripliga saker.

Hon använder väl alltid taxi som alla andra riksdagsmän och låter skattebetalarna betala..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in