2019-09-30, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Nej det är sossarnas värld vi lever i det vet väl du som springpojke!? Du behöver inte slänga ur dig otidigheter och påstå saker om andra samband bara för att jag säger att detta var lägligt för sossarna och skumt.

Finns många sätt att ta död på folk genom hjärtinfarkt. Stress till exempel, sprit, piller. Vi vet inte sanningen hur maktens kreatur har gjort i det här fallet.

Konstareas att dödsfallet var lägligt för socialdemokraternas inre krets
Jag är gammelmoderat... du är dålig på att gissa (oxå).

Jo vi vet sanningen, och sanningen är att han dog i hjärtinfarkt. Att det skulle ha minsta betydelse för S är ju bland det tramsigaste jag läst (och då har jag läst mycket).
Citera
2019-09-30, 11:42
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Nu kommer avancerade teorier. Varför var det inte bara en timeout för död av nära anhörig?

Förhållandet var ju slut så hon skiter nog i honom, men det är barnen som behöver stöd eftersom deras pappa gått bort och då kan hon inte flänga runt och suga kuk.
Citera
2019-09-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollenisse
Inte om man har ett lågkvalificerat anonymt skitjobb och har normal människor som säger normala saker om en i sociala medier.
Har man däremot en högprofilerad syssla där man dygnet runt är offentlig och blir ständigt trakasserad av mentalt utmanade empatilösa kräk och anonyma troll, som inte ens kan kamma sig när någon dör, då känns det inte så konstigt alls att vara tjänstledig i månader.
Det är trådar som denna som sänker FB.
Väl talat!
Citera
2019-09-30, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Så vitt jag vet berodde timeouten bara på att hon eventuellt skulle häktas eftersom rättsläkaren inte hittade någon naturlig orsak till hans död, dvs det inleddes en mordutredning och det var först efter omfattande obduktion som dödsorsaken kunde fastställas. Så han har antagligen inte haft någon känd allvarligare sjukdomsbild och var död när ambulanspersonalen kom dit.
Du var mig en insider! Således har du tillgång till både polisrapport och rättsläkarutlåtandet. Inte illa!
Citera
2019-09-30, 12:34
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Du var mig en insider! Således har du tillgång till både polisrapport och rättsläkarutlåtandet. Inte illa!

Nja, men det är standardförfarande när någon som inte är alltför gammal påträffas avliden.
Vi har inte fått reda på detaljerna ännu, men det verkar alltså som han hittades död i hemmet och att man i början inte alls visste orsak om det var sjukdom, självmord (typ tabletter) eller mord.
Citera
2019-09-30, 12:51
Medlem
Snopphanens avatar
Iskall hora misstänkt för mord. Alltså kom igen, Flashback är bättre än den här tråden.
Gillar hennes utstrålning, kan tänka mig att hon kunde vara en helt ok kvinnlig väninna, en sån lite äldre tjej som man kan snacka med. Påminner om en klasskompis jag hade, duktig tjej som var rolig och aldrig mobbade. Men går bara på utseendet nu alltså...
Citera
2019-09-30, 12:54
Medlem
Citat:
Nja, men det är standardförfarande när någon som inte är alltför gammal påträffas avliden.
Vi har inte fått reda på detaljerna ännu, men det verkar alltså som han hittades död i hemmet och att man i början inte alls visste orsak om det var sjukdom, självmord (typ tabletter) eller mord.
Jag är väl insatt i förfarandet men hur vet du resten? Polisläcka?
Citera
2019-09-30, 13:13
Medlem
Belavias avatar
Tror inte att hon har mördat eller lejt någon att mörda sin sambo, det har jag mycket svårt att tro. Annika är all in på värdegrunden - Allas lika värde, så hon skulle aldrig komma på tanken att låta mörda någon, inte ens sin sambo som hon verkade hata.
Senast redigerad av Belavia 2019-09-30 kl. 13:17.
Citera
2019-09-30, 14:10
Medlem
Julskinkatos avatar
Jag säger inte att AS lät mörda sin sambo, det verkar lite överdrivet kanske.
Men det skulle ligga i linje med hennes politiska gärning. Att utplåna det Svenska folket.

Sossarna som organisation är kapabla till extrema åtgärder, det vet vi redan. IB tex. Man kan spekulera om annat, Palme, Algernon osv.

Eftersom sossarna inte längre är en genuin rörelse, de i toppen tror inte själva på det de säger är sårbara för avslöjanden. Om nån med reell inblick skulle gå ut och vittna om detta skulle det kunna leda till en total kollaps för "partiet". Lätt värt ett människoliv att förhindra.
Citera
2019-09-30, 14:26
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Jag är väl insatt i förfarandet men hur vet du resten? Polisläcka?

Familjeläcka snarare, men det är svårt att veta hur sant det är eller om man förskönat situationen lite.. Det är uppgifter från bekanta som jobbat med honom i hans departement och som känner dem från när de bodde i Göteborg.
Citera
2019-09-30, 14:34
Medlem
Citat:
Familjeläcka snarare, men det är svårt att veta hur sant det är eller om man förskönat situationen lite.. Det är uppgifter från bekanta som jobbat med honom i hans departement och som känner dem från när de bodde i Göteborg.
Så bekanta har tillgång till uppgifter från polisutredning och rättsmedicinskt utlåtande då?
Citera
2019-09-30, 14:43
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Så bekanta har tillgång till uppgifter från polisutredning och rättsmedicinskt utlåtande då?

Ja, antagligen eftersom familjen gått ut med uppgifter och polisutredningen är väl nedlagd vid det här laget efter att obduktionsutlåtandet kommit.

Begravningen är över och Strandhäll verkar lycklig på sina senaste facebookbilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in