Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-04, 20:52
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaBalli
Eftersom jag har sett vid ett flertal tillfällen (konferenser) så skulle jag inte säga att TW var en ängel när det gäller sprit och fruntimmer.

Nej, de förtjänade säkert varandra.
Citera
2019-09-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Tror du att hon har ens har förmågan att känna något ?

Nej det har du rätt i det rinner väl av som vatten på en gås, en sann psykopat ut i fingerspetsarna.
En normal människa hade ju varit knäckt men Strandhäll twittrar vidare.
Citera
2019-09-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Att döda sin sambo genom att knulla runt så mycket så han tar livet av sig ser de förmodligen som en stor feministisk bedrift och att de hoppas att hon ska kunna ses som en förebild i det avseendet. Bästa tjejgänget! Men samtidigt finns det nog ett par på redaktioner runt om i landet som tror att allmänheten inte riktigt ser det på samma sätt.

Ja, kallas ju att vara en stark kvinna som vet vad hon vill, frigjord och modern, som tar för sig, bejakar sig själv mm och andra bombastiska förskönande omskrivningar
Citera
2019-09-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Tror du att hon har ens har förmågan att känna något ?

Nej! Det är Ankan Strandskata för dum för att kunna göra...
Citera
2019-09-04, 22:29
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Nej! Det är Ankan Strandskata för dum för att kunna göra...

Ja och självkritik är ju inte hennes starka sida, det vet vi ju sedan innan. Hon kommer att göra sig själv till en stackars martyr nu inledningsvis och sedan gå stärkt ur detta mot nya politiska framgångar med fortsatt högburet huvud. Dessutom kommer folk runt henne ha silkesvantar på och hon blir än mer "untoutchable" och kan fortsätta sina onda gärningar och fulspel i tex. debatterna.
Obehagligt och nästan kusligt taktiskt...
Citera
2019-09-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Nej det har du rätt i det rinner väl av som vatten på en gås, en sann psykopat ut i fingerspetsarna.
En normal människa hade ju varit knäckt men Strandhäll twittrar vidare.
Hon kan inte hålla sig borta från twitter/sociala media då.
Något fel på tanten, psykopat med stirrande ögon.
Citera
2019-09-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAllaPoe
Har du träffat TW personligen?
Har du märkt något i hans beteende som skulle kunna förklara ett ev självmord?

Jag är inte förvånad att det går till på det här sättet på arbetsplatser där det finns lojala anhängare till Rörelsen (som ska betraktas som en sekt) och som agerar i eget/S intresse och inte enl arbetsbeskrivningen. De som motsätter sig nämnda beteende och går upp emot Rörelsens intressen gör det med risk för den egna anställningen.

Samhället har en cancersvulst som måste hanteras.

Sen verkar det som "jura-novit-curia" inte tycker om denna tråd utan valde att ta bort sitt inlägg där han/hon frågade om jag var stolt över mitt inlägg om den översikt på familjen jag gjorde.

Komiskt att använda just "jura-novit-curia" men ifrågasätta forumets ramar för yttrandefrihet. Han/hon kanske återkommer?

Jag har träffat honom och haft mycket skriftlig kontakt. Han var känd för sin arrogans och överlägsenhet. Tyckte sig stå över lagen vilket tyder på att han kände sig säker på sin position och status. En säkerhet som kommer från att man tillhör ett nätverk och ett hemligt sällskap med egna agendor.
Citera
2019-09-05, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVobiscum
Men herregud, är mitt inlägg verkligen det enda du läst i tråden?
Jag tycker det är mycket som talar för att AS har ett minst sagt skevt beteende när det gäller förhållanden.
Vad tycker du själv?
Fast att anklaga någon som skyldig till någons självmord är väl lite väl magstarkt
Citera
2019-09-05, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HannaBalli
Eftersom jag har sett vid ett flertal tillfällen (konferenser) så skulle jag inte säga att TW var en ängel när det gäller sprit och fruntimmer.

De flesta som åker på konferenser tycks leva i öppna förhållanden - i varje fall på 70- och 80-talen när jag var med. En och annan skilsmässa blev följden, några kom på att de ville byta ut den nuvarande.
Citera
2019-09-05, 09:03
Är det bekräftat att han begått självmord? Om så är fallet, vet man hur? Eller är det bara vilda spekulationer i vanlig ordning?
Citera
2019-09-05, 09:12
Medlem
Borde inte tråden delas upp i två; en som handlar om Annika Strandhäll och en som handlar om hennes sambo (TW).
Citera
2019-09-05, 09:17
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Är det bekräftat att han begått självmord? Om så är fallet, vet man hur? Eller är det bara vilda spekulationer i vanlig ordning?

Det är inte bekräftat att det var självmord. Det är bara de närmaste anhöriga som får kännedom om dödsorsaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in