2023-12-24, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlie80
Nu Twittrar bag-in-box-dåren att det är Kristerssons fel att hon inte får in TV4 på sin TV.
Hon verkar både fanatisk men även vara i behov av psykiatrisk vård.
Hon vill bara verka någorlunda modernt. Det var streaming TV4 hade problem med detta inte den s k linjära TVn.

Jag ser inte henne vara missnöjda med att de digitala Bingolotterna var offline i 15-20 min.....stöder hon inte föreningslivet eller blev det fysiska lotter från barnens vänner ?
Citera
2023-12-24, 08:42
Medlem
MongoHasses avatar
Det kan ju inte bara vara billigt bag-in-box vin som Strandhällskan konsumerar? Någon form av piller tillsammans med vinet tror jag hon nyttjar.
Citera
2023-12-24, 12:51
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlie80
Nu Twittrar bag-in-box-dåren att det är Kristerssons fel att hon inte får in TV4 på sin TV.
Hon verkar både fanatisk men även vara i behov av psykiatrisk vård.
Får man sin ex make att begå självmord så är man psykisk störd vilket strandhäll är.
Vin och piller är ingen bra kombination och detta får vi på svar när strandhäll får för sig att twittra.
Citera
2023-12-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
För mest Strandhäll skulle jag rekommendera en box.

"Denna present är inte ortodox, utan en box, med lite måtta slipper du dräll, om du inte dricker vin som blondinen Strandhäll".

Att i ett julrim nämna vad paketet innehåller vittnar om total avsaknad av förståelse för traditioner. Är du en landsförrädare?
Citera
2023-12-30, 00:08
Medlem
stickan888s avatar
Kändes sorgligt att hon bara skrev om boken hon ska släppa i april, klargjorde hon på fejan
Inget om saknaden av hennes far
Hennes pappar somnade in den 29 december i fjol. Mycket snäll och fin man ❤
Citera
2023-12-30, 05:14
Medlem
Vilken oerhört korkad puckad bimbo denna Strandhäll är!
Det riktigt skriker gula blend o WT om henne.

Hur in i h-lv-t- kan (S)osseriet ge något som helst förtroende till detta okunniga stolpskott ?

Undrar om hon trivs i bostadsrätten på Södermalm?
Citera
2023-12-30, 09:38
Hon skriver på X, tidigare twitter, att hon släpper sin bok nu i vår (april). Den ska bland annat handla om kön.
Citera
2023-12-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Hon skriver på X, tidigare twitter, att hon släpper sin bok nu i vår (april). Den ska bland annat handla om kön.

Kön till Bolaget?
Citera
2023-12-31, 16:54
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock

Bokens titel: Att stå kvar bär det blåser

Citat:
Oro, en hissnande känsla i magen har jag när jag nu lägger ut detta. I april släpper jag en bok. Den berättar om tankar jag länge haft, om mitt liv, om klass, om kön, om politik och samhälle. När man är mitt i det och allt drabbar en samtidigt. Om att inte bara överleva utan leva

Citat:
Anders Lindberg
@anderslindberg
Dec 29
Replying to @strandhall
Coolt!

Annika Strandhäll
@strandhall
Dec 29
Replying to @anderslindberg
Tack. Rädd.
Citera
2023-12-31, 16:58
Medlem
Silltunnas avatar
Hoppas det blir lite smaskiga detaljer i boken om hennes missbruk av alkohol och män!
Citera
2023-12-31, 17:28
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Hoppas det blir lite smaskiga detaljer i boken om hennes missbruk av alkohol och män!

Hoppas boken innehåller nåt om "Den Skånska Dvärgen".
Citera
2024-01-01, 00:37
Medlem
WTF865s avatar
Vem fan vill läsa smörjan annat än korkade sossar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in