2024-07-27, 19:03
Medlem
Tortellis avatar
Jag läste på Strandhälls twitter och lite allt möjligt och det är en ohygglig dålig svenska som Annika strandhäll har. Det visar på dom noll krav som sossarna har på fd ministrar i det här fallet. Annika är utan att vara elak, svagbegåvade, alla skandaler medd fylla och inkasso. Den här kvinnan skulle vara borta från politiken för länge sedan. Hon är ibland förvirrad på twitter och enormt aggressiv.
Citera
2024-07-28, 08:51
Medlem
ValentinoBladssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag läste på Strandhälls twitter och lite allt möjligt och det är en ohygglig dålig svenska som Annika strandhäll har. Det visar på dom noll krav som sossarna har på fd ministrar i det här fallet. Annika är utan att vara elak, svagbegåvade, alla skandaler medd fylla och inkasso. Den här kvinnan skulle vara borta från politiken för länge sedan. Hon är ibland förvirrad på twitter och enormt aggressiv.

Det tråkiga är att hon sällan verkar fatta ens när hon haft helt fel. Åtminstone erkänner hon det inte, vad jag har sett.
Citera
2024-09-10, 13:22
Medlem
Gosifs avatar
Hon verkar ha gått upp en hel del i vikt efter (sommarlovet)
Citera
2024-09-10, 13:36
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hon verkar ha gått upp en hel del i vikt efter (sommarlovet)
Jag noterade samma sak. Annika har en arrogant uppsyn, samtidigt ser hon jäkligt *åt ut. Ett vilddjur i sängen kanske! Hennes utbrott på twitter/x är vansinniga. Speciellt fredagskvällar.
Citera
2024-10-04, 20:18
Medlem
Hmm, blivit mer aktiv på X, bara massa svammel där... Trillat av vagnen och börjat med Bib:en igen?
Citera
2024-10-04, 20:25
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Hmm, blivit mer aktiv på X, bara massa svammel där... Trillat av vagnen och börjat med Bib:en igen?
Läste fel först och läste att hon börjat med bibeln igen...
Där står annars många kloka ord som hon kunde ta till sig, som att en hund alltid återvänder till sina egna spyor och att ett tvättat svin vältrar sig i smutsen igen.
Senast redigerad av Rimbert 2024-10-04 kl. 20:34.
Citera
2024-10-07, 21:30
Medlem
Faltas avatar
Nu går Annika strandhäll loss på X ordentligt. Börjar skriva som en tonåring och aggressiv. Kan hon öppnat en bag in box nu på Måndagskvällen? Jäkligt obehagligt med hennes aggressiva stil.
Citera
2024-10-08, 19:30
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu går Annika strandhäll loss på X ordentligt. Börjar skriva som en tonåring och aggressiv. Kan hon öppnat en bag in box nu på Måndagskvällen? Jäkligt obehagligt med hennes aggressiva stil.

I så fall visar hon upp sitt rätta jag; Hon är ju riksdagsman och skall då vara på plats idag. Inte sitta hemma o supa!
Citera
2024-10-10, 21:57
Medlem
Var bor tantan nu för tiden? Efter makens död och i samband med försäljningen av deras hus, bodde hon på Alströmergatan och snurrade runt på vinbarerna på Kungsholmen.
Citera
2024-10-11, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
Var bor tantan nu för tiden? Efter makens död och i samband med försäljningen av deras hus, bodde hon på Alströmergatan och snurrade runt på vinbarerna på Kungsholmen.

Verkar som att hon bor på Söder sen några år tillbaka.

https://mrkoll.se/person/Annika-Vikt...QmpuhQuerArahA
Citera
2024-10-16, 21:05
Medlem
Faltas avatar
Strandhäll är helt galen på twitter/X . Hela tiden SD och våran statsminister. Hela Hela tiden, hur kan hon få hålla på och skriva tokigheter! Ibland undrar jag över hennes mentala hälsa!
Citera
2024-10-16, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Strandhäll är helt galen på twitter/X . Hela tiden SD och våran statsminister. Hela Hela tiden, hur kan hon få hålla på och skriva tokigheter! Ibland undrar jag över hennes mentala hälsa!

För mycket Kicki-festis leder till dåligt omdöme...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in