2022-07-08, 11:13
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Sossetjej?

Medelålders kvinna vars bästföredatum gått ut.

Intelligent?
Fick inte hon 0.1 på HP?

Sexig?
Ja.

Snygg?
Ja.
När hon var lite yngre, kunde jag inte låta bli att tänka på Jane March i Color of Night varje gång hon syntes i rutan – en halvporrfilm med Bruce Willis. Men även hon var snygg och sexig mest för att hon var ung och inte på något mer verkligt sätt.
Bilder: https://www.google.com/search?q=jane...2sFDy3sF9n8VcM

Jag minns inte att jag sett något resultat från högskoleprovet från henne; dels har hon väl inte behövt något då hon har sin frisörskeutbildning, dels vågar hon troligen inte, då det är offentlig uppgift. För tre år sedan hade hon i a f inte skrivit det.
https://nyheter24.se/nyheter/928052-...hogskoleprovet
Citera
2022-07-08, 12:57
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Lite märkligt vilket j-a drev det blir så fort en sossetjej är för intelligent, sexig eller snygg....

Haha, najs. Om det vore en moderat energiminister som inte hade en susning om hur många kärnreaktorer vi har i landet skulle du hoppa ur trosorna av ilska. Om hon dessutom svinade runt och ställde in planerade möten efter en blöt natt skulle du vara den första att kalla henne olämplig. Om hon var moderat och företrädde ett parti som var emot kärnkraft och sen plötsligt var för det samtidigt som hennes parti röstade mot kärnkraft i EU skulle du idiotförklara alla som påstod att han var seriös.

Huruvida hon är snygg är en smaksak. Huruvida hon är oseriös och olämplig som minister råder ingen tvekan om.

Jag bryr mig heller inte om hon är promiskuös. Inte ens om hon festar på stan. Om hon eller hennes pressekreterare däremot ljuger är hon helt olämplig att företräda svenska medborgare. Alkoholproblem är heller ingen merit. Inte ens i en sosseregering.

Du är ett skämt.
Citera
2022-07-08, 15:17
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
När hon var lite yngre, kunde jag inte låta bli att tänka på Jane March i Color of Night varje gång hon syntes i rutan – en halvporrfilm med Bruce Willis. Men även hon var snygg och sexig mest för att hon var ung och inte på något mer verkligt sätt.
Bilder: https://www.google.com/search?q=jane...2sFDy3sF9n8VcM

Jag minns inte att jag sett något resultat från högskoleprovet från henne; dels har hon väl inte behövt något då hon har sin frisörskeutbildning, dels vågar hon troligen inte, då det är offentlig uppgift. För tre år sedan hade hon i a f inte skrivit det.
https://nyheter24.se/nyheter/928052-...hogskoleprovet

Tycker AS är mycket snyggare än den där skådisbruden Jane March.

Utseendet har AS.

Vad har hon för utbildning mer än frisör? Med tanke på att hon ansvarar för elteknik mm.
Citera
2022-07-08, 15:23
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Du trodde att man skulle tro på det?

Att Strandhäll stoppar upp gummiföremål i anus känns å andra sidan inte helt otroligt. Förmodligen ett otvättat anus med aromatisk doft dessutom.

Ja ursäkta, jag fick en bild framför mig..
Citera
2022-07-08, 15:26
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Lite märkligt vilket j-a drev det blir så fort en sossetjej är för intelligent, sexig eller snygg....

Vilka sossetjejer syftar du på? Ulrica Messing är tant numera, liksom Britta Leijon. De är väl de enda som sett någotsånär okej ut de senaste 40 åren.

Eller tänkte du på Birgitta Dahl? Mona Sahlin?
Citera
2022-07-08, 15:49
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Vilka sossetjejer syftar du på? Ulrica Messing är tant numera, liksom Britta Leijon. De är väl de enda som sett någotsånär okej ut de senaste 40 åren.

Eller tänkte du på Birgitta Dahl? Mona Sahlin?
Jag hade helt förträngt Birgitta Dahl. Hon var ju riktigt het ett tag, innan åldern tog ut sin rätt och och hon levt ut sin levt ut sin drang-und stormperiod i livet och stadgade genom att gifta sig med sosserösten Enn Kokk till slut.
Men säga vad man vill om Strandskatan, men ful är hon inte och väl inte mer inkompetent än majoriteten i vår pajasregering, se till exempel på sådana som den fullständigt värdelöse Ygeman, eller hennes förre kk Lill-Morgan...
Har sett någonstans att hon börjat slå lovar kring sossarnas partisekreterare Baudin numera. Det är ju ett strategiskt val och visar att hon åtminstone är en streetsmart person...
Vad jag sett är han gift och har flera barn, but go and knock them out girl!
Senast redigerad av Rimbert 2022-07-08 kl. 16:22.
Citera
2022-07-08, 16:44
Medlem
Är det bara jag som tycker att hon ser helt efterbliven ut?
Citera
2022-07-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azox
Din pajas.....Om en kvinna som vill ta sig upp, räcker det med utssende.
Citera
2022-07-08, 16:48
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Fast det är inte hakan jag vill ligga med.

ha ha men munnen är bra nära
Citera
2022-07-08, 17:26
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azox

Ja.

Hon ser inte efterbliven ut.

Om hon valt att bli skådis hade hon räknats som en av Sveriges nu vackraste skådisar. Iofs inte så stor bedrift. För vilka snyggingar finns i Sverige idag? Eva Röse, Alicia Vikander, Noomi Rapace? Det är ju inga hetingar direkt.
Citera
2022-07-08, 17:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hon ser ut som en 90 tals DAX porrskådis.
Vilken passande beskrivning. Hon har trots allt en tvåkukarsmun.
Citera
2022-07-08, 17:43
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Tycker AS är mycket snyggare än den där skådisbruden Jane March.

Utseendet har AS.

Vad har hon för utbildning mer än frisör? Med tanke på att hon ansvarar för elteknik mm.

Hon har absolut noll kompetens i sin roll som klimat&Miljöminister.

2007–2008
Arbets- och organisationspsykologi, Psykologiska institutionen, Göteborgs universitet

2007
Organisation och ledarskap, Sociologiska institutionen, Göteborgs universitet

2007
Fullmaktsutbildning Vision

2007
TCO facklig högskola

1991–1995
Gymnasium

Sedan har hon "suttit i olika styrelser"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera