2022-07-08, 02:23
Medlem
Clive-Hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Lite märkligt vilket j-a drev det blir så fort en sossetjej är för intelligent, sexig eller snygg....
Vem menar du?
Citera
2022-07-08, 04:50
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Jag jobbar åt en nätbutik som säljer sexleksaker och i Annika Strandhälls namn har glidmedel och en buttplug beställts

Har hon betalt fakturan?
Citera
2022-07-08, 04:54
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Lite märkligt vilket j-a drev det blir så fort en sossetjej är för intelligent, sexig eller snygg....

Sossetjej?

Medelålders kvinna vars bästföredatum gått ut.

Intelligent?
Fick inte hon 0.1 på HP?
Eller var det någon annan sossetant?
Oavsett då undrar vilka höga kvalificerade studier hon har.
Beteendevetare klarar till och med Kissie eller Kungen.

Sexig?
Ja.

Snygg?
Ja.
Citera
2022-07-08, 04:54
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tandemfraktur
Såg debatten mellan Carl-Oskar Bohlin och Strandhäll hos Svenskt Näringsliv här om dagen.
Reagerade på att hon inte kan hålla käften när andra pratar.
Hon avbryter inte utan står och jämrar sig och håller på.
Lätta aggressionsproblem också känns det som?
För att inte nämna hur jävla vild hon är på Twitter, fightas högt och lågt med folk till höger och vänster. Inte ovanligt att se henne veva verbalt emot experter på områden hon inte själv har någon vidare koll på, brukar alltid sluta i personangrepp ifrån A.Strandhälls sida också...

Mediaträning kanske hade varit något?

Twitter är forumet för de som skriver fortare än de tänker.
Citera
2022-07-08, 09:27
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Jag jobbar åt en nätbutik som säljer sexleksaker och i Annika Strandhälls namn har glidmedel och en buttplug beställts
Ojdå, där är det första positiva jag har hört om Strandhäll, hon tar den alltså i tvåan.
Citera
2022-07-08, 10:35
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Du tänker på Mona Sahlin?...

Maggan kommer aldrig att få samma sexistiska kommentar från dig. Då har hon ändå gått på Handels.
Senast redigerad av Barents 2022-07-08 kl. 10:45.
Citera
2022-07-08, 10:43
Medlem
Jordgubbes avatar
Tycker i och för sig inte att hon är helt bortkommen här (om energipolitik, från Almedalen, via Svenskt Näringsliv, 50 min in, den debatt varifrån nån plockade en stillbild och försökte insinuera att hon är helt borta), utan snarare är på hugget, även om svårt bedöma vad som är "sant" etc, dvs onödigt fördumma diskussionen här mer än nödvändigt.
Citera
2022-07-08, 10:56
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Tycker i och för sig inte att hon är helt bortkommen här (om energipolitik, från Almedalen, via Svenskt Näringsliv, 50 min in, den debatt varifrån nån plockade en stillbild och försökte insinuera att hon är helt borta), utan snarare är på hugget, även om svårt bedöma vad som är "sant" etc, dvs onödigt fördumma diskussionen här mer än nödvändigt.
Oavsett om hon är på hugget eller inte. Utifrån tidigare utbildning och arbetslivserfarenhet har AS överhuvudtaget ingen som helst kompetens att leda regeringens arbete vad gäller klimat och miljöarbete.
Citera
2022-07-08, 11:01
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Herregud!

Typiskt ärketypen på Flashback att tycka kärringar är snygga så fort deras ansikte synts i media några gånger...

Jag gissar du tycker Annie Lööf är lika fin...
Citera
2022-07-08, 11:04
Medlem
Citat:
Vilken nätbutik är det? Intressant att ni lägger ut kundernas inköp på nätet. Vet din chef om det?
Citera
2022-07-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Jag tycker att hon läst in sig bra på området. Hon gör inte alls bort sig i diskussioner. Så kapacitet har hon. Dock sämre omdöme tycker jag. Borde stänga ner sig själv på Twitter.
Citera
2022-07-08, 11:09
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Du trodde att man skulle tro på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in