2022-07-06, 10:32
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Hon är ganska sexig trots allt och jag skulle inte banga i alla fall.

Om man ser henne framifrån. I profil ser hon ju erbarmlig ut med den där hakan eller brist på.

https://cdn03.nyheter24.se/e8ca77b30...ll-akesson.jpg

https://pbs.twimg.com/media/DgZLFoKXcAA8Ks6.jpg:large
Senast redigerad av BlueBarrel 2022-07-06 kl. 11:23.
Citera
2022-07-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
En helt perfekt minister i en inkompetent sosseregim bestående av hårfrisörskor, sosstanter, folk med bluff-högskoleexamen i ”statskunskap” från Örebro Högskola och andra lågbegåvade, tidigare ledd av en svetsare, numera av en avhoppad ekonomikandidat.
Skulle kunna vara den bästa sammanfattningen på de senaste 8 årens haverier som jag läst. Word
Citera
2022-07-06, 10:49
Avstängd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Människor frossar i skitprat.. livet är svårt även för en minister. Håll käften alla

Men miljöministern tog flyget till Gotland, hur klarar vi klimatmålen då
Citera
2022-07-06, 10:52
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsesXX
Jag tror Strandhäll är en gudinna i sängen. En som verkligen tar för sig. Hon skiter i räkningar, jobb och familj. Men ser till att få det hon behöver i sängen. Snygg dessutom.

För inbitna s-röstare är hon nog inget problem. Däremot var Mona på sin tid ett sänke för inbitna sossar.
kan vara så, hon känner inte något speciellt stort ansvar för det uppdraget hon har, eller i sitt privatliv
så hon skiter i allt då hon vet hon kommer undan med det igenom att spela puuckad blondin, se lite nyknullad ut samt använda sig av trötta politikerklyschor

här ska det knullas, supas och fifflas! "Anikka Standhäll" style
Citera
2022-07-06, 11:05
Medlem
Mikojans avatar
Märklig medietystnad kring Strandhäll efter gårdagens oduglighetsförklaring av nya stjärnskottet Anna Björklund. Och att värdelösa ministern hoppade av engagemang igår i Visby. Här finns ju verkligen material av allmänintresse. Mörkläggning?
Citera
2022-07-06, 11:22
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Märklig medietystnad kring Strandhäll efter gårdagens oduglighetsförklaring av nya stjärnskottet Anna Björklund. Och att värdelösa ministern hoppade av engagemang igår i Visby. Här finns ju verkligen material av allmänintresse. Mörkläggning?
nej det kommer fram tillslut, alla har kamera i mobilen
men vågat att supa loss som minister och sedan sitta kvar på sin post, samt media är totalt tysta
Citera
2022-07-06, 11:22
Medlem
mr.demons avatar
Hon ser ut som en 90 tals DAX porrskådis.
Citera
2022-07-06, 11:28
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
men vågat att supa loss som minister och sedan sitta kvar på sin post, samt att media är totalt tysta är väldigt konstigt
Citera
2022-07-06, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
men vågat att supa loss som minister och sedan sitta kvar på sin post, samt att media är totalt tysta är väldigt konstigt

Jätte märkligt, jag hittar bara en spalt om det. Sammanfattar henne som minister ganska bra

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-haller-pa-med
Citera
2022-07-06, 11:52
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hon ser ut som en 90 tals DAX porrskådis.
Då borde hon ha en rejäl svintoborste runt snippan
Citera
2022-07-06, 12:13
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Källa på det första?

Helt otroligt att Maggan har fortsatt förtroende för henne. En katastrof på två ben, omdömeslös personifierad, naiv så en fyraåring framstår som vettig i jämförelse. Det är något med hennes blick och uppsyn som skvallrar om någon typ av diagnos. Bipolär möjligtvis.
Maggan gillar att omge sig med nollor, får henne att framstå i bättre dager.
Citera
2022-07-06, 12:15
Medlem
BGHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Mycket, mycket bra krönika av Anna Björklund

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...-haller-pa-med

“Det här borde jag ha koll på”, svarade hon när SVT frågade hur många kärnreaktorer det finns kvar och har avvecklats i Sverige, med ett lika tryggt ledarskap som en bakfull student på oförberedd munta.

Jag ser om klippet och måste resa mig av obehag när hon, ministern, försöker le bort situationen. Jag känner hennes stress och vill själv fly, den påminner om alla hårda sanningar vi är många som försöker glömma.

Att det som i vissa sammanhang kan vara halvcharmigt eller åtminstone mänskligt i andra bara är dåligt och puckat, otillräckligt.

Många var förvånade när att Strandhäll, utan relevant erfarenhet, kunskap eller intresse, fått denna ministerpost. Hennes senaste merit var att ha sparkat en generaldirektör för att ha drivit hennes egen politik och hennes förtroende bland väljarna är i den absoluta botten.

“Uppdraget är ju, hmm, informationstungt”, sa en erfaren kommentator. Man tassar runt det, vill inte dra för stora växlar på sjabblet och luckorna.

Att påstå att en politiker ur arbetarklassen är sin uppgift för liten ska man ta det lugnt med, och att kalla en kvinnlig makthavare vimsig anses vara en patriarkal härskarteknik. Men jag ser den dämpade paniken i Strandhälls ögon och känner igen den för väl.

Hon har ingen aning om vad hon håller på med.

Eller från samma krönika:

Citat:
“Nu blev det så”, säger hon, och menar att det är vår uppgift att förstå, inte hennes att bättra sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in