2022-07-06, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manslemmen
Man får väl hoppas att såsse-kärringen sjukskrev sig med karensdagsavdrag pga sin bakfylla. Hon förväntades väl arbeta för sin väl tilltagna lön den där dagen..

Det finns ingenting än som tyder på att hon varit på packad.
Någon-som-hört-något-har-berättat-att-någon-sett-någon-som-hört-från-någon-att-någon-sett Strandhäll-med-en-sko-bärande-på-en-box är vad som finns. Men inte en endaste bild. Trots att Annika S är välkänd och landet är mobil tätt.
Citera
2022-07-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Och sen har vi en vindflöjel och tomhylsa som ska leda oss in i NATO, jösses!
/Provokatör

Det var faktiskt den moderate försvarsministern Sten Tolgfors som kallades för "tomhylsan" eftersom det uppmärksammades att han vägrat bära vapen och i stället fullgjort vapenfri tjänst och inom militära kretsar är det en nedsättande benämning på en vapenvägrare.
Citera
2022-07-06, 18:28
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Och så väntar vi på bilderna. Har ryssarna redan invaderat Gotland eller varför finns det ingen el till mobilerna?

Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Ja varför finns inga bilder? Alla har mobil och hon är ganska känd. Jag köper inte detta

Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Instämmer, för mkt rykten ”jag har hört av den som hört av den”. Inte en enda bild verkar finnas.
Om jag sett denna ödla skitfull så hade jag tagit bilder direkt o sålt dom till pressen

Citat:
Ursprungligen postat av tigerpu
Måste ju skydda "våra" politiker som bara tänker på landets/folkets bästa

Nu förstår jag varför Säkerhetspolisen blev utbruten ur Rikspolisstyrelsen och nu utgör en egen myndighet direkt underställd regeringen.
Citera
2022-07-06, 18:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det var faktiskt den moderate försvarsministern Sten Tolgfors som kallades för "tomhylsan" eftersom det uppmärksammades att han vägrat bära vapen och i stället fullgjort vapenfri tjänst och inom militära kretsar är det en nedsättande benämning på en vapenvägrare.
Som nuvarande försvarsminister alltså; då passar ju epitetet
Citera
2022-07-06, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Som nuvarande försvarsminister alltså; då passar ju epitetet

1978 Peter Hultqvist ryckte in på Dalregementet i juni och var där i 57 dagar. Därefter sökte och beviljades han vapenfri tjänst. 1980 fattades beslut om att han skulle få en expeditionstjänst vid Kriminalvårdsstyrelsen.

Sten Tolgfors (M) var försvarsministern som vapenvägrade i lumpen på grund av sin djupa religiösa tro och i stället gjorde han lumpen på Röda Korset. "Han har en djup och uppriktig religiös övertygelse mot att använda våld och bruka vapen mot andra människor"
Citera
2022-07-06, 19:31
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
1978 Peter Hultqvist ryckte in på Dalregementet i juni och var där i 57 dagar. Därefter sökte och beviljades han vapenfri tjänst. 1980 fattades beslut om att han skulle få en expeditionstjänst vid Kriminalvårdsstyrelsen.

Sten Tolgfors (M) var försvarsministern som vapenvägrade i lumpen på grund av sin djupa religiösa tro och i stället gjorde han lumpen på Röda Korset. "Han har en djup och uppriktig religiös övertygelse mot att använda våld och bruka vapen mot andra människor"
När jag gjorde lumpen betecknade vi Hultqvistare som malajer Och vad Tolgfors hade att göra som försvarsminister om detta var hans övertygelse begriper jag inte
Citera
2022-07-06, 19:57
Medlem
E.Alberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Hennes otrohet gjorde så att exmannen tog livet av sig.

Ligga med dvärgen Morgan Johansson...

Skeptisk till den förklaringen. Han hade lite mer problem än att Strandhäll var hans fru. Huvudsakligen tänker jag på snatteriet men det finns garanterat fler saker att ta upp.

Om Strandhäll hade varit min fru hade jag jublat om hon var otrogen.
Citera
2022-07-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Nu förstår jag varför Säkerhetspolisen blev utbruten ur Rikspolisstyrelsen och nu utgör en egen myndighet direkt underställd regeringen.
Så Säkerhetspolisen har tagit kontroll över alla privata mobiler och sociala medier?
Citera
2022-07-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Hennes enda riktiga arbete lär ju vara som hårfrisörska, tung merit innan man blir minister
Hennes blick, uppsyn och hjärnbrist kanske beror på att hon boffat för mycket hårspray?
Inte jobbat så länge som hårfrisörksa. Ett härligt med henne när hon var ca 18 och jag 21.
Citera
2022-07-06, 22:31
Medlem
gunnarks avatar
Det som gör mig lite skeptisk till detta är att jag inte sett att Stoppa pressarna har skrivit om detta, för har dom denna uppgift så hade dom inte tvekat en sekund på att lägga ut det
Citera
2022-07-06, 23:45
Medlem
undercover-racists avatar
Om romarriket föll pga feministiska värderingar så kommer nog väst också att falla. Kommer gå rätt snabbt i och med de tekniska framstegen.

Heja strandhäll och co, antar jag
Senast redigerad av undercover-racist 2022-07-06 kl. 23:54.
Citera
2022-07-06, 23:53
Medlem
Leibachs avatar
Är hon ihop med Mogge ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in