2022-07-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Obs hörsägen/kändisskvaller:

Först har du ögonvittnen (flera) på Arlanda som säger att hon var på väg att missa sitt flygplan till Visby. Hennes personal fick stoppa flygplanet och begära att hon skulle släppas på efter det att alla andra hade bordat.

Sen har du ögonvittnen (flera) som säger att hon försökte ta sig in på Kallis kallbad/bar/nattklubb - påverkad med en bag-in-box under armen och bara en sko på fötterna. Hon blev bortmotad av krogvakter.

Sen har du en del nu raderade Tweets som hon påstås har skrivit på fyllan natten till söndagen.

Sen fanns hon inte på plats/Almedalen under hela söndagen enligt ögonvittnen.

Till hennes försvar får man väl ändå säga att hon är ännu värre när hon är nykter.
Citera
2022-07-06, 15:12
Medlem
Citat:

Först har du ögonvittnen (flera) på Arlanda som säger att hon var på väg att missa sitt flygplan till Visby. Hennes personal fick stoppa flygplanet och begära att hon skulle släppas på efter det att alla andra hade bordat.

Sen har du ögonvittnen (flera) som säger att hon försökte ta sig in på Kallis kallbad/bar/nattklubb - påverkad med en bag-in-box under armen och bara en sko på fötterna. Hon blev bortmotad av krogvakter.

Sen har du en del nu raderade Tweets som hon påstås har skrivit på fyllan natten till söndagen.

Och så väntar vi på bilderna. Har ryssarna redan invaderat Gotland eller varför finns det ingen el till mobilerna?
Citera
2022-07-06, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Och så väntar vi på bilderna. Har ryssarna redan invaderat Gotland eller varför finns det ingen el till mobilerna?

Ja varför finns inga bilder? Alla har mobil och hon är ganska känd. Jag köper inte detta
Citera
2022-07-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Konstigt att ingen filmat eller fotat...
Det enda vi har är en tweet av fåntratten Hanif Bali

I call bullshit!

Instämmer, för mkt rykten ”jag har hört av den som hört av den”. Inte en enda bild verkar finnas.
Om jag sett denna ödla skitfull så hade jag tagit bilder direkt o sålt dom till pressen
Citera
2022-07-06, 16:29
Medlem
tigerpus avatar
Måste ju skydda "våra" politiker som bara tänker på landets/folkets bästa
Citera
2022-07-06, 16:32
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Ja varför finns inga bilder? Alla har mobil och hon är ganska känd. Jag köper inte detta

Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Instämmer, för mkt rykten ”jag har hört av den som hört av den”. Inte en enda bild verkar finnas.
Om jag sett denna ödla skitfull så hade jag tagit bilder direkt o sålt dom till pressen
Exakt. Det är rent skitsnack bara.
Citera
2022-07-06, 16:59
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Det säger ju en hel del om vår statsminister Magdalena Andersson när hon utnämner en person till miljöminister som dels är helt ointresserad av miljöfrågor och dessutom så okunnig att hon inte ens vet hur många kärnkraftverk som är i bruk i dagsläget i Sverige.
Citera
2022-07-06, 17:33
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Tradition för sossarna. Mona Sahlin gick längre med sämre utbildning, Bosse Ringholm blev finansminister trots att han inte klarade gymnasie matten, Löfven kuggade svetsutbildningen etc

Och sen har vi en vindflöjel och tomhylsa som ska leda oss in i NATO, jösses!

/Provokatör
Citera
2022-07-06, 17:35
Medlem
Pausaniass avatar
Pics or it didn`t happen.
Citera
2022-07-06, 17:45
Medlem
Manslemmens avatar
Man får väl hoppas att såsse-kärringen sjukskrev sig med karensdagsavdrag pga sin bakfylla. Hon förväntades väl arbeta för sin väl tilltagna lön den där dagen..
Citera
2022-07-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Och sen har vi en vindflöjel och tomhylsa som ska leda oss in i NATO, jösses!

/Provokatör

Tomhylsa är tydligen en förutsättning för att vara försvarsminister. Vem minns inte Sten ”tomhylsan” Tolgfors ?
Citera
2022-07-06, 18:09
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:

Det där med Arlanda har jag också sett tweets om, skrivna av vittnen. Verkar inte osannolikt alls.

Men det där med att hon vinglat runt med en ”billig bag-in-box. Om man inte fattar det är satir ens när den påstådda vaktchefen heter ”Ann Ahl” så är man rätt godtrogen.

Fylle-tweets kan säkert stämma. Men sånt brukar folk ta screenshots på?
Senast redigerad av Frontlinjen 2022-07-06 kl. 18:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in