2019-08-30, 13:23
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Mycket av det som skrivs här är tamejfan nog inte ens lagligt. Hade jag varit admin hade jag skoningslöst rensat upp bland alla shitposters. Helt oacceptabelt.
Jo, du förstår, det är nog lagligt och acceptabelt annars hade det rensats. Kanske är det din idé om verkligheten som borde justeras? Fundera på det. Du får nog vänta lite till innan alla som inte uttrycker sig till ditt behag kan censureras. Sossarna jobbar dygnet runt för att det ska bli så.

Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Det är extremt äckligt att charlatanen Strandhäll nu är "sjukskriven" när hon drivit Svenskar till självmord med sin "policy" för försäkringskassan nämligen att systematiskt utförsäkra män över 55 för att nå det så kallade sjuktalet.

Sjuktalet är helt enkelt ett verktyg för att behålla budgeten inom rimlig nivå för försäkringskassan för att kunna ta emot hela tredje världen.

Du förstår att den här så kallade kvinnan har utförsäkrat Svenskar som i sin tur begått självmord för att kunna finansiera att Binrullah ska kunna låtsas ha en förlamning för att få asistansersättning. Hon har varit pådrivande i att dra in assistansersättning till de som verkligen behöver den nämligen Svenska barn som behöver andningshjälp.

Så kom du en gång till och förklara vad som är larvigt med att folk är extremt jvla upprörda på att den här häxan nu påstår sig ha rätt till det som hon systematisk har nekat Svenskar. Hon borde bli uppsagd och utförsäkrad omedelbums och drivas till självmord.
Detta.
Senast redigerad av BuckshotBill 2019-08-30 kl. 13:28.
Citera
2019-08-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Samtidigt har hon ju inte tagit makten med våld. Utan hennes politik har de mycket märkliga svenskarna röstat fram.

Nåja, du glömmer "svenskarna" som är här just som valboskap. DVS Strandhälls & co gullgrisar som helt slipper FKs terrorism. Samma gäller väl dumsossarna, aka pensionärer, i mitt eget åldersspann. De är ju inte helt sällan totalt immuna att förstå och följa med sin omvärld. Givetvis borde rösträtten för dessa dårar dras in.
Citera
2019-08-30, 15:33
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Hon några starka konkurrenter som Mona Sahlin och Veronica Palm.
nja, Palm har väl aldrig varit minister , så hon får inte var med och konkurrera .
Citera
2019-08-30, 15:40
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Hur eller hur, så är det väl ingen normal människa, som önskar livet ur Strandhälls anhöriga för det..?
Det är åsnekäften Strandhäll vi diskuterar här!

Den anhörige, som förmodligen redan tagit livet av sig har ingen önskat livet ur. Det har han förmodligen själv klarat av, han hade fö blivit anhållen snatteri och inte betalt byggbolag för utfört arbete!
Citera
2019-08-30, 16:29
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
Deta här är en skvalletråd, inte en tråd om utförsäkring. Ni samhällets olycksbarn kan väl diskutera era erfarenheter av den någon annanstans?

Det mest intressanta i det här är ju att det över en månad före nyheten om AS timeout fanns någorlunda utförligt skvaller om detta både i denna tråd och en annan tråd, skrivna av två eller tre skribenter (två av dem ger intryck av att tillhöra en och samma person, båda konton nystartade). AS skulle enligt skvallret haft en eller flera affärer, sambon kände till det och att förhållandet var på upphällningen. Detta skulle ha varit vida känt både på Regeringskansliet och bland journalister i Stockholm.

Om så är fallet vore det märkligt om detta inte på något sätt hängde samman med sambons död.
Precis, de flesta önskar väl AS evig analklåda, men det som är intressant om hon gjort en Mona, det flesta kvinnor får ju ett sista ryck innan klimakteriet sätter in på allvar, har de dessutom en äldre man vid det tillfället som tacklat av...
Citera
2019-08-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Det är åsnekäften Strandhäll vi diskuterar här!

Den anhörige, som förmodligen redan tagit livet av sig har ingen önskat livet ur. Det har han förmodligen själv klarat av, han hade fö blivit anhållen snatteri och inte betalt byggbolag för utfört arbete!

Kan inte annat än att hålla med. Dessutom var ju sambon uppenbarligen kriminell. Så någon förlust för samhället är hans frånfälle icke.
Citera
2019-08-30, 17:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Kan inte annat än att hålla med. Dessutom var ju sambon uppenbarligen kriminell. Så någon förlust för samhället är hans frånfälle icke.
Tja, snatteri känns inte som något grövre brott.
Citera
2019-08-30, 17:10
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tja, snatteri känns inte som något grövre brott.

Nej men snatteri i dessa kretsar tyder på en mental slapphet där grövre brottslighet kan finnas. Du och jag snattar inte. Eller hur?
Citera
2019-08-30, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Vad skulle vara olaglig?
Dom flesta här avskyr Strandhäll och njuter av att nu få se henne lida. Personligen tycker jag att Om hennes man har dött är det bara sorgligt och inget art glädjas ät, hemskt för barnen också, så jag njuter inte av det.
Hade hellre sett henne förnedrats offentligt pga fruktansvärt dåligt arbete och fått sparken.
Om personen förnedrats och fått sparken kanske denne tar livet av sig? Tänkte du inte på det?
Citera
2019-08-30, 17:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Nej men snatteri i dessa kretsar tyder på en mental slapphet där grövre brottslighet kan finnas. Du och jag snattar inte. Eller hur?
Oftast är väl snatteri på det här sättet en mental sjukdom. Jag tycker inte han förtjänar att dö i vilket fall.

Och jag tycker inte heller att Strandhäll förtjänar att gå igenom detta, oavsett hur kass minister i en idiotregering hon nu är.

Citera
2019-08-30, 18:24
Medlem
Guld-Jussis avatar
Jag kan bekräfta att maken är avliden.
Citera
2019-08-30, 19:26
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Jag kan bekräfta att maken är avliden.
Hur kan du bekräfta det? Vilken källa?

Du verkar ha många strängar på din Flashbabacklyra!
Senast redigerad av Tillsson 2019-08-30 kl. 19:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in