2019-08-28, 14:06
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Hur ”vet” folk att AS har knullat runt? Mest spekulationer eller?
Citera
2019-08-28, 14:15
Medlem
godhetsapostelns avatar
Tar man livet av sig brukar det bero på psykisk ohälsa. Varför skulle det vara annorlunda här?
Citera
2019-08-28, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Som jag skrev, för att ta farväl av döende förälder. Eftersom det var mitt i semestertider krävdes nästan läkarintyg att döden var nära förestående. Det var personalchefen som då lärde mig att sådan ledighet kallas permission (typ ledighet för enskilda angelägenheter men UTAN löneavdrag).

Ja man har rätt till lön beroende på hur nära
man står den avlidne.
Vansinnigt att dom nästan krävde intyg från
läkare.

Beror många gånger på var man arbetar
alla arbetsgivare är olika.
Citera
2019-08-28, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Det står ju inget jävla nolla.

Jo din lilla nolla, det finns 190 inlägg. Det är knappast så att någon vet mer sammantaget på fb än vad som står i tråden. I media står det enbart at AS inte kommer arbeta på ett tag pga dödsfall i familjen.

Fan att det ska vara så svårt att läsa.
Citera
2019-08-28, 15:23
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Någon som har bild på hennes sambo och pojkvän?? Googlade och finner ingenting på honom. Mycket mystiskt???

Han finns på Facebook.

https://www.facebook.com/thomas.wolf.180
Citera
2019-08-28, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Instämmer med dig! Men är inte förvånad om ljugmedia mörkar. Det är dom bra på, ingen litar en sekund längre på svensk media.
Men något verkar ha hänt av allvarlig art eftersom hon tagit time out så och ställer in uppdrag som hon skulle utfört eller medverkat vid. Behöver dock inte vara maken, kan vara en förälder eller liknande också.

Ryktet om otrohet är nog ingen rök utan eld i alla fall, hon skall enligt lösa rykten bli rejält slampig vid alkoholhaltiga drycker.

Jo det kan nog stämma. Hon har det utseendet också. Om hon hade sugit kuk igår hade det inte märkts idag. Jag menar att hennes personlighet hade inte påverkats.

Däremot är jag skeptisk till de namn som droppats. Morgan och Ibrahim. Varje gång kända namn droppas är det alltid trams och fult skvaller. Vem skulle liksom vara otrogen med Morgan Johansson???

Det är samma töntar som alltid går in och skriver "Mona Sahlin" varje gång någon politiker gjort något.

Inlägget som sa att hon rullar runt med mellanchefer på AF tror jag isf mer på.

Men men, hennes sambo lär väl inte hastigt tagit livet av sig för det. Han måste känt till det en längre tid.
Citera
2019-08-28, 16:27
Medlem
Inte för att jag har mycket till övers för politiker, men om hon är slampig när hon får alkohol i kroppen så är det hennes fulla rätt. Det är för övrigt det som de flesta grabbar tycker om
Citera
2019-08-28, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Inte för att jag har mycket till övers för politiker, men om hon är slampig när hon får alkohol i kroppen så är det hennes fulla rätt. Det är för övrigt det som de flesta grabbar tycker om

Hennes sambo verkade inte tycka om det.
Citera
2019-08-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Google Annika och ni kommer att läsa att hon efter skolan genomgick diverse "arbetspolitiska återgärder". Hon har alltså ännu lägre utbildning än barnhemsbarnet löfven som med sin två åriga sociala linje och ams-kurs i svetsning framstår som högutbildad i jämförelse.

Att styra ett land är tydligen så enkelt att vem som helst klarar av det. När får vi vår första mongolida minister tro?

Det verkar vara ganska få i riksdagen med högre utbildning i bakgrunden. Och då pratar vi om fullbordade 180p program på högskola, gärna inom något relevant för politiken som statsvetenskap, ekonomiexamen eller jurist.

Jag hörde på radion att väldigt få riksdagspolitiker som lämnar politiken får jobb utanför den offentliga sektorn, att de söker jobb som alla andra men får inga erbjudanden. Gustav Fridolin fick åtminstone ett lärarjobb nu men det är väl för att han faktiskt har en lärarutbildning och erfarenhet sedan tidigare.

Det är ganska oroande tycker jag med outbildade politiker och med ingen riktig yrkeserfarenhet. Då blir det nämligen lätt att de börjar jaga toppjobb istället för att bry sig om folket och nationens bästa.
Senast redigerad av Cauvie 2019-08-28 kl. 16:57.
Citera
2019-08-28, 16:55
Medlem
Tremendouslys avatar
Det är bekräftat, hennes fd kille har tagit sitt liv.
Citera
2019-08-28, 16:58
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously

Bekräftat av vem? Källa?
Citera
2019-08-28, 16:59
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Vet du vem som bekräftade och när och hurdå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in