Citat:
Ursprungligen postat av
HeroesSilencio
Instämmer med dig! Men är inte förvånad om ljugmedia mörkar. Det är dom bra på, ingen litar en sekund längre på svensk media.
Men något verkar ha hänt av allvarlig art eftersom hon tagit time out så och ställer in uppdrag som hon skulle utfört eller medverkat vid. Behöver dock inte vara maken, kan vara en förälder eller liknande också.
Ryktet om otrohet är nog ingen rök utan eld i alla fall, hon skall enligt lösa rykten bli rejält slampig vid alkoholhaltiga drycker.
Jo det kan nog stämma. Hon har det utseendet också. Om hon hade sugit kuk igår hade det inte märkts idag. Jag menar att hennes personlighet hade inte påverkats.
Däremot är jag skeptisk till de namn som droppats. Morgan och Ibrahim. Varje gång kända namn droppas är det alltid trams och fult skvaller. Vem skulle liksom vara otrogen med Morgan Johansson???
Det är samma töntar som alltid går in och skriver "Mona Sahlin" varje gång någon politiker gjort något.
Inlägget som sa att hon rullar runt med mellanchefer på AF tror jag isf mer på.
Men men, hennes sambo lär väl inte hastigt tagit livet av sig för det. Han måste känt till det en längre tid.