2019-08-30, 19:47
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Jag kan bekräfta att maken är avliden.

Hur dog han i så fall?
Citera
2019-08-30, 20:30
Medlem
Jag visste inte att hon var så hatad, där ser man.
Citera
2019-08-30, 20:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Man kan fira den dagen då hon och hennes barn blir utsatta av någon som skriker "Allahu akbar" i Sthlm. Vidrigare fitta får man leta efter som så ofta har varit med i förstörelsen av Sverige.

Att kvinnor tillåts vara politiker är ett stort jävla skämt. Se bara på STrandhäll och Veronica Palm som båda saknar högre utbildning. Två jävla idioter som med sin feminism och mångkultur verkligen förstört Sverige.

Barn väljer inte sina föräldrar. De går förhoppningsvis en annan väg. Synd om dom mest om det visar sig vara pappan. Tre unga utan sin pappa.
Citera
2019-08-30, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullibrallan
Halkade på ett bananskal i köket, som Annika av misstag tappat.

Halkade på en spermafläck som gled ur hennes otrogna fitta snarare.
Om det är han som är död så borde det komma en seriös bekräftelse snart. Men det är ju en extremt pinsam historia som då måste rullas upp. Och dagens patetiska regering har väl mycken liten möjlighet att få det låta bra när det handlar om en av dess mest pantade och tragiska figurer som har huvudrollen.
Risken att historien begravs och mörkas är överhängande, men tanke på vilka kräk till journalister vi har.
Citera
2019-08-30, 21:05
Medlem
Citat:

Hur avled han?
Citera
2019-08-30, 21:29
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:

Av dina övriga inlägg på forumet att döma förefaller du inte vara någon som bara slänger ur sig saker. Har du mer information att lämna kring dödsfallet?
Citera
2019-08-30, 23:24
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det är bara att googla runt. Dom flesta arbetsgivare som har kollektivavtal brukar tillåta upp till tio dagars sjukskrivning.

Vad anhörig betyder egentligen är väl diskutabelt.
Nu var det ju du som kom med ett påstående. Och på fråga backar du upp det med ”googla runt” och att det är ”diskutabelt” vad anhörig är.
Citera
2019-08-31, 00:54
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Varför hoppar man ut i havet från ett kryssningsfartyg? *
Jo, antagligen för att skapa maximal uppmärksamhet. Verkar vara gjort som en gigantisk markering för att straffa sin partner, Strandhällskan. Vill man bara dö lite i största allmänhet är det mer rimligt att ta en näve tabletter, köra in i ett träd eller hänga sig lite diskret på vinden.

Jag misstänker att han var skitförbannad, knäckt och förnedrad av Stranhällskan, därav denna spektakulära metod att ta livet av sig. Han anade nog inte att det skulle mörkläggas och döljas så infernaliskt effektivt. Han hade nog snarare kalkylerat med jätterubriker i ljugpressen, typ:
MINISTERS MAKE
DRÄNKTE SIG FRÅN
ESTLANDSBÅT

*) om uppgifterna stämmer
Citera
2019-08-31, 00:54
Medlem
Generalanderssons avatar
He.. he.. Feministkärringen som för ngt år sedan krävde att Speedway GP skulle förbjuda att ha sina Umbrella Girls på plats när det skulle arrangeras i Norrtälje, och att Speedway var en "jämnställd sport", kärringen lyckades som tur inte med sin feminist ideologi.
Citera
2019-08-31, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Hon känns som en som man inte står ut med att umgås med för att hon alltid måste bestämma, typ kontrollbehov deluxe.

Undrar vem hennes fru är?
Citera
2019-08-31, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Varför hoppar man ut i havet från ett kryssningsfartyg? *
Jo, antagligen för att skapa maximal uppmärksamhet. Verkar vara gjort som en gigantisk markering för att straffa sin partner, Strandhällskan. Vill man bara dö lite i största allmänhet är det mer rimligt att ta en näve tabletter, köra in i ett träd eller hänga sig lite diskret på vinden.

Jag misstänker att han var skitförbannad, knäckt och förnedrad av Stranhällskan, därav denna spektakulära metod att ta livet av sig. Han anade nog inte att det skulle mörkläggas och döljas så infernaliskt effektivt. Han hade nog snarare kalkylerat med jätterubriker i ljugpressen, typ:
MINISTERS MAKE
DRÄNKTE SIG FRÅN
ESTLANDSBÅT

*) om uppgifterna stämmer
Jag har också dom tankarna.
Om det stämmer att det var han som hoppade från båten, så gjorde han det väldigt nära hemmet på Värmdö.
Han kanske skickade ett sms...sen vet familjen vem dom letar efter.
Enligt msm verkar det ha varit ett ovanligt stort sökpådrag, i vattnet och på land.
Citera
2019-08-31, 01:40
Medlem
Orkar inte läsa igenom den långa tråden så jag ställer frågan hur ni vet att hennes karl tagit livet av sig och hoppat från färjan? Är det sant eller något rykte bara? Tacksam för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in