2021-12-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Jag tror att hennes gymnasieutbildning som hårfrisörska gör henne oumbärlig i regeringen. Hon borde förstå att det är viktigt att det finns elström tillgängligt när man vill använda hårtorken. Bolund greppade inte så avancerade frågeställningar utan babblade istället om elöverskott när inhemsk efterfrågan är låg.

Pizzatrubaduren Bolund ( jag han var pizzatrubaduren tidigare) har kanske inte samma praktiska erfarenhet av el.
Citera
2021-12-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jo, det gör det. Har man kronofogden efter sig så har man ingenting att göra i riksdagen. Men sossar gonna sossa. Och ja, det vore betydligt bättre med högutbildade forskare i riksdagen.

Då skulle med din retorik många ryka från riksdagen.
Citera
2021-12-01, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Föga imponerande med 9 skulder hos ""Kronkalle"" på tre år för en höginkomsttagare som Strandhäll - snart har hon väl skrivit på felaktiga intyg också.

Strandhäll är färdig som minister och en riktig slarver, hon drog en simpel lögn i media
för att försöka klara sig undan, men sanningen hann i kapp ... så kan det gå ..
Citera
2021-12-01, 11:11
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/qs/...redan-flyttat/

Är väl inga konstigheter att hon säkert mått piss med tanke på sambons död- och sedan blivit slarvig med ett sämre mående med avbetalningar. Är väl ingen konstig hypotes.

Visst.. frågan blir om ovan speglar att hon kanske inte är helt fit för att axla minister rollen..

Stör mig ändå på att man gör en stor grej av hennes fakturor.. finns säkert bra förklaringar.
Citera
2021-12-01, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge

Är väl inga konstigheter att hon säkert mått piss med tanke på sambons död- och sedan blivit slarvig med ett sämre mående med avbetalningar. Är väl ingen konstig hypotes.

Visst.. frågan blir om ovan speglar att hon kanske inte är helt fit för att axla minister rollen..

Stör mig ändå på att man gör en stor grej av hennes fakturor.. finns säkert bra förklaringar.

Det stora problemet är inte att hon inte kan hantera sin ekonomi. Även om det i sig är problematiskt. Det stora problemet är att hon inleder sin karriär som klimatminister med att blåljuga.
En inkompetent lögnaktig hora inger inte något vidare förtroende. Vilket i sin tur spiller över på Magdalena som tillsatte henne. I förlängningen på övrigt regeringsunderlag vilket i slutändan visar att vi har en inkompetent väljarbas.
Arma Sverige.
Citera
2021-12-01, 11:23
Medlem
Nu måste hon avgå va? Hon avslöjas med att fara med helt uppenbara lögner. Om hon får sitta kvar betyder det att Magda är helt okej med att hennes ministrar ljuger friskt... Vilket förstås vore högst anmärkningsvärt.
Citera
2021-12-01, 11:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge

Mår man piss jobbar man inte och knullar heller inte med en dvärg.
Citera
2021-12-01, 11:25
Medlem
Om man dribblar med räkningar och kronofogde trots att man har god ekonomi och är väl medveten om att politiker granskas...är det något djupare fel hos personen. Strandhäll är inte särskilt begåvad kan man utläsa av hennes tweets.
Citera
2021-12-01, 11:26
Medlem
Ringhals3s avatar
OK att tyska socialdemokratiska toppolitiker nästan alltid har doktorerat inom ett för dem relevant område men svenska sossarnas generellt helt outbildade ministrar tar fan priset!

"Annika Strandhäll är uppvuxen i stadsdelen Bergsjön, där hon gick på Bergsjöskolan och hon läste sedan den 3-åriga damfrisörlinjen på gymnasiet."

Hon har väl varit på sommarläger med unga örnar också får vi antaga.
Citera
2021-12-01, 11:26
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Aftonbladet gick precis ut med att det gällde 9 gånger sen 2018
Ah, älskar att de hållit inne på detta. Nu kommer det mera. När hon och Magda tror de släckt denna brasa kommer någon avslöja att hon varit nazist eller nåt i sin ungdom. Alternativt står skriven hos sin döda farmor.
Citera
2021-12-01, 11:29
Medlem
JamesFs avatar
Psykopatpoäng 8 av 10 möjliga på den kvinnan
Citera
2021-12-01, 11:35
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
Jag har haft kronofogden efter mig. Det efter att jag vägrade betala en dubbeldebitering. Numera sitter det lågbegåvade människor precis överallt. Supportavdelningen på företaget som försökte blåsa mig var katastrof. Inkasso svarade jag inte på, då jag redogjort allt tydligt till företaget. Jag i min naivitet trodde att allt skulle lösa sig när det nådde KF, men icke. De var precis lika värdelösa och orkade inte läsa mina bilagor. Ärendet gick till tingsrätten, deras begåvning låg också i den lägre skalan, så jag förlorade även där. I Hovrätten fanns det personer/domare med läsförståelse, så där fick KF backa.

Sverige är fantastiskt! Att det inte har rasat fullständigt är för mig en gåta. Med Annikas kompetens går det snabbt utför.

Annika ger mycket tydliga signaler av att punda, kolla in hennes pupiller i tidningar/TV. Hennes släktingar är också indragna i narkotikabrott.

Jo men 9st fall hos KF talar väl om ett ansvarslöst beteende som inte bör axla en ministerpost. Varav en är på akademikliniken i Stockholm.
Säkert för något plastikkirurgi ingrepp 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in