2023-01-15, 09:47
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut.rumsren
Nu är strandhällskan ute å vevar igen.

Det ska tilläggas till artikeln att Annika Strandhäll även varit idrottsminister utan att själv utövat något fysiskt ansträngande. Men expert var hon ju ändock. Förra hösten var hon även expert om Afganistan då hon i talarstolen gjorde ett långt anförande om landet. Hennes framförande var patetiskt. En skådespelare hade läst innantill 10 ggr bättre.

Hon är verkligen en gudagåva. Eller inte...

Det har ju skrivits spaltmeter om hur hon utövat sexuella ting vilket i sig är ansträngande i för stora doser
Fråga mej
Citera
2023-01-15, 11:16
Medlem
Strandhäll var en av de största anledningarna till att sossarna förlorade valet i höstas. Magdalena Andersson blev ett lyft för S när hon tog över efter Löfven men att återinföra Strandhäll blev ett kostsamt misstag, antar att Magda gruvar sig.

Strandhäll är nån sorts postpubertal gaphals som babblar två decimeter fortare än hon tänker och väljarna genomskådade det.
Citera
2023-01-15, 12:08
Medlem
bulletproofsouls avatar
Nu har denna enastående kvinna tydligen lyckats dela ett photoshopat foto föreställande regeringen i Kiruna med reflexvästar på jackorna. De skulle likna en förskoleklass från Kiruna istället för Sveriges regering hävdade hon. För det första är reflexvästarna ett verk av photoshop, för det andra finns en undermening som är otrevlig här. "Från Kiruna" är för henne något nedsättande. Fint och bra folk kommer från stockholm.

Denna pajas som uppmanar andra att vara så källkritiska delar alltså ett uppenbart photoshopat foto på sociala media. Stort underhållningsvärde.
Citera
2023-01-15, 12:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nu är Annika Strandhäll tydligen väldigt arg på Hendrik Jönsson för att denne släppt en video om nedläggningen av kärnkraften.

”Fint att du googlat, klippt och klistrat. Eller också kan man ta del av fakta. Bl a klarlagda av några av Sveriges seriösare oberoende journalister och publicerade i en seriös tidning. Inga av SDs alternativmedier eller via olika delningsbilder”
Annika Strandhäll

”Ping @strandhall: Jag har med källhänvisningar dokumenterat vem som orsakat FELEN med ELEN: youtu.be/5us7Nx8p32I. ”
Henrik Jönsson

”Det du nu ägnar dig åt är ganska illa”
Annika Strandhäll.

Hon är tydligen så upprörd att hon utdelat det yttersta straffet o blockerat herr Jönsson från sitt Twitterflöde.
Hon låter nog ungefär likadant när hon hittas med en annan mans kuk i sig. Att det är "mitt" fel att hon var otrogen.
Citera
2023-01-15, 13:34
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nu är Annika Strandhäll tydligen väldigt arg på Hendrik Jönsson för att denne släppt en video om nedläggningen av kärnkraften.

”Fint att du googlat, klippt och klistrat. Eller också kan man ta del av fakta. Bl a klarlagda av några av Sveriges seriösare oberoende journalister och publicerade i en seriös tidning. Inga av SDs alternativmedier eller via olika delningsbilder”
Annika Strandhäll

”Ping @strandhall: Jag har med källhänvisningar dokumenterat vem som orsakat FELEN med ELEN: youtu.be/5us7Nx8p32I. ”
Henrik Jönsson

”Det du nu ägnar dig åt är ganska illa”
Annika Strandhäll.

Hon är tydligen så upprörd att hon utdelat det yttersta straffet o blockerat herr Jönsson från sitt Twitterflöde.

Strandhäll vet nog inte ens om att reaktorerna är nedlagda.

https://twitter.com/i/status/1465989313032826880
Citera
2023-01-15, 13:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hon låter nog ungefär likadant när hon hittas med en annan mans kuk i sig. Att det är "mitt" fel att hon var otrogen.
Exakt. Det är alltid någon annans fel.

Jag älskar att du sätter dig själv i rollen som den hon är otrogen med.
Citera
2023-01-15, 18:05
Medlem
early.birds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Nu har denna enastående kvinna tydligen lyckats dela ett photoshopat foto föreställande regeringen i Kiruna med reflexvästar på jackorna. De skulle likna en förskoleklass från Kiruna istället för Sveriges regering hävdade hon. För det första är reflexvästarna ett verk av photoshop, för det andra finns en undermening som är otrevlig här. "Från Kiruna" är för henne något nedsättande. Fint och bra folk kommer från stockholm.

Denna pajas som uppmanar andra att vara så källkritiska delar alltså ett uppenbart photoshopat foto på sociala media. Stort underhållningsvärde.

I uppställningen tycker jag mig skymta Lakejen von den Urusla, EU:s nickedocka. Något undangömd och utanför pallplats står den numera sosseadlade kommunisten Asylva Johansson. Asylva var med i 'smartaste bästa tjejgänget' där strandhällskan var hangaround. Målet för Strandhäll har alltid varit att även hon ska få bli dubbad i pissljumet rödtjut. En sosseadlig titel hade dämpat hennes ångest från ungdomsåren i Bergsjön som hon alltid burit på.
Citera
2023-01-15, 18:15
Medlem
early.birds avatar
I god tid innan Strandhäll öppnar dagens BIB så borde hon genomgå en säkerhetsprocedur i två steg. Först borde hon sätta på sig någon form av fingerlås. Jag tänker mig någon typ av kyskhetsbälte fast till fingrarna för att förhindra tangentbordsorgasm.

För det andra borde hon sätta på sig ett pannband (typ spännband) tajt. Det gör att hennes båda hjärnhalvor övervinner det stora glappet. Fördelen blir att avståndet i nätverket av synapsern blir betydligt kortare, även då signalöverföring är sällsynt.
Citera
2023-01-15, 23:27
Medlem
swentr.sites avatar
Strandhäll spred fakebild från EU-möte

https://samnytt.se/strandhall-spred-...-fran-eu-mote/
Citera
2023-01-16, 13:36
Medlem
Borde snart bli dags för orosanmälan till socialen med tanke på att hennes döttrar inte har en farsa längre. Hon verkar inte frisk i huvudet.
Citera
2023-01-16, 16:15
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av early.bird
I uppställningen tycker jag mig skymta Lakejen von den Urusla, EU:s nickedocka. Något undangömd och utanför pallplats står den numera sosseadlade kommunisten Asylva Johansson. Asylva var med i 'smartaste bästa tjejgänget' där strandhällskan var hangaround. Målet för Strandhäll har alltid varit att även hon ska få bli dubbad i pissljumet rödtjut. En sosseadlig titel hade dämpat hennes ångest från ungdomsåren i Bergsjön som hon alltid burit på.
Citera
2023-01-17, 09:48
Medlem
lundaelevs avatar
Annika måste vara schizophren med tanke på hennes twittrande, byter åsikter hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in