2021-11-25, 16:04
Medlem
GoEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Kan ge mig fan på att hon får en ministerpost i den nya regeringen sen MP lämnat.
Ju fler tokkärringar hon tar med i laget desto bättre inför valet.
Citera
2021-11-25, 16:59
Medlem
What-the-hecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Ju fler tokkärringar hon tar med i laget desto bättre inför valet.

Jag är kluven, men du har nog rätt. Fler idioter i ledande positioner skapar mer kaos. Tyvärr kommer Sverige närma sig stupet och det kostar på. Min mentala hälsa klarar snart inte mer, psykisk ohälsa som strandhällskan brukar säga.

Hon borde ta över som finansminister. Hon har nog kvalifikationerna som sossar kräver som lägsta. Klarar strandhällskan 17x3 under tio sekunder. Jag tror inte det. Hon är perfekt för det ämbetet!
Citera
2021-11-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck
Jag är kluven, men du har nog rätt. Fler idioter i ledande positioner skapar mer kaos. Tyvärr kommer Sverige närma sig stupet och det kostar på. Min mentala hälsa klarar snart inte mer, psykisk ohälsa som strandhällskan brukar säga.

Hon borde ta över som finansminister. Hon har nog kvalifikationerna som sossar kräver som lägsta. Klarar strandhällskan 17x3 under tio sekunder. Jag tror inte det. Hon är perfekt för det ämbetet!
Hon blir nog jämställdhetsminister eftersom hon är ordf för S-kvinnor redan.
Citera
2021-11-25, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Kan ge mig fan på att hon får en ministerpost i den nya regeringen sen MP lämnat.

Som vad? Hon har ju näppeligen briljerat i något överhuvudtaget. Mer värdelöst ministerämne kan väl inte Sveavägen 68 producera. Men visst, vill man bli garanterad en valförlust nästa år så är hon ett perfekt val.
Citera
2021-11-26, 08:45
Medlem
Citat:

Exakt!

Finansminister skulle Strandhällskan bli!
Då skulle pengarna rinna friskt ! Lika friskt likt vatten som rinner genom händerna !

Uppriktigt sagt tror jag INTE att Strandhällskan har kapacitet nog att hantera pengar utan de bara kommer och går åt - till "tjafs" - likt det gör för alla WT som får lite för mycket pengar brännande i fickorna .
Citera
2021-11-26, 08:49
Medlem
Citat:
Strandhällskan började sin politiska bana med att stödja Stalins utrotning av oliktänkande, dvs som kommunist. När hon sedermera mha nepotism armbågat sig fram för att bli statsråd blev hon tvingad att först bli medlem hos de rödbruna nazistkramarna. Det parti som vänder kappan efter vinden när som helst för att hålla sig varm vid köttgrytan. Det var ingen i det nya partiet som höjde på ögonbrynen över utrensningssympatierna, det fanns ju fler som gjort samma resa tidigare. Till exempel Yx-Ylva.

På den tiden hejade Anders Lindbergs blaska på med viftande rödbruna flaggor. Det visade sig senare att partiet hade satsat på fel häst. Hästen sket på sig på mållinjen, så kvar blev bara det röda. Byfånen tillika Anders farfar var snabb där för att torka bort alla tänkbara bruna bevis. Men nu viftar flaggan återigen i fräsch vind fast i annan riktning. Byfånens gener gick inte att hejda.

Mmm... Hon gängade ju först med en "Chile-kommunist" - Modell Che-Guevara ... Eller om det nu var en oäkta son till en sådan..
Och sedan via "säng-vägen" likt alla andra WT utan den minsta utbildning, erfarenhet eller annan kompetens mer än att kunna komma med korkade uttalanden och inte behöva ansvara för dem...
Citera
2021-11-26, 08:56
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen

Finansminister skulle Strandhällskan bli!
Då skulle pengarna rinna friskt ! Lika friskt likt vatten som rinner genom händerna !

Njae, S har inte underlag för att få igenom egna budgetar så det är en begränsande faktor.
Citera
2021-11-26, 08:57
Medlem
Såg i tråden ett släktträd med foton som någon gjort över Strandhällskan !
Snyggt jobbat !

Alla sådana relationer , vem som är gift - gängat - med vem , när man skiljt sig mm är ju offentliga handlingar men det tar ju lite tid att få ut alla sedan man först trängt sig förbi diverse självutnämnda "poliser" - gamla surkart till kärringar som tror att de är något bara för att de jobbat på "Skatten" eller "Kassan sedan slutet på 60-talet ...

Men, vilket släktträd !

Bara WT så det skriker ! Speciellt när man ser vilka namn de gett sina barn. Föräldrar som ger sina barn "popp-nämn" som är trendiga och inne, uppkallar dem efter artister, skådespelare etc. eller vad vissa idrottsstjärnor ger sina barn för namn. Finns exv. en oproportioneeligt stort antal 35-åringar idag som heter Robin..

WT !
Citera
2021-11-29, 18:46
Medlem
Annika Strandhäll som pekats ut som tänkbar jämställdhetsminister i Maggans regering.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...te-svara-i-dag

Svar ev. imorgon svarar Strandhäll.
Vad ska hon där och göra igen.
Senast redigerad av salladsmix 2021-11-29 kl. 18:49.
Citera
2021-11-30, 10:33
Medlem
Månsans avatar
Haha, rekordkorkade spånet Strandhällskan tillbaka som statsråd.

Där avslöjades tyvärr att Magdalena Andersson saknar sunt förnuft. Magdalena Andersson påstås ju vara intelligent, kan inte stämma. En klyftig person rekryterar naturligtvis inte enfaldiga nollor till viktiga ämbeten.
Citera
2021-11-30, 10:40
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Haha, rekordkorkade spånet Strandhällskan tillbaka som statsråd.

Där avslöjades tyvärr att Magdalena Andersson saknar sunt förnuft. Magdalena Andersson påstås ju vara intelligent, kan inte stämma. En klyftig person rekryterar naturligtvis inte enfaldiga nollor till viktiga ämbeten.

Nu skall Strandhäll verka som miljöminister. Blir intressanta debatter med Stenevi och Bolund. Intressanta i den delen som ser bottennapp som en merit. Ser fram emot valdebatterna.
Citera
2021-11-30, 10:47
Medlem
Yes, Magda gjorde precis det som vi alla antisossar önskade. Tog in Strandskatan i värmen igen. Man undrar ju hur många sekunder det ta innan hon gör sina vanliga tabbar och idiotuttalanden igen. Strandskatan som klimat och miljöminister. Vad kan gå fel när den tokstirrande galningen får en ide? Nu är sossarna borta från regeringsmakten nästa år. Tack maggan.
Senast redigerad av Pingubengt 2021-11-30 kl. 11:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in