2022-07-19, 09:46
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Helena af Sandeberg och Tuva Novotny?

Och nej, det hade hon inte. Vad yrar du om?

Högst troligt att hon är den som är mest medel av våra pissiga politiker - men hur är det relevant i diskussionen om hon var cpfull på Gotland eller ej?

Jag vet inte om hennes utseende faller under skvaller heller i och med att det är en åsikt som grundar sig i preferenser?

Någon nämnde en skådis hon var lik, dock. Skådisen var mycket vackrare.

Men hakar på - tycker hon mer ser ut som Ramona i The real housewives of New York.

Helena af Sandeberg och Tuva Novotny heta?

Tycker faktiskt Strandhällskan ser (såg) bra ut. Tyvärr tar hon alltid för stora skor på sina fötter.
Citera
2022-07-22, 11:53
Avstängd
HBOLLs avatar
Klimatministern tog flyget till Gotland och skämde ut sig i Almedalen med en total mental frånvaro och en brakfylla.
Citera
2022-07-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Klimatministern tog flyget till Gotland och skämde ut sig i Almedalen med en total mental frånvaro och en brakfylla.

Det enda som förändrats sen Almedalen är att den fyllan gått över, i övrigt är det "status quo".
Citera
2022-07-25, 04:14
Medlem
Om brakfyllan ägt rum hade vi fått en kommentar från Strandhäll och det har vi inte.
Ingen seriös media har skrivit en rad och naturligtvis finns det inga bilder.
Citera
2022-07-25, 04:56
Medlem
Hela den politiska eliten med omgivande entourage är väl bakfulla under Almedalsveckan så varför skulle Strandhäll vara unik i sammanhanget?
Citera
2022-08-09, 11:44
Medlem
Erki122s avatar
Kvinnan ser helt inkompetent ut, skulle inte förvåna mig att hennes idéer föds vid köksbordet framför en grogg.
Citera
2022-08-12, 11:39
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL

Att en Klimatminister tar flyget från Stockholm till Visby visar bara att dessa männi(s)kor tar sina uppdrag som en lek. En lek med livslång rikedom pga höga arvoden och hög pension.
Citera
2022-08-12, 11:48
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Kvinnan ser helt inkompetent ut, skulle inte förvåna mig att hennes idéer föds vid köksbordet framför en grogg.

Hon inte bara ser dum ut, hon är extremt svagbegåvad!
Annika har knullat sej fram till dagens position, från lokala fackliga män i Göteborg till Riksdagsmän.
Annika Strandhäll är m.a.o en av Sveriges högst avlönade horor, kanske den högst avlönade.

(Under sina erövringar har hon givetvis skaffat sej hållhakar på viktiga (S) män, detta gör att hon ej kan få sparken av partiet.)
Citera
2022-08-12, 11:52
Medlem
Äntligen en minister som inte är PK

https://twitter.com/strandhall/statu...10710427607040
Citera
2022-08-12, 12:47
Medlem
Soterns avatar
"Mmm, för inte så länge sedan var det fullständigt osannolikt att liberalerna skulle inleda regeringssamarbete med ett rasistiskt parti grundat av nazister. Att man bytt ut en färgad kvinna mot en vit äldre jovialisk man har ju inte direkt förändrat att det är det man nu gör."

Nu kommer hennes rasistiska och sexistiska sida fram. Inte konstigt hennes man tog livet av sig.
Citera
2022-08-12, 15:42
Medlem
Annika förklarar om tweeten, men har hon gråtit eller vad?
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-standpunkter/
Citera
2022-08-12, 16:01
Medlem
Jag har verkligen svårt att se på vilket sätt hon stöttar S. Mona hade ju enligt Göran följande:
-Hon kommer att göra oss enorma tjänster, är jag övertygad om, i kommande valrörelsen. Inte därför att hon framför något nytt utan för att hon för fram det vi vill på ett sätt som kanske ingen annan klarar av. Det är där hennes styrka ligger och då
platsar hon naturligtvis i gänget.

Samtidigt som han sa:
hennes styrka är inte tänkandet

Det känns lite samma för Strandhäll, minus att hon saknar styrkan att föra fram saker, så utan att raljera, vad är Strandhälls styrka? Ska ärligt tillstå att jag i flera avseenden inte är helt avogt inställd till S.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in