2021-02-05, 10:51
Medlem
lowbrows avatar
Va,bidde de ingen ministerpost?

Bra för Sverige men synd om oss som tycker om det politiska skådespelet. Vi vill ha mer obegåvade på den politiska scenen så vi får vår dagliga adrenalindos. Nu blev det MP-muppar istället. Tyvärr är de lite för seriösa i sin galenskap.
Citera
2021-02-06, 17:27
Medlem
lowbrows avatar
Thomas hade kopplingar till Gotland, om det var släktställe eller sommarställe ska vara osagt, då han ofta besökte ön, allt enligt honom själv. Jag är 100 procent säker på att Annika inte hade kopplingar dit. Hon tillhör svenskt WT och hade inte de resurser som ung. Att hon numera är en upp-spacklad och upp-pimpad sådan för att passa in bland högdjuren förändrar inte hennes mentala status.

Jag har hört att säpo har blivit sedd på östra Gotland, närmare bestämt runt Kathammarsvik, Herrvik, Östergarnslandet, Sysne. Det märkliga är om det var för Annikas skull eller kanske rent av för Morgan Johanssons. Finns det ett kärleksnäste däröver? Med bestämdhet vet jag att säpo var där sommaren 2019. Thomas hängde sig i slutet av sommaren 2019. Det är något skumt.

Är det någon som har mer info?

PS. Förklaring till tidigare inlägg. Politisk ohälsa = nepotism, narcissism, hyckleri, korrumption, dubbelmoral etc.
Citera
2021-02-10, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Thomas hade kopplingar till Gotland, om det var släktställe eller sommarställe ska vara osagt, då han ofta besökte ön, allt enligt honom själv. Jag är 100 procent säker på att Annika inte hade kopplingar dit. Hon tillhör svenskt WT och hade inte de resurser som ung. Att hon numera är en upp-spacklad och upp-pimpad sådan för att passa in bland högdjuren förändrar inte hennes mentala status.

Jag har hört att säpo har blivit sedd på östra Gotland, närmare bestämt runt Kathammarsvik, Herrvik, Östergarnslandet, Sysne. Det märkliga är om det var för Annikas skull eller kanske rent av för Morgan Johanssons. Finns det ett kärleksnäste däröver? Med bestämdhet vet jag att säpo var där sommaren 2019. Thomas hängde sig i slutet av sommaren 2019. Det är något skumt.

Är det någon som har mer info?

PS. Förklaring till tidigare inlägg. Politisk ohälsa = nepotism, narcissism, hyckleri, korrumption, dubbelmoral etc.

Va fan ?
har alla i (S)ossieteten datsja på Gotland ?

Ja, Ankan är verkligen WT !
Citera
2021-02-19, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det är väl så att i alla sådana där politiska ungdomsförbund så går det i stort sett ut på att idka sex. Det är ju därför alla tycker att det är fantastiskt roligt att åka på allehanda läger, träffar och möten som anordnas. Indoktrinering på dagarna och en massa knulla på kvällar och nätter.
Ja, alltså, och?
Människor behöver kuk liksom?
Vad fan är problemet med det?
Jag gillar inte ordet på I.
Men ja, människor vill knulla.
Hatar du dem för det?
Skulle tro det gäller alla. Är du bitter?
Jösses. Jävla ungdomar.
Citera
2021-02-19, 20:11
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Ja, alltså, och?
Människor behöver kuk liksom?
Vad fan är problemet med det?
Jag gillar inte ordet på I.
Men ja, människor vill knulla.
Hatar du dem för det?
Skulle tro det gäller alla. Är du bitter?
Jösses. Jävla ungdomar.

Problemet för lille Morgan är väl att det inte blir någon friktion när han doppar i strandskatan.
Citera
2021-02-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Problemet för lille Morgan är väl att det inte blir någon friktion när han doppar i strandskatan.
Förstår inte vad det spelar för roll?
Normala människor vill knulla?
Herregud.
Citera
2021-02-19, 20:51
Medlem
Ska du slå dig för bröstet med att "Hon också vill knulla "?
Eller vad fan menar du?
Vill inte du knulla?
Det är en del av vuxenlivet du vet.
Även om du är arg för att du inte får doppa, så bör du förstå att människor vill göra det med varandra??
Helvete vad knäppa autistrunkare detta forum hushåller. Jesus.
Senast redigerad av FreeTheSweed 2021-02-19 kl. 21:16.
Citera
2021-02-20, 15:00
Medlem
CyberIngmars avatar
Läser man hennes tweet där hon har en limit är det få kommentarer och enbart från personer som håller med henne. Enligt den högt uppsatta sossen tillhör meningsmotståndare SD trollsvans.

Citat:
Ursprungligen postat av Strandhäll
Ursäkta till alla seriösa twittrare att jag glömde begränsa vilka som kan svara och därmed råkade släppa in SDs trollsvans i tråden.

https://mobile.twitter.com/strandhal...43040181575680

Exempel på en tweet som är begränsad till
personer Strandhäll följer eller har nämnts. De som får svara.

https://mobile.twitter.com/strandhal...39284541157382
Citera
2021-02-20, 20:37
Medlem
AS är fd minister (misslyckad), nu "bara" riksdagsledamot. Kanske Svetsar´n kan inrätta en post för henne som ansvarig för "NoBrains on Twitter", sponsored by Systembolaget?
Citera
2021-02-21, 11:09
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
AS är fd minister (misslyckad), nu "bara" riksdagsledamot. Kanske Svetsar´n kan inrätta en post för henne som ansvarig för "NoBrains on Twitter", sponsored by Systembolaget?

Hon kunde få ansvaret för feminismen som "världens första feministiska regering" tydligen valt att droppa när det tomma påståendet slutligen visat sig inte ge några fler röster.
Citera
2021-03-17, 10:01
Medlem
"Ankan" var väl för puckad, pantad och spånig för att gå klart gymnasiet...
Och så knullade hon säkert rätt makthavare förutom den där chilenaren,,, Som hon har en dotter med..

Förmodligen kommer vi hitta dottern inom en myndighet eller organsiation helt utan meriter, utbildningen och kompetens snart..
Citera
2021-03-17, 13:38
Medlem
What-the-hecks avatar
Ikväll uppmärksammas skandalerna runt Försäkringskassan i programmet Uppdrag Granskning. Hoppas vi får lite nytt kött på benen angående Annikas förehavanden. Annika fick uppgiften att sänka sjukpenningstalen så att tiotusentals människor förlorade sjukpenning. Var det bara fifflare hon ville åt eller bara pressa ner på utgifterna? Det ska bli intressant att se programmet.

Vad kan en inkompetent människa som Annika åstadkomma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in