2020-12-05, 17:47
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Haha ja alla ser ut som dvärgar ( Morgan Johansson look alikes ) i närheten av Caroline F*rberger

https://cdn.breakit.se/assets/articl....jpg?d=980x500

HUh!? Vad fan är det där? Höll på att göra i byxan när jag klickade på länken? Inte skrämmas på det sättet! Nu kommer jag inte att kunna sova i natt.
Citera
2020-12-05, 22:10
Medlem
Inge.Smarts avatar
Annika är nog inte så populär hos svetsarn just nu. I en intervju i SVT:s Min sanning anklagar hon sitt parti för att ha sopat problemen med migrations- och integrationspolitiken under mattan.
Annika Strandhäll är uppenbart självkritisk i intervjun och menar att hennes parti försökt skyla över problemen med integration och ökad segregation. ”Man kan inte sopa problem under mattan. Det gör vi ingen en tjänst genom att göra”, konstaterar hon bland annat.
Hon säger även att ”Vi måste klara av integrationen för dom människor som kommit hit innan vi kan klara av att öppna upp och ta emot fler”.

Fan vad jag gillar henne.
Citera
2020-12-06, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Annika är nog inte så populär hos svetsarn just nu. I en intervju i SVT:s Min sanning anklagar hon sitt parti för att ha sopat problemen med migrations- och integrationspolitiken under mattan.
Annika Strandhäll är uppenbart självkritisk i intervjun och menar att hennes parti försökt skyla över problemen med integration och ökad segregation. ”Man kan inte sopa problem under mattan. Det gör vi ingen en tjänst genom att göra”, konstaterar hon bland annat.
Hon säger även att ”Vi måste klara av integrationen för dom människor som kommit hit innan vi kan klara av att öppna upp och ta emot fler”.

Fast det där säger ju Löfven också. Men inte med samma klarspråk. ”Vi måste kraftigt minska invandringen” sa han väl tidigare i år. Så det hon säger är nog inte så kontroversiellt inom S. Dock är det ju inte S som bestämmer i den frågan (eller någon annan fråga heller). Men visst, lite kul att det hon sa i TV hade hon själv avfärdat högljutt på twitter som ”30-tal”, ”svartmålning”, eller ”Ungern” för bara några år sen.

För att invandringen ska minska krävs att varken C eller MP ingår i regering eller budgetunderlag. Och det har väl inte hänt sedan 1991. Det kan mycket väl dröja 30 år till innan det händer igen. Under tiden kommer det fortsätta fyllas på med ca 100.000 (eller mer) flyktingar och deras anhöriga per år. Priserna på vissa bostäder kommer fortsätta drivas uppåt, när allt fler bostadsområden blir ointressanta för medelklassen. Boendesegregeringen kommer tillta. Det stora framtidsyrket är asyljurist.
Senast redigerad av ealdorman3 2020-12-06 kl. 13:34.
Citera
2020-12-06, 14:29
Medlem
absolut.rumsrens avatar
Jag hade hellre hört Thomas sanning. Annikas (s)anning, nej tack!
Citera
2020-12-06, 20:00
Bannlyst
Kuksugarläppar redan i gymnasiet..

https://imgur.com/a/KgJSPRE
Citera
2020-12-06, 20:22
Bannlyst
Så hon är uppväxt i Bergsjön och blev knullad av blattar, därav hennes SD-hat 🤮🤮🤮
Citera
2020-12-06, 20:44
Bannlyst
Hon pratar om olika Flashbacktrådar om henne 👍😂✌️🇸🇪✌️
Citera
2020-12-06, 21:15
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...tet-av-manaden

Annika vi är många som hatar dig.
Citera
2020-12-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldsw66
Kuksugarläppar redan i gymnasiet..

https://imgur.com/a/KgJSPRE
Ja hon har nog sugit många kukar för att komma t den maktposition hon hade.
Citera
2020-12-06, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart

Hon snackar skit.

Lita aldrig på den.mkt tveksamheter vid hennes förra mans självmord.
Citera
2020-12-06, 21:21
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldsw66
Så hon är uppväxt i Bergsjön och blev knullad av blattar, därav hennes SD-hat 🤮🤮🤮

Hur stora kukar då? 30 cm minst? Har du koll?
Citera
2020-12-06, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Hur stora kukar då? 30 cm minst? Har du koll?

Nä, hon gifte sig med en chilenare och dom har små kukar.
Sen får inte tjejer va på Flashback, det vet du va 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🇸🇪✌️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in