2020-07-05, 21:37
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jag tycker att hon är fin.

Håller med. Kolla in den här bilden, helt klart sexig. Förresten är det inte den lille kommunisten som är framme med fingrarna där?

https://images.app.goo.gl/h3jx7J3ijJJHntCK7
Citera
2020-07-05, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Ja...

Att hon valde Mogge har ju inte med hans utseendet att göra.

Han är en bricka i spelet, där hon strävar efter makt och kontroll.

Ja hon siktar på en ministerpost 2022 stod det i en tidning idag, minns inte vilken, som skrev om ev jävssituationer mellan henne och Morgan.

Det är illa. Strandhäll bör vara ganska verklighetsfrämmande. Hon räddades av Lööf från att avsättas som socialminister efter avskedandet av Begler.
Men hon anser att hon är ett så kompetent ess och varumärke (som hon ivrigt bygger upp i sociala medier) för sossarna att hon ser sig som självklar i ministären om sossarna vinner valet.
Citera
2020-07-05, 22:37
Medlem
Jag vill höra mer om hennes sexorgier på swingerklubben. Detta är en skvallertråd. Ingen som hat något på det?
Citera
2020-07-05, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folklig-Betraktare
Jag vill höra mer om hennes sexorgier på swingerklubben. Detta är en skvallertråd. Ingen som hat något på det?

Det är ju bara falska påståenden och rykten, ingen sanning alls i det.
Citera
2020-07-05, 23:33
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Två bilder säger mer än tvåtusen ord:

https://cdn.arbetet.se/app/uploads/2...ndhall2411.jpg
https://i.imgur.com/aRTE6wd_d.webp?m...idelity=medium

Det var intressanta bilder. Båda måste vara före Thomas tiden.

Enligt Annika i Skavlan var de tillsammans exakt 19 år (påpekades flera gånger). Så de blev tillsammans 99-00. Med en överlappningstid a’ la Annika, träffades de sannolikt 98-99.

Är det måhända chilenar-ringen som hänger runt hennes hals? Var det den som var orsaken till att Annika och Thomas aldrig gifte sig?
Citera
2020-07-06, 06:08
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Jag tycker att hon är fin.

ja man hade ju gärna fyllt henne och sen släpat ut henne till en källarmoské i Rosengård där en samlong käta musslor väntar

Får känslan av att hon är riktigt psykiskt sjuk eller bara helt enkelt trög. hade inte blivit förvånad om hon faktiskt aktivt framkallat hennes exman självmord.
Senast redigerad av Tjackad-Tullare 2020-07-06 kl. 06:11.
Citera
2020-07-06, 08:15
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Det är ju bara falska påståenden och rykten, ingen sanning alls i det.

Ingen rök utan eld, sötnos.

Citat:

Det enda jag hört angående hennes sexuella utsvävningar bortsett från en uppenbar konstant otrohet är att hon ansåg "äktenskaplig äganderätt vara förlegad". Med dessa ord rättfärdigade hon både den ena & andra utsvävningen. Hon ska tydligen enligt säker källa sagt att "kärlek är inte något exklusivt utan något man ska dela med sig av till andra".

Thomas ska hon enligt uppgift aldrig riktigt älskat. "Ingen kontrollerar mig" skrek hon en gång när dom bråkade. Finns flera vittnen till detta. Sexmissbruk & maktbegär vägde enligt en vän till familjen tyngre än hennes relation. Thomas hamnade alltid i kläm. Hennes avvikande beteende har visserligen alltid varit en snackis i maktens korridorer så dessa uppgiftet lanske inte är nya men ändå väl värda att påminnas om.
Senast redigerad av Adonis. 2020-07-06 kl. 08:34.
Citera
2020-07-06, 10:57
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Det finns inget att berätta, det har aldrig hänt.
Citera
2020-07-06, 12:13
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Det finns inget att berätta, det har aldrig hänt.

Please, don't lie.

Enligt en polare som i många år jobbat som entrévärd på Par i Hjärter så har det faktiskt hänt.

Han vill inte påstå att Annika var någon flitig besökare, inte heller att hon tog tillfället i akt att fylla alla sina hål men han håller fast vid att hon faktiskt vid flera tillfällen har varit där, bla tillsammans med en annan riksdagsledamot från samma parti. En kvinnlig sådan.
Senast redigerad av Adonis. 2020-07-06 kl. 12:17.
Citera
2020-07-06, 15:39
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.Smart
Fel av mig. Ville minnas att hon sagt ....
.... med någon stabilare partner.

Vad var det som slog in en kil mellan Annika och Thomas? Var det kraftigt politisk sprängstoff? Kanske facklig fråga, då båda var insyltade i den korrumperade verksamheten.

Är Mollgan Pellejönsen inblandad?

Det kommer fram.... så småningom.
Senast redigerad av lowbrow 2020-07-06 kl. 15:45.
Citera
2020-07-07, 17:30
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.Smart
... med någon stabilare partner.

Du skämta med mig aprillo? En stabilare partner...

Då jag missade morgonnyheterna på SVT, var jag tvungen att streama det efter att läst Friatiders artikel. Det var det mest sjuka jag sett i den politiska världen. Mollgan vill inte debatera, även då han kallar sig politiker. Man beter sig bara så om man är en korrupt sosse. Att glo ned i bordet är det bästa han kom på.

Jag har sett mycket skit i den politiska världen globalt. Detta tar nog priset!

Vilka parhästar, Mollgan och Annika.

SVT Morgonstudion ca kl 07.21
Citera
2020-07-07, 19:30
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowbrow
Du skämta med mig aprillo? En stabilare partner...

Då jag missade morgonnyheterna på SVT, var jag tvungen att streama det efter att läst Friatiders artikel. Det var det mest sjuka jag sett i den politiska världen. Mollgan vill inte debatera, även då han kallar sig politiker. Man beter sig bara så om man är en korrupt sosse. Att glo ned i bordet är det bästa han kom på.

Jag har sett mycket skit i den politiska världen globalt. Detta tar nog priset!

Vilka parhästar, Mollgan och Annika.

SVT Morgonstudion ca kl 07.21
Om du kände Thomas hade du inte kallat honom för den stabilaste av partners.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in