2020-02-08, 10:48
Medlem
Kaellkritiks avatar
Många som skriver i den här tråden uppvisar avsaknad av kunskap om hur en person som är deprimerad och svårt ångestfylld fungerar. Det är så, att vid en viss ”grad” av belastning av ångest och depression är hjärnans funktioner till stor del försämrade. Man kan säga att det logiska tänkandet är näst intill obefintligt och personen är ”fördummad”. Personen blir väldigt irrationell.
Det är bakgrunden till att det finns de som 1) inte söker hjälp 2) självmedicinerar 3) anser att omgivningen har det bättre om de inte finns
Att sitta här och skriva att den som tar sitt liv är svag, självisk och andra nedsättande ord är ett tecken på bristande insikt. Läs på.
Citera
2020-02-08, 11:03
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Hon är en samvetslös psykopat som garanterat redan har slagit låren om någon annan stackars karl som hon tror sig kunna dra fördel av.
Nu tycker jag att vi fokuserar på vem hon har knullat med och som ledde fram till att hon gav upp sin man.
Citera
2020-02-08, 11:10
Medlem
Är Anders Mygelman som BeArbetat Henne Med Schnabeln?

Hon är tydligen så svår o jobbig att vara tillsammans med så Thomas blev pzyko.

Då lämnade hon honom o då dödade han sig själv - de bodde inte tillsammans då
men var ändå gifta.

Hon jobbade med pzykisk ohälsa osv samtidig som Hon INTE Ens Klarar Av Sin EGEN
Familjesituation - är en löneparazit på skattebetalarna - och måste gå på ParTerapi - kan man bli mer misslyckad?
Citera
2020-02-08, 11:27
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Gjorde självmord? På riktigt? Är du 7 år? Eller blatte? Eller bara dum?
Självmål gör man. Kanske var det ordet du tänkte på?
Självmord begår man. Begå, begick, begått.
Du anmärker på ett ord jag använt men inte vad jag skrivit i sak.
Får anta att du håller med mig.
Senast redigerad av Knut-Anne 2020-02-08 kl. 11:53.
Citera
2020-02-08, 11:33
Medlem
En annan intressant fråga om maken Thomas - i vilken omfattning kunde han upprätthålla ett/sitt
arbete - eller var han hemmaman o paraziterade på skattebetlarparaziten
Citera
2020-02-08, 11:58
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nu tycker jag att vi fokuserar på vem hon har knullat med och som ledde fram till att hon gav upp sin man.
Hon beskrivs som beräknande och ser bra ut. Hon har inga speciella kvalitéer men har blivit minister. Hon måste lämna ministerposten. En medioker sosse försvaras i en lång tråd på Flashback. Frick och Bert sprider rykten.
Hon publicerar detta skamlösa Tweet inte långt efter sin killes självmord! Hon gråter ut i Skvalan.

Varför lämna ut sig själv så?

Ganska låga odds på att hon gått sängvägen med Löfven.
Citera
2020-02-08, 12:53
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Hennes man var alltså en deprimerad luffare som beställde medicin på nätet.
Hur kan en minister var gift med en så svag man?

Han blev sannolikt sämre i hennes sällskap, säkert sjunkit djupare och djupare under senare delen av deras relation. Hon hade väl tillkännagett att hon träffat någon annan och inlett en sexuell relation med hen. Sedan ordnat med nytt boende och skilsmässan är på gång, det klarade inte han mentalt.
Att han beställde medicin på nätet kanske till och med var på hennes order för att inte bli uppmärksammad, skulle han sökt hjälp inom det område som hon varit med och raserat i Sverige så skulle det sannolikt läckt ut i media eller här på Flashback kort därefter.
Enda sättet var att beställa lyckopiller från nätet men då var det redan för sent, det enda han såg en dödlig utväg. Medan det enda hon tänkte på var hennes nya liv och hennes nya älskare. Det var nog det som fick han att agerad suicid.
Citera
2020-02-08, 13:14
Bannlyst
Hela regeringen består av ointressanta personligheter. Annika Strandhäll är en. Vore det inte för den här tråden på Flashback skulle jag knappt veta om henne.

Skiter i henne. Hon är förmodligen bara en i raden av självgoda sossar som gillar politiken därför att den innebär för henne fina härliga ersättningar, utan att åstadkomma någonting som helst av värde. Hon är lika värdelös som statsminister Stefan Löfven, Morgan Johansson (den mest tydliga totalitärt lagda apan i regeringen) eller Anders Jag Som Går På Valium Ygeman eller finansminstern (vars namn jag glömt och det är ju helt underbart).

En djävla kärring bara, en sådan där politisk motståndare ingen vill ha nära därför att det är en otrevlig djävel. Att hon är sosse är inte det värsta. Det värsta är hennes sätt. Och klart hon är med hos Skavlan. Den äckliga norrmannen är ju själv sosse-typ. Det är ju fördjävligt att han vistas i Sverige och förpestar med sin närvaro.
Citera
2020-02-08, 14:33
Medlem
Tror att de flesta blev mållösa när det kom fram att dottern hittade sin pappa. Att AS ändå satt hos Skavlan var starkt, respekt för det och att hon vågade visa känslor, trots sin utsatta position som tidigare minister. Det kommer ta år att närma sig allt som hänt utan att gå sönder. Jag hoppas att dottern blir förstådd och sedd, vad hon än säger, tycker eller tänker så måste man lyssna på henne. Hoppas att skolan gör allt för att hjälpa henne att klara av sina studier, övertygad om att hon kan bygga ett fint liv trots det svåra hon varit med om.
Senast redigerad av rappytt 2020-02-08 kl. 14:41.
Citera
2020-02-08, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Tror att de flesta blev mållösa när det kom fram att dottern hittade sin pappa. Att AS ändå satt hos Skavlan var starkt, respekt för det och att hon vågade visa känslor, trots sin utsatta position som tidigare minister. Det kommer ta år att närma sig allt som hänt utan att gå sönder. Jag hoppas att dottern blir förstådd och sedd, vad hon än säger, tycker eller tänker så måste man lyssna på henne. Hoppas att skolan gör allt för att hjälpa henne att klara av sina studier, övertygad om att hon kan bygga ett fint liv trots det svåra hon varit med om.

Finns inget när det gäller Annika Strandhäll som kan göra mig mållös, kvinnan saknar allt gällande karaktär, självinsikt och integritet! Citerar stjärnskottet Margot Wallström om att ”hen” borde krypa tillbaka under sin sten!
Citera
2020-02-08, 16:38
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Såg precis hennes framträdande hos Skavlan, tycker att hon skötte sig bra där. Ser ingen anledning att tro att hon skulle ha dödat Thomas som många här har spekulerat kring. Han verkar ha varit deprimerad och självmedicinerade anti-depressiva, vilket förklarar hans snattande av dyra LED-lampor något år före självmordet. Att hans förhållande med Annika var på downhill bidrog med stor sannolikhet till självmordet, och om hon nu knullade runt som vissa säger och han fick reda på det så gör ju det absolut inte saken bättre (särskilt inte om hon knullade med Ardalan Shekarabi, lol), men det kan också ha varit som så att han hade tagit livet av sig i alla fall även om förhållandet med Annika var i bättre skick.

Att som vissa här i tråden, spekulerar i Epstein-liknande skandaler och lönnmord osv, kom igen liksom, Thomas Wolf var bara en vanlig ointressant svennebanan, självmord är vanligt bland män, rikare män än honom har begått självmord förr och kommer göra det igen.

Något som Annika Strandhäll och andra riksdagspolitiker borde ha i åtanke däremot, är att om cannabis hade varit lagligt så hade hennes ex-man mycket sannolikt varit vid livet idag; vad Thomas Wolf behövde var inte psychodroger, utan snarare att få koppla av med en fet bong och en femma svart afghan, och sedan få knulla på frugan samma kväll, så hade han fått livslusten tillbaka igen på nolltid. Annika ser ut att kunna behöva en joint hon också
Citera
2020-02-08, 19:16
Medlem
Var kommer det ifrån, att hon skulle haft andra vid sidan om? Är det påhittat här eller något som är från henne själv? Jävla trams att anta och hitta på. Fram med fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in