Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag sköt 83 med en birdie...knäcker du det får du 12 kr
Slår du i vattnet på 17:e blir du skyldig ALLA i tråden en bärs!
En fullständig resumè vill vi ha imorrn kväll...det vet du va?
Hah! Långt ifrån några 83 tyvärr! Har inte ens vågat räkna.
Oklart nog blev det drivern som funkade bra idag, med järn och närspel som krackelerade! Duffade säkert 4-5 korta pitchar in till green
Testade att hovra drivern istället för att grunda den (mest pga på rangen så fick jag inte bollen tillräckligt långt ner pga matta) och vips så satt drivern spikrakt (sånär som på två hål).

Från att ha haft grava problem med den senaste rundorna, till mitt i fairway. Typiskt att komma på detta sista eller näst sista rundan för året.
Banan var i riktigt riktigt bra skick för att ha blivit dressad och hålpipad. Greenerna rullade bra och fairways var fina också.
Har inte lirat Stadium course, så kan inte kommentera de emellan, men den var ganska lätt. Trots knackigt spel. Relativt kort också, och tror nog vi hade kunnat spela vit utan några som helst problem. Snarare hade det gått bättre då avstånden in till green efter drive hade blivit lite bättre. 3/4-slagen med pitchen satt inte som de brukar.
Satte inte bollen i vattnet på 17:e, försökte slå en trekvartssjua in, men den blev lite väl lös och hamnade kort

Spelpartnern satte den dock i vattnet...
Helt klart värt sina 500 kr!