Tydligen kostar det 350 spänn för min kusin att börja spela på "touren", men jag sa till honom att det var värt det. Tänkte ifall någon var sugen på att veta
Finaste banan jag spelat? Varit lite för mycket i USA för att veta vilken jag ska säga, båda banorna på Diamondhead strax utanför New Orleans var riktigt riktigt fina. Har släktingar som är medlemar på denna countryclub och har ett hus direkt jämte artons fairway, bara att ta golfbilen och ge sig ut. Dessutom spelade jag en del runt Las Vegas i fjol och de var riktigt vackra och en jävla upplevelse, tyvärr blev det då ingen PGA eller TPC bana så dem namnen har jag glömt bort.
Även lite längre norrut har jag spelat i krokarna runt Illinois och Chicago vart det i tre veckor, även vissa av dem riktigt härliga upplevelser. Gillar ju stuket med golfbil + rullande kiosk

Men absolut bästa bana jag spelat var Heron Bay Golfclub i Coral Springs, Florida. Brukade spela någon årlig tävling på PGA touren ett par år tillbaka och om jag inte missminner mig så vann Jesper Parnevik en av sina första PGA tävlingar där, rekomenderas varmt!
Håller vi oss i Europa är det nog någon av de jag spelade i Spanien för ett par år sedan och om det är Sverige så tror jag nog allt det blir Sand Golfklubb. Vill också slå ett slag för Tylösand/Halmstad GK som också blivit en favorit här i Sverige.
Är det förresten någon annan som använder lasermätare på banan nuförtiden? Jag har ingen själv men efter att ha spelat ett par rundor med en nisse som använder en konstant så har jag svårt att vänja mig vid att inte ha det. Så är det någon som har tips på ett billigt ställe att införskaffa sig en?