2018-01-25, 20:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briaq
Jag skulle kunna betala en ganska så rejäl slant för att få veta hur han tänkte! Det finns så många frågor!
Var han så naiv att han trodde att detta aldrig skulle komma fram? Om inte, kunde han inte räkna ut konsekvenserna? Bryr han sig? Vad tänker han göra nu? Gå all in på bögporr? Oroar han sig inte för "vedergällning" från homofober och andra som nu kan känna sig "kränkta"?

Sitter och funderar på vad själv hade gjort i hans situation. Att genast byta namn och kontinent hade nog varit prio ett. Det är inte sällan arbetsgivare googlar arbetssökande och hans namn kommer ju vara ganska besmittat.

Han sitter och runkar med hela sitt ansikte synligt på Xhamster (den största av porrsajter). Att han inte trodde detta skulle komma ut är rätt märkligt.

Tycker han borde gå all in på bögporren. Extremt större pengar att hämta där än som slavarbetare hos SVT. Nu har ju fått sitt break också så nya fans kommer flockas över att se honom utlösa sin nästa säd.

Han kommer inte lida av detta. Han kommer säkert få en hedersplats på Pride 2018.
Citera
2018-01-25, 20:54
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Tackar!

OnTopic:

En hästkuk?

Jädrans äckel, alltså.

Han gör sin del för integrationen ska bli bättre.

Herregud alltså, vet inte om man ska tycka synd om honom eller inte. Uppenbarligen bryr han inte sig om någon maskering och gör det hela ganska publikt, samtidigt är det ganska tråkig sits han hamnat i.
Citera
2018-01-25, 20:54
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Det tror du. Pjoff bang boom 2 dagar senare så sitter x antal hundratusen på kontot. Människan är sannolikt ett vrak och sålunda lätt för SVT att avpolletera. Med all rätt såklart. Tänk för fan innan du skriver nästa gång!

Syns frågan är berättigad :

Några 100.000, säg en halv mille så är vi på den "säkra sidan". Det går nog att göra av med snabbare än vad man tror.., om man är arbetslös och rullar tummar.

Och sedan då ?

Har nog träffat på äldre människor som har helt "sadlat om". Har ej trivs med sina tidigare yrkesval och läst om till sjukskötare vid 50+ tex.., men det fungerar ju inte mera för honom.

Han är ju körd !

Så, vad tänkte han på ?
Citera
2018-01-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Han gör sin del för integrationen ska bli bättre.

Bögar brukar inte bry sig om hudfärger. En kuk är en kuk är en kuk.... osv.

OnTopic:

Vad är det i flaskan som han andas i? Någon som har nån tanke om det?
Citera
2018-01-25, 21:02
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Några 100.000, säg en halv mille så är vi på den "säkra sidan". Det går nog att göra av med snabbare än vad man tror.., om man är arbetslös och rullar tummar.

Och sedan då ?

Har nog träffat på äldre människor som har helt "sadlat om". Har ej trivs med sina tidigare yrkesval och läst om till sjukskötare vid 50+ tex.., men det fungerar ju inte mera för honom.

Han är ju körd !

Så, vad tänkte han på ?

Jag tror att herr Jonas trodde han var skyddad av PK-kollektivet inom SVT när han gjorde en studie i - "jag och en dildo". Pride-rörelsen skulle väl tycka allt det han har gjort är okey, eller?
Senast redigerad av HG 2018-01-25 kl. 21:16.
Citera
2018-01-25, 21:03
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Och sedan då ?

Han är ju körd
Så, vad tänkte han på ?
Jag ifrågasätter, och med all rätt troligen att när det går så jävla fort att han är borta ur bilden är det inga månadslöner det handlar om. Killen vaknar upp kort och gott ett par sekunder och blir klartänkt och inser att han är ett sjukt pervo och vill försvinna ur bild. Simmar fortare än kvickt ur bild...
Citera
2018-01-25, 21:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag tror att herr Jonas var skyddad av PK-kollektivet inom SVT när han gjorde en studie i - "jag och en dildo". Pride-rörelsen skulle väl tycka allt det han har gjort är okey, eller?

Det var min gissning också. Detta skulle inte bli något alls av eftersom en bög kan aldrig göra fel. Tji fick man där.

Är väl faktiskt ganska sunt också för vanliga bögar att allt liksom inte är tillåtet. Vanliga bögar tycker nog också det är ofräscht att gå runt och få utlösning på gymredskap som andra ska använda. Eller också att detta med anonymt dogging i skogen inte heller är något vidare. Vi kanske ser att även bögar ses som mest normala som alla andra.
Citera
2018-01-25, 21:07
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Tackar!

OnTopic:

En hästkuk?

Jädrans äckel, alltså.

Ja inte var det en negerkuk
Vad fan är det han suger på?
Citera
2018-01-25, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Ja inte var det en negerkuk
Vad fan är det han suger på?

Videon finns längre ner i länksamlingen. Det var visst en svart mans kuk.
Citera
2018-01-25, 21:18
Medlem
HGs avatar
Stackars Jonas som blev tvingad att säga upp sig själv. Det var en smart lösning som SVT körde med och nu är hela historien ett avslutat kapitel!
Citera
2018-01-25, 21:28
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Bögar brukar inte bry sig om hudfärger. En kuk är en kuk är en kuk.... osv.

OnTopic:

Vad är det i flaskan som han andas i? Någon som har nån tanke om det?

Poppers
Citera
2018-01-25, 21:28
Medlem
Franz.Biberkopfs avatar
Ja, Jonas beteende är märkligt. Hans böjelser är inte ovanliga, men att så ohämmat lämna ut sig när man har en "offentligt" possition är obegripligt, jag fattar helt enkelt inte alls.

¿Dags för Lex Jonas på SVT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in