2018-01-25, 21:33
Bannlyst
Nu fattar jag varför han propagerat för ensamkommande flyktingar till sverige här suger han ju in en ensamkommande direkt som en dammsugare https://vtt.tumblr.com/tumblr_olax67sw4B1ube502_480.mp4
Citera
2018-01-25, 21:34
Medlem
Äsch snubben är ju ett pr-geni. Inte fan hade han haft råd betala för all den reklam han nu fått.

Om han ändå tänkt sluta, varför inte go with a bang? Det tog bara några år...

Skulle iofs inte förvåna mig om han är less på pk-företaget SVT och dildon symboliserar "up yours". Han borde ha läckt ut det på fb tidigare dock.

Jag är iaf övertygad om att han njuter av att veta att känsliga pojkar på flashback sitter och tittar på honom, för varje klick på hans videos, runkar han hårdare och hårdare
Citera
2018-01-25, 21:35
Medlem
jimmythegents avatar
Säga vad man vill om Jonas men han runkar i alla fall med stil och elegans. Skjorta och slips tillhör väl inte vanligheterna i denna bransch? I bögporrfilms branschen alltså. På SVT är det mer brukligt men där är han ju ett minne blott nu. Är han körd inom media nu då tro? Eller dyker han upp i ett annat forum? Frågorna är många men får vi svar på dom?
Citera
2018-01-25, 21:35
Medlem
Tråkigt att SVT inte visar några av filmerna i Aktuellt.
Citera
2018-01-25, 21:40
Medlem
Swedenhielmss avatar
Känner mig lite lätt stukad efter att ha tvingat mig själv att titta på Jonas instagram, vet inte hur GW resonerar när han säger att detta FÖRMODLIGEN inte är straffbart, hade detta varit mitt gym hade jag krävt runknissen Jonas på 100% ersättning för den förverkade gymutrustning som gaypervot hade runkat sönder med sin förmodade AIDS-sperma. Har inte idioten Jonas AIDS redan är det väl bara en tidsfråga innan denna degenererade idioten får diagnosen.

Hursom kan man ju bara reagera på hur invaggad i säkerhet på att ALLA perversioner är 190% sanktionerade i dagens PK-Sverige så fort en person är homosexuell. Detta visar Jonas en mycket bra symptombild på.

Alexander Bard framstår ju nu som rena korggossen efter denne degererade runkhomons svinvideos. Jag är genuint äcklad i alla fall.
Citera
2018-01-25, 21:42
Medlem
jimmythegents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Tråkigt att SVT inte visar några av filmerna i Aktuellt.

Hahaha. Hade varit något du. Skulle vara kul att se hur dom gick från den ena programpunkten till den här. "Ja nu har alltså RunkJonas tvingats sluta på SVT på grund av dom filmer som han har varit med på tyvärr läckt ut utanför SVT-s väggar"
Citera
2018-01-25, 21:45
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Videon finns längre ner i länksamlingen. Det var visst en svart mans kuk.

Kanske han var på dogging när han var i England (Samma tröja).

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-london-otackt
Citera
2018-01-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Hahaha. Hade varit något du. Skulle vara kul att se hur dom gick från den ena programpunkten till den här. "Ja nu har alltså RunkJonas tvingats sluta på SVT på grund av dom filmer som han har varit med på tyvärr läckt ut utanför SVT-s väggar"

Hade varit en bra utmaning för Nike Nylander att läsa upp den nyheten.

https://www.youtube.com/watch?v=i7jApwmiwf4
https://www.youtube.com/watch?v=pWfNR72RulA
Citera
2018-01-25, 21:49
Medlem
Matthew_Hopkinss avatar
SVT borde ha kastat ut honom långt innan de upptäckte att han var ett vidrigt pervo. Han sluddrade och hade talsvårigheter, inte optimalt för en nyhetsuppläsare.
Citera
2018-01-25, 21:53
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Då blir det ingen "vård" och trams, ingen "anpassa sig så de blir nöjda" - det kan bli kaos. Jag tror han drar, till London eller Berlin.

Han har MINST fått en årslön, eller troligt två årslöner + ev. pensionsavsättningar, annars hade hanteringen inte gått såhär fort. Är han sedan med i exempelvis Unionen kan han få inkomstgaranti via avtal i rätt lång tid, så han har all tid i världen att bli proffs inom gay-sektorn innan han går i folkpension.
Citera
2018-01-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Poppers

Okej, då är jag med. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Kanske han var på dogging när han var i England (Samma tröja).

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-london-otackt

Ok. Det var nog vid samma tillfälle då, ja.
Citera
2018-01-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Tipsar gärna Flashbacks grävande journalister att gå in på Qruiser eller Planetromeo och kolla vilka klubbar som Jonas Berring har startat.

Tänk snävt vad som är särskilt förekommande i bögvärlden....

Citat:
Ursprungligen postat av ActionFactory
Skulle inte förvåna mig jättemycket om Jonas lagt upp allt detta själv. Han skickar det mer än gärna på Qruiser och han är alltid sugen på att knulla. Tyvärr vet jag detta av egna erfarenheter.

Ingen som har luskat vidare i det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in