Han måste begripit att det skulle komma fram tillslut. Det måste nästan vara någon form av tvångsbeteénde han inte kan kontrollera helt. Eller så bryr han sig inte helt enkelt, något av det är det. Eller en kombination av de båda.
Mmm-m.., nåväl man får hoppas att han får ordning på sitt liv när det lugnar ner sig för honom !
Men ge nu f-n i att grisa på offentliga utrymmen. Finns nog folk som inte alls ser det ifrån "din syn". Det biter bara dig där bak !
Jag skulle kunna betala en ganska så rejäl slant för att få veta hur han tänkte! Det finns så många frågor!
Var han så naiv att han trodde att detta aldrig skulle komma fram? Om inte, kunde han inte räkna ut konsekvenserna? Bryr han sig? Vad tänker han göra nu? Gå all in på bögporr? Oroar han sig inte för "vedergällning" från homofober och andra som nu kan känna sig "kränkta"?
Sitter och funderar på vad själv hade gjort i hans situation. Att genast byta namn och kontinent hade nog varit prio ett. Det är inte sällan arbetsgivare googlar arbetssökande och hans namn kommer ju vara ganska besmittat.
svt är ju bedrövliga de hyllar pride och att alla skall komma ut sedan när en schysst bög kör upp sin dildo i röven sa ändras svt till detta https://www.youtube.com/watch?v=hOto5qYWgHg
Så regerade jag också över det hela. Dubbelmoral med en stänk av moralpanik.
I.o.m att han väljer att lämna, dvs säga upp sig... så tror jag nog att han har fått ett avgångsvederlag på xx antal månadslöner. Istället för ett uppslitande avskedande..
Men, man kan ju fråga sig : Vad trodde han att skulle ske, i.o.m att han framstår helt "omaskad" i filmerna ?
Det tror du. Pjoff bang boom 2 dagar senare så sitter x antal hundratusen på kontot. Människan är sannolikt ett vrak och sålunda lätt för SVT att avpolletera. Med all rätt såklart. Tänk för fan innan du skriver nästa gång!
svt är ju bedrövliga de hyllar pride och att alla skall komma ut sedan när en schysst bög kör upp sin dildo i röven sa ändras svt till detta https://www.youtube.com/watch?v=hOto5qYWgHg
Det här är ju right on. Hade Dildo-Jonas kommit undan om han avslöjats samma vecka som Prajderiet i Stockholm? Ganska troligt ja. Han hade setts som en vågad barriärbrytare. Nu, mitt i vinter, tog karriären slut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!