2018-01-25, 13:00
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Fast nu lever vi inte i arabvärlden. Kan också tipsa dig om att Flashback och de diskussioner som finns här, absolut inte hade fått existera i arabvärlden. Man måste ta det goda med det onda om man vill ha en fungerande demokrati!
Men lilla gubben...det var ju du som drog igång det med kommentaren om moralpanik i västvärlden.
Handlingen handlar inte om vad bögen gör privat utan att han runkar på offentlig plats vilket inte är tillåtet. Han kladdar ner gymutrustning vilket inte är tillåtet och han rotar och sniffar på andras underkläder och han har ett minst sagt sjukt beteende.
Det här är en person som KANSKE har svårt att kontrollera sina behov och det skulle inte förvåna mig om han dyker upp i en tråd på AB&K i framtiden. Antingen som gärningsman eller offer.
In i kojan med dig, hundjävel.
Senast redigerad av Skrik & Panik 2018-01-25 kl. 13:07.
Citera
2018-01-25, 13:02
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Fast ni talar ju om att gymet kommer att tappa kunder därför att städpersonalen kan ha glömt att städa bort det biologiska materialet. Och då är det inte en rationell fruktan längre. Skulle man göra en DNA-analys av ett hotellrum så skulle man hitta spår av hudceller, urin, sperma och slidsekret från hundratals människor.
På hotell finns det personal som städar.
På gym torkar man av redskapen själv.
Det är skillnad.
Skulle du personligen uppskatta att kladda runt i annans sperma på gymet?
Citera
2018-01-25, 13:06
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
På hotell finns det personal som städar.
På gym torkar man av redskapen själv.
Det är skillnad.
Skulle du personligen uppskatta att kladda runt i annans sperma på gymet?

Nej. Jag skulle inte heller uppskatta att sitta på tunnelbanan efter att en nerbajsad, nerpissad och loppbiten a-lagare har suttit där. Ändå måste man förtränga den typen av tankar, det går inte att leva annars.
Citera
2018-01-25, 13:08
Medlem
Julskinkatos avatar
Det är det offentliga runkandet som är problemet, inte avvikande sexualitet i sig för denne svt person. Enkelt

En annan vinkel är ifall det hade rört sig om en heteroman som runkat på ett gym. Hade fått sparken helt klart. Metoo.

En kvinna som gned sig mot olika gymgrejer är osannolikt. Och inte lika kladdigt.
Citera
2018-01-25, 13:11
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Nej. Jag skulle inte heller uppskatta att sitta på tunnelbanan efter att en nerbajsad, nerpissad och loppbiten a-lagare har suttit där. Ändå måste man förtränga den typen av tankar, det går inte att leva annars.
Men nu stannar det inte vid enbart tankar då han själv har gjort det offentligt på nätet.
Jag har svårt att förstå hur ni kan försvara detta. Det finns trafiksyndare som har åkt dit när de filmat sig själva, likadant med våldtäkter och misshandelsfall.
Här finns bevis av samma sort men annan handling. Det gör det inte mer okej bara för att han är "själv". Det har ju uppenbarligen drabbat andra.
Citera
2018-01-25, 13:12
Medlem
Julskinkatos avatar
Hotellrum, gym, tunnelbana. Platser med skilda förutsättningar. Går inte att bara jämföra sådär. Sen hur äckligt ett hotellrum egentligen är beror nog på hotellet.

Offentliga bad är nog väldigt äckliga i allmänhet.?

Din mobil är äckligare än en publik toalettsits i genomsnitt
Citera
2018-01-25, 13:14
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Men nu stannar det inte vid enbart tankar då han själv har gjort det offentligt på nätet.
Jag har svårt att förstå hur ni kan försvara detta. Det finns trafiksyndare som har åkt dit när de filmat sig själva, likadant med våldtäkter och misshandelsfall.
Här finns bevis av samma sort men annan handling. Det gör det inte mer okej bara för att han är "själv". Det har ju uppenbarligen drabbat andra.

Det handlar inte om att försvara handlingen. Men bara för att man inte stödjer handlingen så föreligger inget krav på att vägra besöka gymet.
Citera
2018-01-25, 13:18
Medlem
Satt på lokalbussen i Umeå idag när vederbörande klev på! Näsduk över halva ansiktet trots flera plusgrader 😂
Citera
2018-01-25, 13:19
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Vet man vilket gym det rör sig om?

Sats är väl en lågoddsare.

Citat:
Ursprungligen postat av Rooccoo
Säkerligen något 24/7 gym. Mindre kedja.
Nej, det var något lokalt gym med badmintonhall som ligger i stadsdelen Ersboda i norra Umeå. SATS finns inte i Umeå, det finns ett 24/7 men inte i Ersboda. Tydligen ligger SVT:s studio också i Ersboda.
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Ytterst märklig whataboutism du kör. "Jamen... folk har sex i hotellsängar, varför ska man inte få ejakulera på skivstången på gymmet då?"

Vad folk gör i hotellrummen de hyrt är upp till dom. Vad mina medmänniskor på gymmet gör, som drabbar alla, är upp till alla. Han ofredar andra.
Precis. Dessutom tvättas sänglakanen efter använding. Och sängarna är avsedda att sova i (med mera ) Plus att ett hotellrum är avskilt där man kan vara ifred, ett gym är allmänt utrymme. Äpplen och päron.
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Men här kommer vi till en annan aspekt och där är jag mer oroad: Jonas har runkat och rövpumpat på film o bild sedan en tid tillbaka. Ingen har mått dåligt av det. Allra minst han själv. Hans små utsvävningar äger rum på en avskild plats på nätet där cookies och adressminnet raderas efter besök. Det är en ganska smal krets, antar jag, som surfar bögporr och är beredda att stå för det offentligt. Hans kollegor och chefer har uppenbarligen inte vetat och de (förmodar jag) få runkbögarna i Västernorrland som kollar på "mature man jacking off while toying his ass" är inte precis talföra om saken. Hans 1500 följare är world wide, är sett i det perspektivet väldigt få och återfinns kanske inte alls i Västernorrland!

Nej, det stör mig här är "berätta för chefen"-grejen! Jag tycker det är så jävla vidrigt med den här trenden "vad skulle din chef säga om att du som (insert valfri skam-grej) jobbar åt hans företag?" och jag föraktar alla dessa skvallerkärringar som nu uppträder överallt! Varför är det första folk tänker på att ringa arbetsgivaren? Som skvaller betraktat är det så klart kul och intressant att en nyhetspajsare rövpumpar på xhamster och knäcker extra som cam-hora, men vad är grejen med att krossa hans liv, liksom? Varför ska inte han få betala hyran, åka till Mykonos i Juli och käka en pizza på fredag? Vad har han gjort för fucking ONT, liksom?

Att man kontaktar arbetsgivaren om någon begår grova brott, kan jag förstå. Om någon dealar knark, sysslar med organiserad brottslighet, bögrånmördar barn eller dribblar med assistansersättningar eller liknande, då köper jag det! Men ringa jobbet för att någon är lite pervo och runkar på bilder nästan ingen sett.... Nä fy fan! Lågt! Verkligt lågt! Det är exakt samma taktik vänstersvinen använder för att förfölja politiska dissidenter, motståndare till mångkulturen, folk som skriver "negerjävel, åk hem!" på facebook eller fräser åt en sitt-rom utanför Bolaget! Det är Researchgruppens och Expressens och Jan Helins och #jagärhär-sektens taktik och jag HATAR detta! Det är att uppträda utan stake (pun intended) och fegt och att slå mot vanliga människors försörjning. Hela familjer kan krossas och gå åt helvete för att någon inte faller åsiktskonsensustorskarna i smaken! Fittigt! Fuck off, säger jag!

Däremot borde man tipsat gymmet om att den här bögpervon kladdar med sagge och på redskap och sniffar i kalsingar i omklädningsrummet! Indraget kort och avstängning där är helt rimligt!

Sen är jag fortfarande irriterad på att ingen anger källan till det här scoopet.... Aftonslasken får det att låta som om scoopet är deras och det stör mig enormt! Så vitt jag vet, och ingen har fått mig att tro annorlunda, så uppkom den här nyheten på Flashback först! Eftersom både AftonHORAN och Träckpressen och SVT hatar Flashback, liksom för övrigt resten av "etablissemanget" inklusive aset Schyffert och zigenarkärringen Plaskalidou, och vill se oss nerstängda och tystade, så är det rent motbjudande att de samtidigt avspanar forumet på jakt på klicksäkra nyheter de kan skryta om att de hittat! Ange Flashback som källa, era lata jävla svin!

Hell Seger!
Det fetade: Umeå ligger i Västerbotten

Håller med om att det är lågt att tjalla för arbetsgivaren, det är precis sådan skit low-brows pysslar med för att hota till tystnad och lydnad men vad jag undrar är om någon verkligen tjallat till SVT? Som jag fattat det är händelseförloppet ungefär såhär:

1) Tråd på FB skapas och slängs
2) Ny tråd skapas och får leva vidare
3) Murvel på Aftonblaskan läser tråden och luktar scoop
4) SVT-anställd läser Aftonblaskan och inser att detta kommer brisera i ansiktet på dem
5) SVT-boss ingriper

Men jag kan ha fel. Jag vet att någon/några tidigt i tråden pratade om att någon borde tjalla men om det sedan faktiskt gjorts, det vet jag inte.
Senast redigerad av ImMcGyverLOL 2018-01-25 kl. 13:34.
Citera
2018-01-25, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Så det är helt ok att onanera på gymmet då?

Nej, det tycker jag inte. Och för det förtjänar han att kritiseras. Det jag menade är att det inte bör påverka hans arbete. Blir han dömd för något så är ju saken förstås i ett annat läge.

Sen ser ju givetvis även jag det komiska och uppseendeväckande i det hela. Men principiellt så tycker jag att han borde få behålla jobbet. Lika väl som jag tyckte att Göran vänster inte borde blivit petad som vänsterpartist och hon den där kvinnliga chefredaktören för Aktuell Rapport inte blivit av med sina moderata förtroendeuppdrag.
Citera
2018-01-25, 13:20
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Fast ni talar ju om att gymet kommer att tappa kunder därför att städpersonalen kan ha glömt att städa bort det biologiska materialet. Och då är det inte en rationell fruktan längre. Skulle man göra en DNA-analys av ett hotellrum så skulle man hitta spår av hudceller, urin, sperma och slidsekret från hundratals människor.

Fast jag går gärna inte till ett gym överhuvudtaget där jag vet att träningsredskapen har blivit nedsarrade av pervon. Och kanske under en lång tid. Då går jag hellre till ett gym utan någon sådan känd historik.
Citera
2018-01-25, 13:22
Medlem
twockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Det är det offentliga runkandet som är problemet, inte avvikande sexualitet i sig för denne svt person. Enkelt

En annan vinkel är ifall det hade rört sig om en heteroman som runkat på ett gym. Hade fått sparken helt klart. Metoo.

"En kvinna som gned sig mot olika gymgrejer är osannolikt. Och inte lika kladdigt."

Du har inte sett en riktigt upphetsat kvinna. Något mer lättflytande men ändå sekret från slidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in