Citat:
Ursprungligen postat av
roppan
Du tycker alltså på riktigt att det inte är så upprörande eller skandalöst med runkgubbar på offentliga platser? Smyga runt på ett gym och pilla sig på snorren, få utlösningar över träningsredskap, runka i duscharna och sniffa i andra människors underkläder i smyg? Är det okej att sitta på tunnelbanan och dra i skinnspiken också - få utlösning på säten där folk ska sitta.. eller stå och dra i snorren bakom ett dagisstaket så länge man inte stör barnen?
Jag vet inte om somliga menar allvar.
Ja, jag menar allvar, vad tror du egentligen?
Det är verkligen inte speciellt upprörande. Det är inga barn eller djur inblandade,
inte blod eller avföring. Ingen har, vad jag kan se, tvingats till något mot sin vilja.
Leta runt en stund på valfritt amatörporrforum eller vilken som helst av de tusentals
webplatser där folk kan ladda upp egna porrbilder och filmer. Det spelar ingen roll
om du letar bland straighta eller bögsiter. Du kommer bli förvånad över vad dina grannar
och arbetskamrater sysslar med när du inte är där med din nyfikna näsa i blöt.
Jontepojkens foton och filmer är ganska milda.
Sök också efter "public transportation", "Public Restroom/WC/Bathroom", "Exhibitionist" på
samma amatörforum så ska du få se på sjutton..
Tror du att det bara är på gym du kan komma i kontakt med främmande DNA och då bara manligt
så tror du fel.
Någon olycklig stackare trampade tex i kärlekssekret som Anna Book och hennes man utsöndrat
på golvet på ICA Maxis mugg, var det väl?
Jag tycker nog själv att det är rätt ofräscht och tar inte gymrunkande och liknande i försvar.
Skillnaden mellan att fota sig själv runka på gymmet och att visa kuken för ungar är ljusår.
Drar du en sådan parallell är det nog egentligen ingen ide att försöka förklara för dig.
Jag struntar fullkomligt i vad folk ägnar sig åt för sex och vad de har för läggning.
Så länge ingen oskyldig drabbas och alla inblandade är med på noterna så tycker
jag folk gott kan få knulla eller runka precis hur de vill.
Vad andra blir kåta på är deras ensak.
Så länge de inte försöker utöva sin sexualitet på MIG har jag ju faktiskt inte med
att göra vad de tänder på. Om de heller inte utövar någon sexualitet som är emot lagen
eller mot någon av de inblandades vilja får de väl för sjutton göra vad de vill.
Så länge det inte drabbar mig personligen på annat sätt än foton på internet som jag kan
välja att titta på, eller låta bli, så vore jag ju bara en sipp, korkad, moraliserande, stockkonservativ
gnällkärring till surfitta om jag tyckte annat?