2018-01-25, 12:20
Medlem
Wayaheads avatar
Hur ska Hanna Stjärne, SVT’s VD, kommentera SVT produkten Jonas Berring?
”Ja, det är faktiskt så vi jobbar här! Vi vill ha mer mångfald och tolerans i samhället, alla ska med!”
Citera
2018-01-25, 12:21
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Då hade inget hänt! Detta är klassisk moralpanik i det västerländska samhället!
Så du menar att det hade varit mer accepterat i arabvärlden?
Citera
2018-01-25, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Då hade inget hänt! Detta är klassisk moralpanik i det västerländska samhället!

Moral panik ? Snarare ett sjukt beteende, ohygeniskt och snuskigt.
Så nog skall han ha sparken. Hade det varit en hetroman som sprungit runt och runkat överallt och luktat på trosor då hade marxistvänstern härinne skirikit i högan sky.
Nu när det är en bög då är det ett annat ljud i skällan, ni som stödjer den här sexdåren är fan i mig lika sjuka i hjärnan som runkbögen !
Citera
2018-01-25, 12:41
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Personligen så tycker jag att han får göra vad han vill på sin fritid. Och hur han skulle kunna skada SVTs rykte är obegripligt för mig, då de ändå är sådana hycklare med sitt påstådda oberoende.

Dock vill jag minnas en liknande historia där den där Norska vädertjejen (Tone?) gjorde något mindre utvik i nån tidning och blev avstängd från vädret några månader. Det var väl dock Tv4, men de resonerade väl på likartat sätt. Att de har någon "heder" att försvara.

Så det är helt ok att onanera på gymmet då?

Är man en offentlig person som arbetar på statlig "public service" så ska man nog hoppa över att trycka dildos stora som en underarm i röven och lägga upp på sociala media.
Citera
2018-01-25, 12:45
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Okej, det köper jag, men förringa inte andra människor som då tycker att sperma på gymspegeln eller skivstången är äckligt...

Du tycker att svett ifrån föregående gäst är äckligt, precis som majoriteten här tycker att sperma från stjärtfjanten är äckligt.

Fast ni talar ju om att gymet kommer att tappa kunder därför att städpersonalen kan ha glömt att städa bort det biologiska materialet. Och då är det inte en rationell fruktan längre. Skulle man göra en DNA-analys av ett hotellrum så skulle man hitta spår av hudceller, urin, sperma och slidsekret från hundratals människor.
Citera
2018-01-25, 12:46
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Så det är helt ok att onanera på gymmet då?

Är man en offentlig person som arbetar på statlig "public service" så ska man nog hoppa över att trycka dildos stora som en underarm i röven och lägga upp på sociala media.

Fast man kan inte bli av med sitt arbete på SVT för dessa sexvideos med dildosar och dylikt. Idag är vi toleranta angående sexualitet. Har du missat detta med Pride-tågen varje år i Sverige eller?
Citera
2018-01-25, 12:47
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Fast ni talar ju om att gymet kommer att tappa kunder därför att städpersonalen kan ha glömt att städa bort det biologiska materialet. Och då är det inte en rationell fruktan längre. Skulle man göra en DNA-analys av ett hotellrum så skulle man hitta spår av hudceller, urin, sperma och slidsekret från hundratals människor.

Mycket väl skrivet avseende denna fobi gällande kroppsliga vätskor i denna tråd.......
Citera
2018-01-25, 12:50
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Så du menar att det hade varit mer accepterat i arabvärlden?

Fast nu lever vi inte i arabvärlden. Kan också tipsa dig om att Flashback och de diskussioner som finns här, absolut inte hade fått existera i arabvärlden. Man måste ta det goda med det onda om man vill ha en fungerande demokrati!
Citera
2018-01-25, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Vet du att det runkas strax innan städpersonalen är på plats? Går städare runt hela tiden?
Citera
Medlem
Tjoflos avatar
Fick lite ångest på jobbet idag när jag kom på att jag glömt radera min historik efter att ha kollat igenom länkarna igår. Hemskt om någon satte sig vi min dator för att googla runt lite och detta dök upp.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Mycket "om det varit person X med läggning Y så hade samhället reagerat på sätt Z" nu.

Sött att så många har statistik på vad som skulle hänt.
Men om vi ska bortse från vad ni gillar att ha i stjärten och var ni uppskattar att runka så har Jonas själv sett till att bli en jävla Onkel Kånkel-karaktär. Där har ni SVT's förtroendeproblem. Han valde att lägga upp porr och runkande i offentliga lokaler där han lever ut sitt behov av att vara ett klappmongo.

Farsans filmer och rykte spred sig och nu är det bara att gilla läget. Vissa gnäller om Bajselvis och hur orättvist det är att han klarat sig så länge. Ja, livet är orättvist men vad jag vet har han inte varit så jävla blåst att han lagt upp filmer och bilder på sina bruna bravader. Farsans claim to fame är nu inte att han presenterat nyheter utan att han för tillräckligt många framstår som en stjärtpajas och det är vad folk kommer tänka på när han dyker upp i offentliga sammanhang.

För en del är hans filmer fin och sexig underhållning men för de allra flesta hamnar det i spektrat mellan idioti, äckel eller humor. Det finns ingen lag för hur man ska reagera på någons sexualitet. Speciellt inte när han medvetet vill visa den.
Citera
2018-01-25, 12:57
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Vet du att det runkas strax innan städpersonalen är på plats? Går städare runt hela tiden?

Chansen är stor att utrustningen har torkats igenom flera gånger efter att videon spelades in. Om inte annat så kommer det att göras grundligt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in