Citat:
Ursprungligen postat av
Nfl
Tror knappast dina åsikter behöver dammas av då de är dessa åsikter som samhället går emot. Inget ska vara privat, allt ska hängas ut. Uthängen sker i egensyfte för att känna att något man gör betyder något och lockar till läsare. (Skvaller)
Män sitter i denna tråden och kollar på hur en man leker med diverse sex leksaker och sedan sitter och skvallrar o fnissar som ett gäng små flickor.
Så nej dina åsikter passar dagens samhälle, där män ska bete sig som små flickor och så fort de blir lite naket ska censur komma.
Så trött på pk skiten!
Hmm... intressant vinkling, men som jag förstod det hängde han ut sig själv genom att kombinera två saker:
1. Ett arbete där han visar ansiktet i ruta för en hel landsände.
2. Publicera filmer på sig själv på internet i öppna (ej slutna) sammanhang.
Jag har bara tagit del av en bild och det var inte vad som kan liknas vid "lite naket". Rätt långt ifrån faktiskt. Men jag har heller aldrig snackat om censur. Han kan göra vad han vill för mig, och om han hittar likasinnade så är det väl bra antar jag; det är bara kombinationen med att representera staten som fallerar enligt mig.
Att han inte verkar bry sig är dock ett plus till honom genom att det eliminerar risken för utpressning och liknande.