2018-01-24, 19:38
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Han är i massor av människors ögon numera ett skämt. Det går inte ha en person i rutan för att läsa nyheter som folk inte tar på allvar.

När man googlar hans namn handlar alla träffar om detta. Vad är det du inte förstår?

De som inte tar honom på allvar är den innersta kretsen i den här tråden. Det jag inte förstår är återigen, varför vill man förstöra för honom genom att kontakta hans arbetsgivare?

Fegt är vad det är.
Citera
2018-01-24, 19:39
Medlem
Pluskvamimperfekts avatar
Jag funderar lite över om han som nyhetsankare går igång lite på att själv vara på löpsedlarna.
Citera
Medlem
Jävligt komiskt detta.
Som jag ser det, svt borde inte komma med repressalier om han inte gör det i deras regi, att det förknippas med dem eller är olagligt.

Om JB handlar helt privat har jag svårt att se att svt kan "strypa honom".

Detta är ju komiskt på så sätt att det sker helt öppet, alla saker karln gör.
Själv är jag en konservativ person och tycker det är äckligt och sådant här bör hållas privat.

Men wtf it´s a new world....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Vad otroligt korkat av en offentlig person att göra något som detta. Inte ens blurra sitt ansikte, nästan som att han ville bli påkommen. Fan ska han ta vägen nu? Hoppas han inte gör något dumt nu
Han sitter nog och kollar flashback nu och undrar vad fan som hände..?
Citera
2018-01-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
Gillar skvaller men att någon kontaktar hans chef och tar upp detta är löjligt.

Är det så historien har kommit upp till ytan. Han har ju inte döltj något. Är det en skvallerbytta? En annan journalist som fått reda på det här först nu och som vill ha hans jobb. Direkt till chefen. karriären fixad.
Senast redigerad av Lanternlight 2018-01-24 kl. 19:42.
Citera
2018-01-24, 19:41
Medlem
Men är inte det helt sjuka att bilderna är kvar? Jag var helt säker på att dom skulle vara borta..
Citera
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Nej det är förvisso till allmän beskådning. Däremot förstår jag mig inte på varför hans jobb ska behöva få veta vad han gör på sin fritid i det här fallet. Det skadar ingen. Så varför vill ni skada honom?

Vilka är ”ni”?
Och vad menar du med ”skada honom”?

Den här sitsen har han satt sig i själv, och flashback är bara ett öppet forum med människor av alla de sorter som delar nyheter och ideer.

Så jag förstår inte vad du menar?

Att tråden ligger i topp på aktuella ämnen beror inte på någon ondsint plan att förstöra Jonas liv, utan är helt enkelt en naturlig konsekvens av att just detta intresserar majoriteten av befolkningen just nu.

Hur står det till egentligen?
Citera
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
De som inte tar honom på allvar är den innersta kretsen i den här tråden. Det jag inte förstår är återigen, varför vill man förstöra för honom genom att kontakta hans arbetsgivare?

Fegt är vad det är.

Hur vet du att någon har kontaktat hans arbetsgivare? De kanske läser Flashback. Eller kollar Xhamster?

Fö tror jag att du felbedömer vad folk i allmänhet tycker om detta fullständigt.
Citera
2018-01-24, 19:43
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
De flesta tycks ha problem med hans sexuella läggning. Om vi ska diskutera det lämpliga i hans agerande så är det givetvis hans förehavanden på gymmet som gör honom olämplig att arbeta på SVT - inte hans läggning.

Om filmerna visat heterosexuell sex eller homosexuell borde förstås vara helt irrelevant, men visst döms han hårdare än en heterosexuell man skulle ha gjorts. Då kan jag lova att det skulle ha kommit uppskattande kommentarer om hans filmer och bedömning av kvinnans utseende mm. Kvinnoförnedrande porrfilm är en svensk nationalsport.
Citera
2018-01-24, 19:44
Medlem
Tryckkokarens avatar
Har bara läst de första sidorna i tråden, men aftonslaskets artikel har väl kommit fram här?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...entligt-pa-gym

Har för övrigt kollat på hans tumblr-konto.
Det ångrar jag.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Varför får medarbetarna samtalsstöd, det får ju inte ens brottsoffer.
Sitter dom och kollar på gay-porr om dagarna?

Det där har jag även tänkt på.., tror det finns mera utav.."något" som inte finns i tråden.

(säger inte att han har vart en gris gentemot sina medarbetare.., men det finns "något" till)
Citera
Medlem
SwingKidds avatar
Hans linkedin https://se.linkedin.com/in/jonas-berring-35114a4b

"Även kunnig inom trädgård."

Han gillar att sprida sin säd? Så fint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto