Citat:
Ursprungligen postat av
TheLucky
Nåväl att du ogillar feminister. Men jag lägger lika stor skuld till att rörelsen spårat ur på media som upphöjt all galenskap. När jag tittar på tv eller lyssnar på radio när programledaren med stor iver hyllar bevisligen stolliga teorier blir man bara förbannad.
Helt rätt, jag brukar inte glömma att nämna att det inte bara är feminister som på egen hand sprider denna cancer i samhället. Men det är samma feministiska värderingar som grumlat vattnet i skolan, i vården, inom kulturen (du kan inte se Star Wars ens, utan att kräkas på dessa tjugoåriga kvinnor, som utan nån som helst övning är bättre Jedis än Luke), du kan inte läsa en tidning utan att se hur kvinnor är offer och dessa förbannade män "herpiderp" överallt. Du kan inte lyssna på Sverige Radio, se på svt, TV4 eller ens Filip och Fredrik utan att Af Skyrman eller nån annan ska tala lite om toxisk maskulinitet. Du kan inte läsa Aftonbladet eller Expressen, eller nån annan tidning, speciellt inte de gratisversioner som finns typ Metro utan att få gamla spyor som metoo kastade på dig.
Och samtidigt skiter man systematiskt i gruppvåldtäkter och koncentrerar sig i stället på dickpicks.
Man skiter i hedersvåld, utan kastar ut dem som tjatar om balkongtjejer och torterade killar, så länge Paolo Roberto envisas med att skämta om bröst. Man skiter i våldtäktsgäng på festivaler, för tänk vilket livsöde denna ensamkommande gått igenom efter att han mördat en kvinnlig assistent på sitt flyktingboende. Man skiter i dessa singelmammor som tar hem flyktigbarn i sina hem och att de våldtar deras barn, men man vill inte anmäla, för att de kanske kan bli utvisade.
Man skiter i att IS våldtagit, förslavat och skurit huvudet av folk på löpande band, för ska de kunna komma in i samhället, måste de få förtur i våra bostadsköer.
Detta är bara så jävla sjukt och det blir inte bättre av att vi nu tillåter barnäktenskap och månggifte i det här landet.
När människohandeln med våra döttrar avslöjas snart i mass-skala, för det sker redan idag, kommer antirasistdemonstrationer avlösa varandra tills vi glömt bort offren IGEN och igen.
Jag hopppas att Abu Bakr Al Bagdadi bor i Sverige, granne med Åsa Regnér och att både Spetsnas och Amerikanska Black Ops omringar området, går in och skjuter den jäveln och visar våra syltryggar till politiker hur man hanterar den sorten absolut bäst.
Och! När det är gjort ställer man hela den svenska regeringen till svars inför internationell domstol för skyddande av brottslingar.
Avbryt allt samröre med Sverige tills de skyldiga avsatts. Helst på livstid.
Jag ser S, MP, F! och V som terrororganisationer med uppsåt att förstöra vårt gemensamma och förr fantastiska land.