Vi tog fram de här siffrorna när F! gjorde sin BlackLIvesMatter propagandafilm. Där de bland annat säger
"Det är en skam att politiker och beslutsfattare är tysta när det rasisitisa våldet på svarta*fortsätter"
Citat:
Det där är alltså en ren och skär lögn, ännu värre*blir det om man ser på*Sverige. I andelen procent registrerade för brott i Sverige mellan 1997- 2001 enligt BRÅ**så är svarta överrepresenterade för brott, med Östafrika 250%. Nordafrika 370 % övriga afrika 430 %. Och än värre lär det ju vara nu.*
Enligt brottstatistik från USA så är de fem farligaste städerna:
Detroit 7.8 % vita 82.7 svarta
St Lois 44 % vita (vita+ hispanics +creoler) 46.9 % svarta
Oakland 25% vita 28% svarta 25% Hispanics.
Memphis 27% vita 63.3 % svarta
Briminham Alabama 22% vita 74% svarta
Atlanta 38% vita 51% svarta
Baltimore 29 % vita (non hispanics + hispanics) 63% svarta
Baltimore är en stad av Göteborgs storlek med ca 600 000 invånare, där skedde 327 registrerade mord 2015, dvs nästan ett om dagen. *I New York som förr var landets farligaste stad, men som tack vare polischefen William Bratton som införde "nolltolerans" fick bukt med kriminaliteten så är siffran 352 men då på 8.2 miljoner invånare. Baltimore har alltså 14 gånger fler mord.*
Angående *Sverige så dödades två människor av polisen 2015, den ena var trollhättemördaren, den andra har jag inte lyckats googla fram. Däremot kom det upp ett flertal braskande artiklar om att polismorden ökar, när de i själva verket ligger still på ett snitt på 2 per år. Märkligt att man ska behöva leta upp all statistisk själv för att få reda på sanningen. Antalet mord i Sverige däremot ökade förra året med 26 %. Främst i Göteborgsregionen. Där skedde en*ökning med 118 % *71% av morden i Sverige 2015 skedde i någon av storstadsregionerna.*Angående våra städer så har Malmö en befolkning med över 50 procent med invandrarbakgrund. Göteborg har 40% med invandrarbakgrund.* i Stockholm så har 37% invandrarbakrund. 52 % av landets invandrare är lokaliserade till dessa tre storstadregioner.*
Som framgår är siffrorna från 2015
Att ljuga helt ogenerat i det enda syftet att öka rasmotsättningarna är oförsvarbart.
Jag har aldrig i hela livet ens tänkt i ras förrän detta BLM. Det enda man gör är att spä på rasismen och legitimera ytterligare våld från svarta.
Man piskar upp lättpåverkade grupper som svarta och kvinnor för att destabilisera.
För övrigt något tänkvärt.
Jag såg på inledningen till "Se upp för dårarna" Där diskuteras en fråga på antagninsgprovet till polishögskolan.
Vad betyder patriarkat?
rätt svar
Faderlig....
Chicago var på tapeten Wiki
Citat:
Former Chicago Police Superintendent Garry McCarthy blames Chicago's gang culture for its high rates of homicide and other violent crime, stating "It's very frustrating to know that it's like 7% of the population causes 80% of the violent crime...The gangs here are traditional gangs that are generational, if you will. The grandfather was a gang member, the father's a gang member, and the kid right now is going to be a gang member."[71]
Mayor Rahm Emanuel disbanded the Chicago Police Department's anti-gang unit in 2012.
Citat:
Here's a list of a few of Chicago's Street Gangs below (information per 2002[74]).
Black P. Stones
Almighty Vice Lord Nation
Black Gangster Disciple Nation
Latin Kings
Mickey Cobras
Almighty Saints
Simon City Royals
Latin Count Nation
https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Chicago
Nästan samtliga var svarta gäng, någon hispanic, ett var blandad etnicitet där även kaukasian förekom.
Svarta offer? Nej jag tror inte det.
Som Jordan säger You cant get to be the victim and the offender at the same time.
Jag ser ingen anledning att hetsa upp svarta som offer annat än att ännu mer destabilisera landet.
Jordans budskap är: Sluta var ett offer, börja ta ansvar.
Klart han måste tystas.