2021-10-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Åh den tiden… Lyssna på två jobbiga youtubers tjafsa som tonårsflickor. En har mognat till sig medan den andra är fortfarande helt vilse.

Har aldrig tyckt att Rask varit underhållande på något sätt, endast intressant eftersom han är en udda äcklig snubbe som tror han är så mycket större än vad han är. Hade han levt helt själv i en etta hade jag inte brytt mig. Men eftersom han har egna barn han lever med har det väckt ett intresse. Jag undrar hur många gånger om dagen barnen får mat och vad för mat? Kolla på E han kommer om några år bli väldigt fet. Bra föreldrar som gör sonen sin till en tjockis…

De tänker väl ekonomiskt. Dennis korv och bröd är ju billigt ja men jävla fet ungarna kommer bli

Rask lägger grunden för hans barns hälsa. Rask själv ser inte problemet med att trycka i sig stora mängder kolhydrater och inte röra på sig, så han har inga problem med att hans son gör samma sak. Han aktiverar inte grabben, dels för att han själv tycker det låter jobbigt med en fotbollsträning och dels för att han inte vågar släppa grabben själv för att cykla. Rask tycker det är bekvämare att ha pojken hemma hela dagarna och sätta honom framför fortnite, för han tycker att hans egen oro är viktigare än grabbens hälsa och välmående. Därför kommer Edward ha samma smalfeta pommes-frites kropp som pappsen inom några år.
Citera
2021-10-06, 16:06
Avstängd
Hoppas på en video inom kort, Rask vet hur man gör content! Passade även på att skänka en slant via swish som den medborgaren jag är.

Hoppas han köper oxfilé för en del av pengarna, var ju några tusen som gick oavkortat in på familjens konto. Känner att jag gjort en välgärning och det får mig att sova gott.
Citera
2021-10-06, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hoppas på en video inom kort, Rask vet hur man gör content! Passade även på att skänka en slant via swish som den medborgaren jag är.

Hoppas han köper oxfilé för en del av pengarna, var ju några tusen som gick oavkortat in på familjens konto. Känner att jag gjort en välgärning och det får mig att sova gott.

Det är kanon! Fint gjort av dig! Hoppas på en vlogg snart!
Citera
2021-10-06, 17:54
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StellaArtois
Jag ser att många påpekar hur pinsam Rask är som gör en video mot en random "hater" till Ben Mitkus.

Jag håller med, men glöm nu inte bara att det är precis denna Rask dem flesta i tråden vill se. Klassiska rants där Rask bara babblar massa skit, som sedan utvecklar sig till "drama" på Youtube.

Jag håller tummarna att mannen som Rask kritiserar gör en video mot Rask. Då kommer det ta hus i helvete i Trosa

Kan erkänna att jag ser fram emot det.
Citera
2021-10-06, 18:02
Medlem
Nu fortsätter Baronen på spåret med killen som kritiserat Ben Mitkus. Bara kollat teasern så här långt. Den förvuxna jättebebisen sitter och höjer rösten och säger massa svordomar. Det är verkligen svårt att ta in att han är 31 år.
Citera
2021-10-06, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu fortsätter Baronen på spåret med killen som kritiserat Ben Mitkus. Bara kollat teasern så här långt. Den förvuxna jättebebisen sitter och höjer rösten och säger massa svordomar. Det är verkligen svårt att ta in att han är 31 år.

Tycker mer och mer att åldern är bara ett skitnummer som inte säger så mycket. 7,14 eller 31. Samma bäbis som har vuxit och förmodligen blivit dummare genom åren. 😁
Citera
2021-10-06, 18:20
Medlem
Baronen sitter och upprepar: Du har ingen rätt att säga, du känner dem inte. Projicerar sin egen ilska mot folk som kritiserar hans privatliv. Det är bara Rask som själv delar med sig av saker som han kritiseras för. Det är Rask som säger att han jobbat stenhårt sedan 16 års ålder så att någon nyfiken rotar fram hans deklarationer där man kan se att han nolltaxerade vid 16 års ålder. Därför är det ”farligt”. För Rask kan inte ljuga och manipulera sin omgivning ifred.

Det är inte synd om dig Bajsbaronen. Bara för att du håller på och gnäller och tycker synd om dig själv hoppas jag det dras fram mer om dig. Nån gång kanske du lär dig att det är din brist på integritet som sätter dig i alla jobbiga situationer. Det är inget tvång att dela med sig av precis allt i ens liv utan en tanke på vem som tar del av det.
Citera
2021-10-06, 18:38
Medlem
Människokännarbaronen berättar att folk som lägger vikt vid sådant som alfa och beta är djupt osäkra personer. Det kan säkert stämma. Lite på samma sätt som att människor som ljuger om sin enorma arbetslivserfarenhet vid 30 års ålder också är djupt osäker som människa.

Man ska bara vara sig själv enligt Baronen. Men Baronen själv är inte sig själv. Baronen föraktar människor som han själv, därför ljuger han om vem han är.
Citera
2021-10-06, 18:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Beror det på att Hilmo inte gett honom uppmärksamhet?
Hilmo har lagt ut ny video idag .. men Rask är tydligen inte intressant - kul
https://www.youtube.com/results?search_query=hilmo

Kul också att Hilmo har 2 470 prenumeranter men ändå kom upp i över 4000 visningar på Ben videon ... Hur många kom Rask upp i med sina 143 k prenumeranter?
Citera
2021-10-06, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Beror det på att Hilmo inte gett honom uppmärksamhet?
Hilmo har lagt ut ny video idag .. men Rask är tydligen inte intressant - kul
https://www.youtube.com/results?search_query=hilmo

Kul också att Hilmo har 2 470 prenumeranter men ändå kom upp i över 4000 visningar på Ben videon ... Hur många kom Rask upp i med sina 143 k prenumeranter?

Rask är ett stolpskott som verkar tycka att det är OK att sitta och upprepa samma saker i sina videor. Kanske därför folk tröttnar på honom. Videon hade säkert blivit minst häften så lång om Rask inte kände sig manad att pausa för att gapa om att ”han har aaadeeehååådeeeeeee fööfaaaaan”
Citera
2021-10-06, 19:05
Medlem
Citat:
Rask är ett stolpskott som verkar tycka att det är OK att sitta och upprepa samma saker i sina videor. Kanske därför folk tröttnar på honom. Videon hade säkert blivit minst häften så lång om Rask inte kände sig manad att pausa för att gapa om att ”han har aaadeeehååådeeeeeee fööfaaaaan”

Helvete va långa videos han gör men det blir väl så när man har noll koll på redigering.

Fan dog lite när han gjorde reklam för "sina" produkter och alltid gratis frakt.

Fan vilket underverk dom gör dessa produkter! 😂
Citera
2021-10-06, 19:10
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Helvete va långa videos han gör men det blir väl så när man har noll koll på redigering.

Fan dog lite när han gjorde reklam för "sina" produkter och alltid gratis frakt.

Fan vilket underverk dom gör dessa produkter! 😂
Hahaha, man tjänar mycket på att han har fri frakt.. har läkemedelsverket granskat produkterna? Han saluför dem som underverk för precis allt, torr eller flottig hy...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in