Citat:
Ursprungligen postat av
AndersJohanssen
Det blir väldigt tydligt för alla som inte varit särskilt insatta. Sinnessjukdom har en förmåga att avslöja sig själv genom handlingar.
Skulle vara roligt att se när ansiktstatueringen full och vidrig äggade M.S hus, blev han åtalad för detta? Eller vad videobevisen kanske inte tillräckliga?
Man förstår att Fredrik gick no comtact med narcissisterna, skithögen kunde givetvis inte hanterade detta utan lade all skuld på sin egen pappa.
Jag kände inte till att attentatet hade fångats på video. Han blev inte åtalad, då hade vi hört om det. Antagligen var det inte så bra bilder om det fångades, annars hade han åkt på det. Kanske var han maskerad?
Förövrigt gjorde jag själv den spaning som Medvikt lade fram i dokumentären för drygt 7 år sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
https://youtube.com/watch?v=wlH506yl6K0
I det här klippet skryter Rask om hur han gick och betedde sig aggressivt mot hans mormors, till åldern komna, jobbiga grannar.
Inte nog med att han är aggressiv och har högt tonläge, han hotar även med skadegörelse genom att smeta in fönstren med, gissa tre gånger? Just det, skit. Samt att han ska kasta ägg på huset.
Vad beträffar skadegörelsen mot hans morsas granne är det rimligt att anta att Rask ligger bakom. Den här videon bevisar klart och tydligt att äggning av fasad är något Rask kan tänka sig att utsätta en fiende för.
Du besvarade den med en minnesvärd kommentar för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
AndersJohanssen
Bra du delade denna video, den kan komma till användning när åklagaren ska bygga case mot Baronen.
Vad vi vet om Carl-Fredrik, han gillar bajs, han är omogen, han är aggressiv, han är impulsiv, han lägger gärna sina problem på andra för att slippa hantera dom själv.
Håller tummarna för en fylle-rant i helgen, misstänker dock att han fått projicera nog mot lilla Elias-peddot.
Brukar tänka på den emellanåt.
Vad vi vet om Carl-Fredrik: Han gillar bajs.
Vi är riktiga veteraner i den här tråden. Tänka sig att det gått så länge och galenskaperna fortsätter lika intensivt som på den tiden.
Carl-Fredrik är en riktig galenpanna.