2026-03-03, 14:04
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Minns Chrippamånaden!

https://www.youtube.com/watch?v=EgNkf1M8EYY

Egentligen kan man säga att Baronen är inne i sitt tredje "Chrippa-år". Byfånen har inget annat content än Chrippa, och borde byta namn på kanalen till "Chrippa-Stalking".

Vad tror ni Baronen har att säga om Chrippa i kvällens video?

"Jag kommer sluta prata om Chrippa när han slutar prata om mig" - Karl Fredrik Alexander Rask
Senast redigerad av Damien- 2026-03-03 kl. 14:35.
Citera
2026-03-03, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Baronen har gjort sitt smartaste drag någonsin, att ignorera medviktarna
Jag skulle nog inte ropa hej riktigt än😄
Citera
2026-03-03, 14:45
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Baronen har gjort sitt smartaste drag någonsin, att ignorera medviktarna

Exakt, vilken äcklig ynkrygg Baronen är. Istället fortsätter den fege fan att snacka skit om Chrippa i video efter video.

"Jag kommer sluta prata om Chrippa när han slutar prata om mig" - Karl Fredrik Alexander Rask
Citera
2026-03-03, 16:15
Avslutad
Citat:
Du fattar väl att folk kan ogilla både bajsbaronen och porrviktarna?

Eller gud förbjude... ogilla djupintervju med Micro113 om var på tomten hon stod och sög på cancerpinnar.

Medviktarna gillar jag.
Citera
2026-03-03, 16:23
Medlem
Citat:
Du fattar väl att folk kan ogilla både bajsbaronen och porrviktarna?

Sträcker upp en hand!
Ogillar alla tre starkt
Rask för att han är som han är, en uppmärksamhetstörstande dåre - det är ju inte den där stabila grannen direkt som man kan ta en snack med när som helst om vad som helst
Medviktarna för ungerfär samma sak, men dessutom för deras så ohyggligt påtagliga översittare-fasoner som helt tiden ska sitta och förklara hur saker och ting faktiskt är, som att de hela tiden försöker göra intrycket av att de respresenterar någon utsatt offer grupp människor
Citera
2026-03-03, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
1. Du har helt och fullt missat poängen med dokumentären.
2. Du är inte "skarpsinnig".

Vi förstår, du ville att dokumentären skulle vara bra och få tyst på Baronen så mycket att nu tar du varenda liten invändning mot upplägget som en förolämpning.
Citera
2026-03-03, 16:36
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag skulle nog inte ropa hej riktigt än😄

Nej, det är det som är det tråkiga med Baronen. Vi får se hur långt han håller detta. Baronens broder och krigare ANJO har också varit tyst. Kan ju vara så att dessa väntar på att hela dokumentären ska släppas gratis på medviktarnas kanal. Hur var det ANJO sa: "man måste se en dokumentär innan man kan kritisera den" Det ska bli roligt att se om baronen eller ANJO väljer att se den på bitchute eller på youtube, eller ifall de båda skiter i den.
Citera
2026-03-03, 16:39
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Eller gud förbjude... ogilla djupintervju med Micro113 om var på tomten hon stod och sög på cancerpinnar.

Medviktarna gillar jag.

Det var nog den största besvikelsen med den hypade och efterlängtade dokumentären.
Citera
2026-03-03, 17:09
Avslutad
Citat:
Nej, det är det som är det tråkiga med Baronen. Vi får se hur långt han håller detta. Baronens broder och krigare ANJO har också varit tyst. Kan ju vara så att dessa väntar på att hela dokumentären ska släppas gratis på medviktarnas kanal. Hur var det ANJO sa: "man måste se en dokumentär innan man kan kritisera den" Det ska bli roligt att se om baronen eller ANJO väljer att se den på bitchute eller på youtube, eller ifall de båda skiter i den.

Tack för påminnelse, kollar på Bitchute nu. Första 20 min av del 3 har varit bra.
Citera
2026-03-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Det blir väldigt tydligt för alla som inte varit särskilt insatta. Sinnessjukdom har en förmåga att avslöja sig själv genom handlingar.

Skulle vara roligt att se när ansiktstatueringen full och vidrig äggade M.S hus, blev han åtalad för detta? Eller vad videobevisen kanske inte tillräckliga?

Man förstår att Fredrik gick no comtact med narcissisterna, skithögen kunde givetvis inte hanterade detta utan lade all skuld på sin egen pappa.

Jag kände inte till att attentatet hade fångats på video. Han blev inte åtalad, då hade vi hört om det. Antagligen var det inte så bra bilder om det fångades, annars hade han åkt på det. Kanske var han maskerad?

Förövrigt gjorde jag själv den spaning som Medvikt lade fram i dokumentären för drygt 7 år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://youtube.com/watch?v=wlH506yl6K0

I det här klippet skryter Rask om hur han gick och betedde sig aggressivt mot hans mormors, till åldern komna, jobbiga grannar.

Inte nog med att han är aggressiv och har högt tonläge, han hotar även med skadegörelse genom att smeta in fönstren med, gissa tre gånger? Just det, skit. Samt att han ska kasta ägg på huset.

Vad beträffar skadegörelsen mot hans morsas granne är det rimligt att anta att Rask ligger bakom. Den här videon bevisar klart och tydligt att äggning av fasad är något Rask kan tänka sig att utsätta en fiende för.

Du besvarade den med en minnesvärd kommentar för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Bra du delade denna video, den kan komma till användning när åklagaren ska bygga case mot Baronen.

Vad vi vet om Carl-Fredrik, han gillar bajs, han är omogen, han är aggressiv, han är impulsiv, han lägger gärna sina problem på andra för att slippa hantera dom själv.

Håller tummarna för en fylle-rant i helgen, misstänker dock att han fått projicera nog mot lilla Elias-peddot.

Brukar tänka på den emellanåt.

Vad vi vet om Carl-Fredrik: Han gillar bajs.

Vi är riktiga veteraner i den här tråden. Tänka sig att det gått så länge och galenskaperna fortsätter lika intensivt som på den tiden.

Carl-Fredrik är en riktig galenpanna.
Citera
2026-03-03, 17:20
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Baronen med sin polerade flint, kommer inte reagera på dokumentären. Baronen blir av någon märklig slump alltid upptagen när något kräver ryggrad eller självrannsakan.

Dessutom är Trosas byfåne, enligt sin egen sjuka och perversa världsbild, "stalkad" av Medvikt. Detta är förstås ironiskt då Baronen själv maniskt följer varje steg Chrippa tar.

Baronens stora idol, fläskberget Anjo lär inte heller prata om dokumentären, inte nu när Skilleras finns på Youtube, som får Anjos chipstuttar att dallra av rädsla.
Citera
2026-03-03, 17:36
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen med sin polerade flint, kommer inte reagera på dokumentären. Baronen blir av någon märklig slump alltid upptagen när något kräver ryggrad eller självrannsakan.

Dessutom är Trosas byfåne, enligt sin egen sjuka och perversa världsbild, "stalkad" av Medvikt. Detta är förstås ironiskt då Baronen själv maniskt följer varje steg Chrippa tar.

Baronens stora idol, fläskberget Anjo lär inte heller prata om dokumentären, inte nu när Skilleras finns på Youtube, som får Anjos chipstuttar att dallra av rädsla.

Slänger ut en tanke, Kan det vara så att dessa två clowener faktiskt inte bryr sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in