2026-03-02, 20:39
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Man får väl hoppas att Rask bara fortsätter ignorera idioterna, som han har gjort ett tag nu. Och som även Anjo har gjort ett bra tag nu. Finns annat att fokusera på än sina värsta stalkers/haters.
Varför hoppas du det om du varken tittar på eller bryr dig om Rask?
Citera
2026-03-02, 20:50
Medlem
Telepatisks avatar
Var kommer alla Rask-älskare här ifrån? Helt plötsligt när Medviktarnas dokumentär kom så bara svärmade Rask-älskarna in till tråden. Hur fan kan man gilla Rask?
Citera
2026-03-02, 21:14
Medlem
Andromedatravellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Baronen med sin löjligt blanka flint låtsas som att Medvikts dokumentär inte ens existerar. Som om total tystnad skulle få den att försvinna.

Det är nästan det mest avslöjande av allt. Inte ett ord, inte ens ett halvhjärtat försök till bemötande. För vad skulle Trosas största runkbög ens säga? Allt i dokumentären stämmer ju.

Den harhjärtade och maniska OCD-onanisten med runktvång är nu för alla som i Trosa som har sett dokumentären att betrakta som persona non grata .
Mannen med den vanskapta, luminösa skallen härjningar har blottlagts. Hoppas dokumentären når ut brett och inte bara till oss som visste grejer innanö.
Citera
2026-03-02, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Var kommer alla Rask-älskare här ifrån? Helt plötsligt när Medviktarnas dokumentär kom så bara svärmade Rask-älskarna in till tråden. Hur fan kan man gilla Rask?

Ja, för gillar man inte en dokumentär om Micro113 så gillar man Rask, absolut.
Citera
2026-03-02, 21:39
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Varför hoppas du det om du varken tittar på eller bryr dig om Rask?

Ja, man får väl hoppas på att någon är dem har tålamod att vara den vuxne i rummet, så att den part som fortsätter bråka framstår som konstigare och konstigare tills den till slut bara måste sluta.

Men vad är det för konstiga fråga egentligen? Önskar inte du att konflikter slutar? Även såna du knappt ens känner till?

Jag antar av din fråga att du är en person som sitter och plågar dig själv genom att titta på Rasks videor trots att du ogillar allt du tittar på. Jag tittar hellre på sånt jag gillar och mår bra av, än konsumerar sånt jag mår dåligt av, blir upprörd av eller blir arg av.
Citera
2026-03-02, 21:42
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ja, man får väl hoppas på att någon är dem har tålamod att vara den vuxne i rummet, så att den part som fortsätter bråka framstår som konstigare och konstigare tills den till slut bara måste sluta.

Men vad är det för konstiga fråga egentligen? Önskar inte du att konflikter slutar? Även såna du knappt ens känner till?

Jag antar av din fråga att du är en person som sitter och plågar dig själv genom att titta på Rasks videor trots att du ogillar allt du tittar på. Jag tittar hellre på sånt jag gillar och mår bra av, än konsumerar sånt jag mår dåligt av, blir upprörd av eller blir arg av.
Vilken konflikt är det du syftar på egentligen?
Citera
2026-03-02, 22:05
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Du fattar väl att folk kan ogilla både bajsbaronen och porrviktarna?
Citera
2026-03-02, 22:22
Medlem
Citat:

Det viktiga är att konflikter slutar på rätt sätt. De skyldiga behöver ta ansvar för sina handlingar för att en konflikt ska kunna upphöra. Det gör tyvärr inte Bajsbaronen.
Citera
2026-03-02, 22:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Lite som när BajsBaronen skulle betala sin frus skulder. "Det kommer bli en fantastisk resa som ni följare ska få följa med på". MytomanBaronen.

Minns Chrippamånaden!

https://www.youtube.com/watch?v=EgNkf1M8EYY
Citera
2026-03-02, 22:35
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Man får väl hoppas att Rask bara fortsätter ignorera idioterna, som han har gjort ett tag nu. Och som även Anjo har gjort ett bra tag nu. Finns annat att fokusera på än sina värsta stalkers/haters.

Ju mer de ignorerar kritiken (det som du kallar idioterna) desto mer kommer de uppmärksammas
Citera
2026-03-02, 22:50
Medlem
Medviktarnas dokumentärserie om Carl Fredrik Alexander Rask: "Den brottsdömda förtalsmannen" har blivit en enorm succé!

Kanalen har omkring 2700 prenumerater men visningarna på varje del lär bli femsiffriga. Troligen kommer alla som bor i Trosa med omnejd se serien minst en gång under sin livstid.

Bajsbaronen är EXPONERAD och FÖRLÖJLIGAD för all framtid!

Stort tack till Herr och Fru Medvikt för deras gedigna gräv.
Citera
2026-03-02, 23:05
Medlem
dr-zekes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Vilken konflikt är det du syftar på egentligen?

Den som var och som inte längre är. Det är ju bara en konflikt så länge båda parter bråkar med varandra. Det är ju det jag säger, Rask verkar inte intresserad av att nappa på Medviktarnas provokationer längre.
Nu har ju Rask dem på ignore, så det spelar ju ingen roll om Medviktarna fortsätter "trakassera" Rask på olika sätt, det blir ju ingen konflikt av det, den enda effekten av det är att den allmänna bilden av Medviktarna blir värre och värre, fler tycker illa om deras maniska beteende att de aldrig ger upp.

Så just nu existerar ingen konflikt, det är enkelriktat. Så jag hoppas Rask fortsätter exakt så. Det får bara Medviktarna att framstå mer och mer som idioter ju mer de håller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in