Idag, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hans inkomsttapp har nog inte undgått någon, nu är skitstöveln tillbaka med en inkomst som jag fortfarande inte tycker han förtjänar med sina äckliga videos.

Han gjorde faktiskt ett väldigt bra år förra året (allt tack vare Chrippa), och även hans bästa år någonsin, nu har jag inte siffrorna i huvudet exakt men vill minnas att han drog runt 40k brutto vilket är snäppet över medelinkomsten i Sverige.

Men hela hans inkomst vilar på en väldigt skör grund, den är liksom baserad på hur många och hur länge han mobbar någon.

Och stänger yt av grisen så tappar han allt, förutom dom 200 kronorna han får från podden.

Men den ekonomiska stressen är påtaglig, att han skulle "söka jobb", är givetvis ingenting annat än en manipulation av Therese. Hur hon kan fortfarande kan tro på ett ord av vad han säger är skrämmande.

Den här dagdrivarlivsstilen är det bästa han någonsin kommer kunna lyckas med och jag måste även medge att jag finner det en gnutta imponerande att han lyckats så länge.

Men att utnyttja familjen på det sättet han gjort är något jag själv aldrig skulle kunna göra, det går emot min egen moral.

Vad tror vi att han samlat ihop till pensionen, 300k?

Ja storhetstiden under Chrippa-perioden var nog inte bra för baronens ego. Då var han på topp och kunde leva gott i några månader, för första gången i sitt liv. Pengarna rullade in men verkar nu rullat iväg lika snabbt. Kvar står han med sin obefintliga arbetslivserfarenhet, utan några färdigheter att klara ens ett enklare jobb.

Att han klarar att leva det där livet är en gåta i sig. Att han dragit ut på det så pass länge är faktiskt riktigt imponerande. Och att han gör det utan någon som helst skam i kroppen kan man bara förundras över. Vi får verkligen följa en lång, utdragen resa rakt ner i fördärvet.

Skulle snarare gissa att han kommer ligga några hundratusen back innan han når pensionen. Förmodligen behövt leva på existensminimum under många år, i misslyckade försök till skuldsanering.

Vad fan ska baronen egentligen ta sig till om siffrorna fortsätter dala såsom de gjort under hela 2026? Om han hade varit en bra människa hade man ju blivit lite orolig för honom
Senast redigerad av Ralfhead Idag kl. 01:55.
Citera
Idag, 06:59
Medlem
Lutheras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead

Vad fan ska baronen egentligen ta sig till om siffrorna fortsätter dala såsom de gjort under hela 2026? Om han hade varit en bra människa hade man ju blivit lite orolig för honom
Hej,
Kan han få förtidspension?

Tack
/Lu
Citera
Idag, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Kan han få förtidspension?

Tack