2019-08-22, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så billigt, vi får dock se om det är så efter att gubben och hans tant postat sammanställning med ljud och bilder ..

De har dock valt att börja med att delge polisen och därefter styrelsen ...Först därefter kommer övriga medlemmar få ta del av materialet .....

Jag tror att det finns ett skäl till att "lilla mamma Rask"väljer att flytta .....
Jag väljer att posta samma inlägg igen, eftersom du inte brydde dig om att svara på mina frågor första gången jag postade detta, micro.

Så raskens mamma ska alltså flytta nu!? Flyttar hon frivilligt eller blir hon vräkt?

Den där sammanställningen med ljud och bilder längtar jag efter att få ta del av... Kommer detta postats på Flashback sen?

Hur ställer sig grannens fru till att ha blivit förtalad på raskens instagram story? Med namn, bild, telefonnr och adress... Han har även sagt att hon sysslat med incest... Alla videos på detta är sedan länge borttaget, men jag antar att dom har tagit prints som bevis och lämnat detta till polisen???
Citera
2019-08-22, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Jahapppp! Ingen klickbait, inget överdrivet skitsnack, inget egenpåhittad smörja och ingen direkt avläsning från Wikipedia. Bra där Rasken!!

Den nya framtoningen på kanalen ger jag tummen upp! Får se nu om det håller i sig och Rasken försätter att utveckla sig. Statistiken (och förmodligen intelligensen) talar emot dock.

Ganska intressant video men det kunde ha forskats fram mer bakgrundshistoria och lite mer detaljer om själva incidenten hade ju kunnat vara bra för videon. Det är viktigt att man märker att en Youtuber lagt ner sin tid och plöjt en massa i ämnet och det ger även Videon en själ.

Gå en manus/videoredigerings kurs på distans kanske vore på sin plats om du känner att du vill utvecklas.

Ingen vill titta på något du bara gjort för att tjäna pengar, fattigt redigerat, eller själlöst. Lura oss få oss att tro att detta är något du brinner för det e mitt bästa tips till dig.

Till sist: Skidbacken ska med..
Jag antar att du syftar på hans senaste video ”HAN STAL ETT FLYGPLAN FÖR ATT TA SITT LIV”, eller????

För om du syftar på hans video om Elias, så har han snott content av Verz! Det var Verz som gjorde allt jobb med detta. Även fast rasken låtsas om, att så inte är fallet...
Senast redigerad av Manda96 2019-08-22 kl. 19:16.
Citera
2019-08-22, 19:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96
Jag väljer att posta samma inlägg igen, eftersom du inte brydde dig om att svara på mina frågor första gången jag postade detta, micro.

Så raskens mamma ska alltså flytta nu!? Flyttar hon frivilligt eller blir hon vräkt?

Den där sammanställningen med ljud och bilder längtar jag efter att få ta del av... Kommer detta postats på Flashback sen?

Hur ställer sig grannens fru till att ha blivit förtalad på raskens instagram story? Med namn, bild, telefonnr och adress... Han har även sagt att hon sysslat med incest... Alla videos på detta är sedan länge borttaget, men jag antar att dom har tagit prints som bevis och lämnat detta till polisen???
Det länkades från den här tråden till en annons på lägenheten - utifrån det utgår jag ifrån att hon tänkt flytta eftersom hon tydligen tänkt sälja.

Det är i så fall frivilligt eftersom inget ärende har drivits från styrelsens sida för att vräka henne ... efter vad som sagts till mig i alla fall.

Hur gubben och hans fru ställer sig har jag ju redan berättat -- de väljer att anmäla förtal, hot osv.

Alla videos??? Såvitt jag förstått handlar det om två... är det fler?
Citera
2019-08-22, 22:10
Medlem
KungPungPats avatar
Så dom betalade alltså en 14-årig tjej för att hon skulle dela med sig av sina privata chatstunder där hon skickat nakenbilder till en tictoc-kändis.. och för att tjejen skulle låna ut sitt konto som hon skickade nakenbild och chattade snusk ifrån.

Dom gör alltså detta för att visa hur dom är hjältar för att dom betalat en 14-åring för att få veta om hennes privatliv.. för att sen utmåla henne som ett offer.. för att dom vill tjäna pengar på 14-åringens sexchat medans dom utmålar andra än dom själva som skurkarna i dramat..
för att sen kalla 14-åringen för en trög snorunge som inte längre vill vara med på internetmobbningen genom videos.

Det är så äckligt när dessa pengarmissbrukande idioter exposar varandra för samma skit som dom själva håller på med.. dvs bli rika på sociala medier.. gärna genom att använda andra människor eftersom dessa psykopater kommer aldrig nånsin vara intressanta nog för att folk skulle vilja lyssna på hur dom tänker.. så dom valde att prata om andra istället så slipper folk veta vad det är för psykopater som dom följer.

Rask pappa har ju också hållit på med pedofileri enligt Rask som gick igenom pappans dator.. och hittade bevis för att pappan haft kontakt med minderårig genom chat.. vilket Rask sen förlät hans pappa för.. då allt handlar om pengar.. men dom bryr sig egentligen inte om att folk ska sluta använda 14-årigar för att tjäna pengar på youtube eller tictoc.. för det är ju precis detta som dom gör.. tjänar pengar på att förstöra en minderårig tjejs liv.. för att pengar är värt mer än deras moral som säger att det är fel av vuxna att använda barn för att tjäna pengar till sig själva, på barnens bekostnad.
Citera
2019-08-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så dom betalade alltså en 14-årig tjej för att hon skulle dela med sig av sina privata chatstunder där hon skickat nakenbilder till en tictoc-kändis.. och för att tjejen skulle låna ut sitt konto som hon skickade nakenbild och chattade snusk ifrån.

Dom gör alltså detta för att visa hur dom är hjältar för att dom betalat en 14-åring för att få veta om hennes privatliv.. för att sen utmåla henne som ett offer.. för att dom vill tjäna pengar på 14-åringens sexchat medans dom utmålar andra än dom själva som skurkarna i dramat..
för att sen kalla 14-åringen för en trög snorunge som inte längre vill vara med på internetmobbningen genom videos.

Det är så äckligt när dessa pengarmissbrukande idioter exposar varandra för samma skit som dom själva håller på med.. dvs bli rika på sociala medier.. gärna genom att använda andra människor eftersom dessa psykopater kommer aldrig nånsin vara intressanta nog för att folk skulle vilja lyssna på hur dom tänker.. så dom valde att prata om andra istället så slipper folk veta vad det är för psykopater som dom följer.

Rask pappa har ju också hållit på med pedofileri enligt Rask som gick igenom pappans dator.. och hittade bevis för att pappan haft kontakt med minderårig genom chat.. vilket Rask sen förlät hans pappa för.. då allt handlar om pengar.. men dom bryr sig egentligen inte om att folk ska sluta använda 14-årigar för att tjäna pengar på youtube eller tictoc.. för det är ju precis detta som dom gör.. tjänar pengar på att förstöra en minderårig tjejs liv.. för att pengar är värt mer än deras moral som säger att det är fel av vuxna att använda barn för att tjäna pengar till sig själva, på barnens bekostnad.

Vad jag vet har varken hon eller någon annan tjej fått ett öre betalt för detta. Det får ingen som med eller utan godkännande medverkar i youtube-snubbarnas videor. Vad jag vet.
Det enda bra med detta är att snubben (Elias/Elyas) får se ut som den idiot han är.
Rask var den som höll det mest cleant genom att inte kalla någon för snorunge eller annat. Tror jag sett fyra snubbar göra content av den här grejen nu. Då räknar jag inte Clueeless news.
Stackars föräldrar till dessa tjejer.

EDIT: förlåt att jag skrev snubbar alldeles för många ggr.
Citera
2019-08-22, 23:25
Medlem
Swishen rullar in som den ska, det går bra nu.
Citera
2019-08-22, 23:33
Medlem
Bajsbaronens avatar
Fullkomligt dundrar in med swish från barnen samt hans efterblivna följare. Nu är han inne i en manisk period därmed fullkomligt överlycklig. Två videor idag samt livestream. (Första videon var dock självklart totalt skräp där han satt och klickade sig igenom en annan youtubevideo utan någon eftertanke och kommenterade lite där det passade, noll ansträngning alltså)

Dessutom är mercedesen på g tillbaka snart, ska tydligen vara helt lagad enligt baronen. Undrar ifall de bytt ut hela karossen då också? Den skulle iaf inte säljas då han gärna vill behålla den, någon som kan tänka sig anledningen till detta? Jag har inte en susning, men det kanske kan bero på att den är omöjlig att sälja?
Citera
2019-08-22, 23:37
Medlem
Hahah, bara jag som tycker att han pratar som tomten när han läser upp swishen?!
Citera
2019-08-22, 23:45
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22
Hahah, bara jag som tycker att han pratar som tomten när han läser upp swishen?!
Tomten tar tillbaka barnens julklappspengar
Citera
2019-08-23, 00:34
Medlem
KungPungPats avatar
Stabilt när Rask säger att en 14-åring inte ska gå till polisen när brott begås.. för Rask tycker att hon ska höra av sig till Rask istället så att han får tjäna pengar genom att "exposa" brottet genom hans videos for profit istället.
Det är så man löser brottslighet i raskens värld.. man hänger ut skurkarna online eftersom lagsystemet inte fungerar och därför blev Rask en modern domstol som ser printscreens som bevis.

Tråkigt att poliser inte kan göra nånting när idioterna gjort ett youtubeskådespel av den 14-åriga tjejens privata sexchat.. for profits.

Nåja, lagen har ju ingen betydelse för dessa stolpskott. Dom tror att youtube är en domstol, och deras community dvs alla youtubers som pratar svenska.. dom är som en skolklass av tävlande ungar som aldrig växte upp mentalt.

Nu deltar klassen i mobbning av den mobbade killen i klassen.. han som inte ses som normal och därför måste hängas ut som när läraren förlöjligade stygga elever framför deras klasskompisar för att göra det så pinsamt som möjligt för ungen.. vilket är vägen till att lära barn att vara mer som vuxna.

Så ja, just nu deltar klassen i offentlig förnedring av en stygg elev som går i deras klass för att han pratar svenska och är online.. i deras community/ deras skolklass av vuxna barn som inte förstod vad mobbning var.
Citera
2019-08-23, 13:23
Medlem
https://youtube.com/watch?v=wlH506yl6K0

I det här klippet skryter Rask om hur han gick och betedde sig aggressivt mot hans mormors, till åldern komna, jobbiga grannar.

Inte nog med att han är aggressiv och har högt tonläge, han hotar även med skadegörelse genom att smeta in fönstren med, gissa tre gånger? Just det, skit. Samt att han ska kasta ägg på huset.

Vad beträffar skadegörelsen mot hans morsas granne är det rimligt att anta att Rask ligger bakom. Den här videon bevisar klart och tydligt att äggning av fasad är något Rask kan tänka sig att utsätta en fiende för.
Citera
2019-08-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://youtube.com/watch?v=wlH506yl6K0

I det här klippet skryter Rask om hur han gick och betedde sig aggressivt mot hans mormors, till åldern komna, jobbiga grannar.

Inte nog med att han är aggressiv och har högt tonläge, han hotar även med skadegörelse genom att smeta in fönstren med, gissa tre gånger? Just det, skit. Samt att han ska kasta ägg på huset.

Vad beträffar skadegörelsen mot hans morsas granne är det rimligt att anta att Rask ligger bakom. Den här videon bevisar klart och tydligt att äggning av fasad är något Rask kan tänka sig att utsätta en fiende för.
Bra du delade denna video, den kan komma till användning när åklagaren ska bygga case mot Baronen.

Vad vi vet om Carl-Fredrik, han gillar bajs, han är omogen, han är aggressiv, han är impulsiv, han lägger gärna sina problem på andra för att slippa hantera dom själv.

Håller tummarna för en fylle-rant i helgen, misstänker dock att han fått projicera nog mot lilla Elias-peddot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in