2025-11-04, 21:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Ny video ikväll - Analys av kräftans senaste video!
Känns lite som har man sett en Chrippa video med Räsk så har man sett alla.
Stängde ner efter 10 min, Rask hakade upp sig på att Chrippas kuk igen - och var tvungen att nämna för tittarna återigen att han besitter en stenhård kuk på 20cm och 15 i omkrets. Bla bla bla

https://youtu.be/jmVBLs-NVRA?si=3LA2_uZ8kPV9Xo_P

Undrar vad han döper sitt företag till.

Sexorakelt Rask

//Skicka din bilder, jag ANALyserar dom på stående kuk! Inga bilder är för grova inga är för snuskiga!
Just nu har jag ett erbjudande
Skicka ett nakenfoto och få en gratis ANALys!!

Först till kvart, visa mig din fitt. ( OBS säg inget till min fru, men vi har överenskommelse)

Loggan är hans kuk.
Citera
2025-11-04, 21:25
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Men snälla söta rara du, är du rädd att dem få visningarna min länk genererar ska få algoritmen att placera hans video på top 1? 😅

Absolut inte, men varför skulle jag vilja bidra till att ge äcklet visningar?
Citera
2025-11-04, 21:26
Medlem
Citat:
Bryr mig faktist inte om det är lämpligt eller ej.

Han förtjänar inte våra visningar. Det enda han förtjänar är ett välplacerat slag över näsan så den går av.
Citera
2025-11-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
IIIIIIIIIIINNTE EN CHANS, att Rask skulle vara välkommen i något sorts reportage aahahahahaha vad tror nii
Men han slog ju på stora trumman för några månader ( ett år) sen om att han skulle vara huvudperson och hjälte i SVD tror jag det var. Han mjölken i veckor, sen föll det platt (såklart) när det bara vart en liten artikel om näthat där han framstod som en idiot när dom citerade typ en mening ur telefonintervju.
Citera
2025-11-04, 21:28
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Men snälla söta rara du, är du rädd att dem få visningarna i min länk genererar ska få algoritmen att placera hans video på top 1? 😅

Principen!
Citera
2025-11-04, 21:39
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Principen!
Haha okej!
Citera
2025-11-04, 21:40
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han förtjänar inte våra visningar. Det enda han förtjänar är ett välplacerat slag över näsan så den går av.
Åk hem till honom då.
Citera
2025-11-04, 22:02
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Åk hem till honom då.

Tanken har slagit ett mer flertal gånger att åka upp och ge den pervers byfånen ett kok stryk. Men det är för långt för mig att åka, jag bor inte i eller nära fjollträsk.
Citera
2025-11-04, 22:41
Medlem
Krakatoas avatar
Han skyfflar och gräver sig djupare och djupare ner i skiten.

ANALYS AV KRÄFTANS SENASTE VIDEO!
https://www.bitchute.com/video/EupqsYxguGn0

Min käre datagubbe säger så här:

Citera
2025-11-04, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Klart han får vara med. Han kommer bli utmålad som antagonisten i dokumentären. De kriminella uttalandena han yttrat kommer belysas. Det hör till god publicistisk sed att den som är föremål för granskning ska erbjudas möjlighet att bemöta det som kommer fram i reportaget. Tänk Uppdrag granskning där företrädare för den organisation eller det företag de granskar ofta är med i reportaget och får komma till tals. Istället för att Baronen ”värjer sig” i serien kommer det nu bara komma upp en bildtext som lyder något i stil med ”Vi har sökt Alexander Rask som avböjt att medverka”.

Jag tror att dokumentären blir en slakt av Anjo och Baronen, och säkert även Jocke. Det är så klart så att fibrokärringarna alltid kommer hålla dem om ryggen. Men vanligt folk som inte sitter på YouTube hela dagarna kommer se dem som det kriminella avskum de är.

Jag misstänker också att det kommer bli en totalslakt Anjo och bajsis. Bo Göran Bodin är riktigt skarp i det han gör, grävande journalistik på riktigt! Baronen måste ju nån stans fattat att de frågor som kommer ställas kommer bli jävligt obekväma och svåra för honom att svara på så han avböjde. Han vågade helt enkelt inte medverka.

Ps
Bo Göran Bodin ligger bakom den prisbelönta dokumentärserien Att Rädda Ett Barn. Den kan varmt rekommenderas för att få en uppfattning om vilken kvalité vi har att se fram emot!

finns att se här https://www.svtplay.se/dokument-inif...radda-ett-barn
Senast redigerad av Ralfhead 2025-11-04 kl. 23:26.
Citera
2025-11-04, 23:27
Medlem
Så Tessan har börjat hota folk?
Nu börjar de faktiskt samla på sig på riktigt att soc behöver kliva in.
Citera
2025-11-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag misstänker också att det kommer bli en totalslakt Anjo och bajsis. Bo Göran Bodin är riktigt skarp i det han gör, grävande journalistik på riktigt! Baronen måste ju nån stans fattat att de frågor som kommer ställas kommer bli jävligt obekväma och svåra för honom att svara på så han avböjde. Han vågade helt enkelt inte medverka.

Ps
Bo Göran Bodin ligger bakom den prisbelönta dokumentärserien Att Rädda Ett Barn. Den kan varmt rekommenderas för att få en uppfattning om vilken kvalité vi har att jobba med!

finns att se här https://www.svtplay.se/dokument-inif...radda-ett-barn

Vad ända in i helvete? Är det Bo Göran Bodin som ligger bakom dokumentären?

"Bästa sändningstid" kommer därmed bli GAME OVER för Rask och Anjo. Skulle jag varit någon av dem hade jag tryckt utomlands, i typ Bulgarien, i en anonym lägenhet från kalla kriget med persiennerna neddragna när dokumentären börjar sändas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in