2025-11-04, 19:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
När finns denna granskning att beskåda?
I december .. Jag tror, men är inte helt säker, att första avsnittet går den 5 december
Citera
2025-11-04, 19:30
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I december .. Jag tror, men är inte helt säker, att första avsnittet går den 5 december

Tackar, den vill man inte missa för allt smör i Småland 👍
Citera
2025-11-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
IIIIIIIIIIINNTE EN CHANS, att Rask skulle vara välkommen i något sorts reportage aahahahahaha vad tror nii

Klart han får vara med. Han kommer bli utmålad som antagonisten i dokumentären. De kriminella uttalandena han yttrat kommer belysas. Det hör till god publicistisk sed att den som är föremål för granskning ska erbjudas möjlighet att bemöta det som kommer fram i reportaget. Tänk Uppdrag granskning där företrädare för den organisation eller det företag de granskar ofta är med i reportaget och får komma till tals. Istället för att Baronen ”värjer sig” i serien kommer det nu bara komma upp en bildtext som lyder något i stil med ”Vi har sökt Alexander Rask som avböjt att medverka”.

Jag tror att dokumentären blir en slakt av Anjo och Baronen, och säkert även Jocke. Det är så klart så att fibrokärringarna alltid kommer hålla dem om ryggen. Men vanligt folk som inte sitter på YouTube hela dagarna kommer se dem som det kriminella avskum de är.
Citera
2025-11-04, 20:26
Avstängd
Crabby88s avatar
Är sekten Sveriges farligaste youtubegäng?

Rask sitter med bandana över ögonen, nymålade naglar och skriker THUGLIFE" Lasanjo stor och kör beatbox i baggy byxor sydda av ett cirkustält som sko försäljaren i baklava, kör cripwalk till. OG Jay-boooi glider runt i en pälsjacka. Gjord på sekvens pubishår.

whooop whooop!!
Som alla gängz har som sitt possie, The R-tards!
Citera
2025-11-04, 20:31
Medlem
Sexologen. När man inte trodde det kunde bli sjukare. När kommer Rask accepter att han är på likande nivå som Bladh och Magmysren?
Citera
2025-11-04, 20:39
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Självklart kommer Baronen inte att medverka i någon dokumentär om nätmobbning, så pass cp är inte ens byfånen i Trosa. Baronen vet mycket väl att han suttit i över 10 år och sysslat med just hån, lögner och mobbning.
Citera
2025-11-04, 20:51
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han kommer bli utmålad som antagonisten i dokumentären. De kriminella uttalandena han yttrat kommer belysas.

Jag tror att dokumentären blir en slakt av Anjo och Baronen, och säkert även Jocke.

Hoppas inte på för mycket, SVT kan vara nog så efterblivna.
Citera
2025-11-04, 21:05
Medlem
storpikens avatar
Ny video ikväll - Analys av kräftans senaste video!
Känns lite som har man sett en Chrippa video med Räsk så har man sett alla.
Stängde ner efter 10 min, Rask hakade upp sig på att Chrippas kuk igen - och var tvungen att nämna för tittarna återigen att han besitter en stenhård kuk på 20cm och 15 i omkrets. Bla bla bla

https://youtu.be/jmVBLs-NVRA?si=3LA2_uZ8kPV9Xo_P
Citera
2025-11-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Stängde ner efter 10 min, Rask hakade upp sig på att Chrippas kuk igen - och var tvungen att nämna för tittarna återigen att han besitter en stenhård kuk på 20cm och 15 i omkrets. Bla bla bla

Tycker du det är lämpligt att posta Baronens egen länk i den här tråden?
Citera
2025-11-04, 21:16
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tycker du det är lämpligt att posta Baronens egen länk i den här tråden?
Bryr mig faktist inte om det är lämpligt eller ej.
Citera
2025-11-04, 21:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken

Varför vill du bidra till att ge äcklet visningar?!
Citera
2025-11-04, 21:19
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Varför vill du bidra till att ge äcklet visningar?!
Men snälla söta rara du, är du rädd att dem få visningarna min länk genererar ska få algoritmen att placera hans video på top 1? 😅
Senast redigerad av storpiken 2025-11-04 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in