2025-07-04, 12:13
Medlem
Borde inte Rask eller folket i hans närhet ha någon som helst självinsikt om att hans "jobb" inte generar den mängden pengar som det måste göra för att familjen ska kunna få bättre levnadsstandard? Jag förstår verkligen inte hur han har låtits lajva influencer under så många år när skulderna bara växer och växer.
Citera
2025-07-04, 12:24
Medlem
Som jag förstått det har Medviktarna fått teknisk utrustning av skilleras idag för att göra intervjuer med Rasks brottsoffer i Trosa i helgen? (Källa: skilleras).

Känns som om dokumentären kommer bli en så kallad "banger".
Citera
2025-07-04, 13:07
Medlem
Allvarligt nu. Om inte farfar fixat en veckopengsfond som bara tillåter en viss tid mellan uttagen så måste ju familjen gå på soc. Hur nu det ska gå till när rasken inte är sjukskriven eller arbetssökande. Jag har svårt att tro han har sparkapital att leva på. Återigen vill jag lyfta teorin att han blåser oss. Att han har hemligt kapital som ger avkastning tillräckligt för att leva vettigt. Att han bara lajvar iq 80 och egentligen är sjukt smart, rik och har världens bästa humor och nu sitter och gapskrattar åt sitt trollande. Någonstans önskar jag att det är så trots att jag verkligen avskyr personen han visar upp.
Citera
2025-07-04, 13:07
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Borde inte Rask eller folket i hans närhet ha någon som helst självinsikt om att hans "jobb" inte generar den mängden pengar som det måste göra för att familjen ska kunna få bättre levnadsstandard? Jag förstår verkligen inte hur han har låtits lajva influencer under så många år när skulderna bara växer och växer.

Min gissning baronen och baronessan är genuint white trash. De bor och umgås med liknande patrask så vem skulle ha mandat att ta baronen i örat?
Citera
2025-07-04, 13:43
Medlem
Senaste videon: 5900 visningar på 18 timmar.
Citera
2025-07-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Allvarligt nu. Om inte farfar fixat en veckopengsfond som bara tillåter en viss tid mellan uttagen så måste ju familjen gå på soc. Hur nu det ska gå till när rasken inte är sjukskriven eller arbetssökande. Jag har svårt att tro han har sparkapital att leva på. Återigen vill jag lyfta teorin att han blåser oss. Att han har hemligt kapital som ger avkastning tillräckligt för att leva vettigt. Att han bara lajvar iq 80 och egentligen är sjukt smart, rik och har världens bästa humor och nu sitter och gapskrattar åt sitt trollande. Någonstans önskar jag att det är så trots att jag verkligen avskyr personen han visar upp.
Leva vettigt?? Var har du fått det ifrån? Tycker familjen lever som att dom skulle ha hemligt kapital?
Citera
2025-07-04, 13:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Senaste videon: 5900 visningar på 18 timmar.
Då kommer det en ny video när som helst!
Han hinner inte med att döpa om videorna som han gjorde för ett tag sedan för att lura sina debila följare.

Nu är han riktigt illa ute. Kvantitet före kvalitet är inte lösningen. Inte heller att försöka fiska fram vad följarna vill se för de blir bara färre och färre.
Citera
2025-07-04, 14:06
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Vad är det för efterblivna följare han har? alla som kommenterar har 100 emoji i sina inlägg

Edit; är det en flashbackare som postat denna på senaste videon "kan inte du reagera på när du skickade d***pics till unga följare, för det va en hela vecka sen och man ser hur du har utvecklats sen dess, grymt jobbat!
Senast redigerad av SilkyJohnson 2025-07-04 kl. 14:10.
Citera
2025-07-04, 14:22
Medlem
Ska enligt säkra källor stämma att han helt oblygt skriver med mycket yngre tjejer samt skickar bilder. 3 tjejer vad jag fått höra. Varav minst 2 är troll. Det kommer läcka ut snart.
Citera
2025-07-04, 14:23
Medlem
Rnygren45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Ska enligt säkra källor stämma att han helt oblygt skriver med mycket yngre tjejer samt skickar bilder. 3 tjejer vad jag fått höra. Varav minst 2 är troll. Det kommer läcka ut snart.
Det här hoppas jag kommer ut till allmänheten snart. Undrar vad han kommer använda för skit ursäkt denna gång och om hans lågbegåvade fru väljer att lämna honom.
Citera
2025-07-04, 14:40
Medlem
Crabby88s avatar
Lyssnar igenom hans senaste video....

Menar idioten på fullaste allvar stt han inre är samma.person för att han har gått.ner i vikt och ändrat sin kost?
Menar han allvar eller skojade han?
Citera
2025-07-04, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Vad är det för efterblivna följare han har? alla som kommenterar har 100 emoji i sina inlägg

Edit; är det en flashbackare som postat denna på senaste videon "kan inte du reagera på när du skickade d***pics till unga följare, för det va en hela vecka sen och man ser hur du har utvecklats sen dess, grymt jobbat!
Sådant måste ju lajkas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in