2025-08-05, 00:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Enligt Rask så kan han ju göra en snyggare tårta efter 5 min.
Att göra en tårta är mycket svårare än att laga mat och inte ens det klarar han ju av.

Man märker så tydligt att han är väldigt stressad över något. Kan det vara ekonomin, den stundande dokumentären, den ev förtalsrättegången (mindre troligt så som han håller på) förmodligen en salig blandning.
Minns när en av grabbarna fyllde år och dom köpte en fryst kladdkaka från Ica, Carl-Fredrik ska hålla käften för han är sämst av dom alla
Citera
2025-08-05, 00:51
Medlem
Privattaxins avatar
Skäms mindre över vad jag jobbar med när jag ser på Rask. Skäms mindre över vem jag är också. Skäms mindre över allting faktiskt.
Citera
2025-08-05, 00:54
Medlem
0.1s avatar
Hahahah behöver man ens kommentera nedan klipp? BröllopsBaronen kanske ska hålla käften och vad hände med lets feast?
https://youtube.com/watch?v=t_9ZPgJzEno
Citera
2025-08-05, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Minns när en av grabbarna fyllde år och dom köpte en fryst kladdkaka från Ica, Carl-Fredrik ska hålla käften för han är sämst av dom alla
Vi ALLA brukar vara hyfsat bra på åtminstone något i livet men när jag helt seriöst tänker på Baronens talanger så kommer jag faktiskt inte på en enda. Tänkte säga "att ljuga" men inte ens det gör han ju bra, bara ofta!
Han är tom mer värdelös än Emeliebumbi och det säger allt.
Citera
2025-08-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Skäms mindre över vad jag jobbar med när jag ser på Rask. Skäms mindre över vem jag är också. Skäms mindre över allting faktiskt.
Du kan leva på en parkbänk o vara mer stolt än Rask!
Citera
2025-08-05, 01:00
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Hahahah behöver man ens kommentera nedan klipp? BröllopsBaronen kanske ska hålla käften och vad hände med lets feast?

Helvete va den kostymen satt illa, men han ser ändå välmående ut där?
Citera
2025-08-05, 01:04
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Åh fy fan, 2:30, där går han ut hand i hand tillsammans med Therese, men typiskt Rask så går han snart framför Therese och tar upp allt utrymme och släpper även hennes hand. Bara det där bageriets Diortårta sprängde nog Rasks bröllopsbudget. Ja vad fan är det han är upprörd och stressad över? Han är ju oresonlig nu, även för att vara Rask!
Citera
2025-08-05, 01:22
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Detta kan nog bli en lång video, av axel, medviktarna och Camo.
Hoppas dom finner energi till att sätta ihop en video, där dom bränner han i röven med detta.

Gillar att dom börjar punkt markera hans sjukliga dubbelmoral. Fortsätta med det!

När Baronen spelar in videos där han förtalar folk, hänger ut hela familjer och sitter och hånflinar åt andras utseende som om han själv inte såg ut som ett missfoster, då får han fan räkna med reaktioner. Det är inte direkt raketforskning, beter man sig som ett rövhål, så kommer folk bita tillbaka.

På ett sjukt sätt kanske det var bra att han släppte den här videon, nu finns det svart på vitt hur bitter, elak och patetisk han är. Så nästa gång Axel, Medvikt eller CamoSwedensin sågar byfånen, kan han inte sitta och gnälla som den martyr han alltid försöker spela.

Citat:
Ursprungligen postat av 2013.
Nu sitter Baronen i en ny video och hänger ut en oskyldig tant för att hon tydligen gör "fula" tårtor. Man blir alltid lika överraskad av äcklet.

Jag blir så jävla förbannad. Baronen, den ryggradslösa horungen , hänger indirekt ut en konditor i sin video och släpper lös sin armé av efterblivna följare som om det vore någon digital mobb. Det dröjde inte länge innan de började trakassera henne på Facebook, det är ju så Baronens lilla sekt fungerar, han pekar, de attackerar.

Det är feghet, ett sätt för Baronen att förtala och trakassera utan att själv ta konsekvenserna. Jag hoppas verkligen att han faktiskt åker dit för det här giftiga beteendet. Både Baronen med sin passiv-aggressiva energi och hans hjärndöda följare kan dra åt helvete.

Baronens störda följare: https://imgur.com/a/HlUFViV
Senast redigerad av Damien- 2025-08-05 kl. 01:25.
Citera
2025-08-05, 01:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
När Baronen spelar in videos där han förtalar folk, hänger ut hela familjer och sitter och hånflinar åt andras utseende som om han själv inte såg ut som ett missfoster, då får han fan räkna med reaktioner. Det är inte direkt raketforskning, beter man sig som ett rövhål, så kommer folk bita tillbaka.

På ett sjukt sätt kanske det var bra att han släppte den här videon, nu finns det svart på vitt hur bitter, elak och patetisk han är. Så nästa gång Axel, Medvikt eller CamoSwedensin sågar byfånen, kan han inte sitta och gnälla som den martyr han alltid försöker spela.

Jag blir så jävla förbannad. Baronen, den ryggradslösa horungen , hänger indirekt ut en konditor i sin video och släpper lös sin armé av efterblivna följare som om det vore någon digital mobb. Det dröjde inte länge innan de började trakassera henne på Facebook, det är ju så Baronens lilla sekt fungerar, han pekar, de attackerar.

Det är feghet, ett sätt för Baronen att förtala och trakassera utan att själv ta konsekvenserna. Jag hoppas verkligen att han faktiskt åker dit för det här giftiga beteendet. Både Baronen med sin passiv-aggressiva energi och hans hjärndöda följare kan dra åt helvete.

Baronens störda följare: https://imgur.com/a/HlUFViV
Tycker synd om konditorn som lånat pengar för att uppfylla sin dröm bara för att bli utskrattad från en arbetslös luffare som Rask som nu även släpper lös CP-armen.

Han blir bara sjukare och sjukare i sin narcissism.
Citera
2025-08-05, 01:51
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
När jag ser Baronens bröllop så känns det som ett helt vanligt standard bröllop.
Men var det verkligen Tessan och Baronen som pungade ut 80lax på det eller var det Alf som betalade?

Att vara så missunnsam att man ska klanka ner på någons stora dag för yt-pengar är patetiskt.

Han berättar att han hade så mycket mer besökare, bättre tårta, att andra i Trosa hyr dyrare lokaler och sitta i 20 min att klanka ner på den som gjorde tårtan. Va fan händer?

Jag tycker Chrippas&Linneas bröllop såg trevligt ut, med bra mat och bra stämning.
En trevlig tillställning!
Citera
2025-08-05, 04:01
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Man ser på henne att hon tillhör Rask-armén. Vilken jävla hora. https://imgur.com/a/mwNc0U9

Hon heter inte ens Heilborn - men hennes sambo gör det, och han förekommer flitigt i brottsregistret:
https://www.krimfup.se/search/dante-axel-heilborn
Citera
2025-08-05, 07:27
Medlem
Rasks uthängning av konditoriet var droppen nu måste hans idioti stoppas.
Karln lever i misär och projicerar sina tillkortakommanden på de personer han förtala i sina sliskiga videos.
Jag hoppas den dagen kommer då Rask återigen döms för grovt förtal och att då Youtube stänger ned hans kanal efter som den används till att begå brott med.
När den dagen kommer skall jag sätta mig på Trosas bästa ställe och beställa in Champagne.
När jag satt i mig Champagne flaskan så ska jag ställa mig en bit från Rasks bostad och vråla Äääntligen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in