Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-14, 18:02
Medlem
GreenBatterys avatar
BrottsdömdaBaronen är min favoritbaron. Hoppas få se honom snart igen!
Citera
2025-08-14, 18:28
Det bästa för alla parter vore ju om Baronen fick sig en rejäl samhällstjänst där han tvingas till något socialt, att sitta inspärrad några månader i ett trångt utrymme, fåt maten serverad och slippa ett hederligt arbete är ju inte långt ifrån livet han lever idag.
Citera
2025-08-14, 18:48
Medlem
Vem var denna Ulf, egentligen? Åkte Rask långt för att hälsa på honom? Vet någon hur gubben mår idag?
Citera
2025-08-14, 18:57
Medlem
Vad/vem ska han göra videos om nu då?
Chrippa och Linnea går ju inte, heller inte Axel som har visat att han inte drar sig för att anmäla.
Herr och fru Medvikt går knappast så som dom äger honom just nu + en annalkande dokumentär.
Blir väl om Tojje fram o tillbaka som inte ger några visningar, om att de skall ses vilket vi vet aldrig kommer att ske.
Ekonomin är körd i botten och frugan mår piss.
Snacka om att vara pressad!
Citera
2025-08-14, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Det bästa för alla parter vore ju om Baronen fick sig en rejäl samhällstjänst där han tvingas till något socialt, att sitta inspärrad några månader i ett trångt utrymme, fåt maten serverad och slippa ett hederligt arbete är ju inte långt ifrån livet han lever idag.
Åå vad det skulle svida för Baronen, att behöva utföra kroppsligt arbete "gratis" dessutom.

Baronen till svärfar: Hej. Tror du att du förutom hyran skulle kunna lägga ut för ett litet skadestånd på 100k så länge. Lovar att du får tillbaka det inom en månad eller två, jag kör bara en insamling live o säger att det skall gå till Therese skulder så löser det sig.

Svärfar: Men Therese skulder då?

Baronen: Ja men jag har pengar undanstoppat till dem.

Svärfar: Varför betalar du inte med de pengarna då?

Baronen: De skall ju gå till Therese skulder men det är för lite för att beta av hennes skulder fattar du väl?

Svärfar: *klick*
Citera
2025-08-14, 19:08
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Tänk er Rask´s videos efter fängelsevistelsen.

"Jag blev knullad i duschen"
"Jag tjallade på en gängledare"
"Edward smugglade in pungvax till mig"
"Jag blev bästis med fängelsedirektören"

Rask skulle aldrig erkänna att han blev nedtryckt av någon. Istället skulle han lägga upp videos som:

"Jag skrämde en gangster såpass att han sket ner sig"
"Jag slog ner 10 gängkriminella på samma gång"
Citera
2025-08-14, 19:08
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Åå vad det skulle svida för Baronen, att behöva utföra kroppsligt arbete "gratis" dessutom.

Baronen till svärfar: Hej. Tror du att du förutom hyran skulle kunna lägga ut för ett litet skadestånd på 100k så länge. Lovar att du får tillbaka det inom en månad eller två, jag kör bara en insamling live o säger att det skall gå till Therese skulder så löser det sig.

Svärfar: Men Therese skulder då?

Baronen: Ja men jag har pengar undanstoppat till dem.

Svärfar: Varför betalar du inte med de pengarna då?

Baronen: De skall ju gå till Therese skulder men det är för lite för att beta av hennes skulder fattar du väl?

Svärfar: *klick*

Ändra det där sista "fattar du väl" till "äh, du fattar"
Citera
2025-08-14, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Rask skulle aldrig erkänna att han blev nedtryckt av någon. Istället skulle han lägga upp videos som:

"Jag skrämde en gangster såpass att han sket ner sig"
"Jag slog ner 10 gängkriminella på samma gång"

Han har så sjukt klen fysik. Bredden på hans axlar gör honom till ett unikum. Dessutom verkar han inte ha koll på hur man ska äta om han skippar både fett och kolhydrater (vilket han har sagt tidigare att han har gjort). Kanske är därför han ser ut som en undernärd lodis för att han lever bara på protein i stort sätt.
Citera
2025-08-14, 20:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Ifall idioten skulle bli dömd så känns det som han skulle tycka samhällstjänst skulle vara värre än fängelse.

Kan ni tänka er Baronen nära sorteringsbandet på secondhand. Han hade tryckt på nödstopp varje gång han såg en jeansjacka för att testa den och hålla en monolog hur han skulle göra den cool. Dom hade kastat ut han illa kvickt.

Kan också tänka mig att Tessan skulle känna en lättnad av att få ta hand om barnen och marsvinen själv. Baronen kostar säkert 30% av familjens inkomst efter fasta kostnader är betalda. Sen att hon får se JLC i vardagsrummet efter jobbet utan ha idioten som sitter och skriker i hallen.

Tror jocke klipper banden samma sekund som en fällande dom kommer. Är ju hans info Anjo och Baronen använt i proxykriget.
Sätter en dagslön på att både chipstutten och äggskallen kommer gola ner Jockeboooi i rätten trots att det inte kommer gynna dom med strafflindring.

Baronen skulle bli så jävla mobbad på anstalten, dom skulle se igenom den där posören på en gång.

Ett njurslag och två timmar i doggystyle, rövkörd av Afrikanerna är vad han förtjänar.

Han kommer givetvis begära en förflyttning direkt.
Citera
2025-08-14, 20:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Klackenborn är förordnad av domstol. Rask kan ha lämnat önskemål om försvarare, men det är tyvärr det allmänna som betalar.

Vem försvarade honom förra gången?
Var väl över 5 år sedan han blev dömd så ska man ha fram dom uppgifterna måste man väl beställa ifrån stadsarkivet?
Citera
2025-08-14, 20:16
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Sätter en dagslön på att både chipstutten och äggskallen kommer gola ner Jockeboooi i rätten trots att det inte kommer gynna dom med strafflindring.

Baronen skulle bli så jävla mobbad på anstalten, dom skulle se igenom den där posören på en gång.

Ett njurslag och två timmar i doggystyle, rövkörd av Afrikanerna är vad han förtjänar.

Han kommer givetvis begära en förflyttning direkt.
Tur att han har ansiktstatueringar! En lismande idiot som försöker se cool ut. Han är fistad innan morgonrasten!
Citera
2025-08-14, 20:43
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tur att han har ansiktstatueringar! En lismande idiot som försöker se cool ut. Han är fistad innan morgonrasten!

Rask gillar ju att få saker uppkörda i röven så han lär nog stormtrivas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in