2025-08-04, 23:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Och som vanligt golar Baronen ner sig själv.

Vid 56:20 förtydligar han att han är väl medveten om anledningen till att folk donerar. "Hittills har vi fått in 11 000 kr i syfte att folk vill hjälpa till att betala Thereses skulder"

Vad blev slutsumman av alla superchats och hur går det med den där avbetalningen egentligen? Något BedragarBaronen aldrig kommer ge svar på, bara fortsätta förhala

Självklart ljög BajsBaronen. Med krokodiltårar i ögonen påstod äcklet att han bara fått in "några ynka hundralappar", som självklart skulle gå till Thereses skulder. I verkligheten fick bedragaren 11 000 spänn, rena rånet. Den manipulativa Baronen satt och flinande som en svettig pajas medan han räknade Swish-donationerna och fnissade hela vägen till banken.

Ännu en gång lyckades han mjölka sina tröga följare. Det är sjukt hur Baronen kan vara så girig, så manipulativ och så osympatisk. En mer vidrig varelse finns inte.
Citera
2025-08-04, 23:19
Medlem
2013.s avatar
Nu sitter Baronen i en ny video och hänger ut en oskyldig tant för att hon tydligen gör "fula" tårtor. Man blir alltid lika överraskad av äcklet.
Citera
2025-08-04, 23:20
Medlem
Rask’s bröllopsfest var btw på Kvarnen i Trosa. En riktigt sunkig gammal lokal man kunde hyra för en tusenlapp av kommunen. Att han ens klagar på att deras fest var på ett hotellet obegripligt. Notera att Rask’s hela entourage klev ur en limousine vid Trosa kyrka där hans då fete bror nästan trillade och hade en alldeles för liten kostym på sig. Allt Rask bar var även det för litet och på den tiden var det ”flärd” och rikedomar som betydde något för rask, men inte ens det kunde han icensätta. Det var billigt och trash om något.

Om någon sitter på filmerna från den soppan så önskar jag få uppleva aids i ögonen än en gång.

I-nöd-och-lust-baronen
Citera
2025-08-04, 23:28
Medlem
Privattaxins avatar
Jag förstår inte vad fan det är frågan om med honom nu?? Jag är några minuter in i senaste videon och han sitter och lägger upp för att göra narr av bageriet som bakat Chrippas bröllopstårta? Precis som förr i tiden så är intentionen med det här beteendet att skicka hans efterblivna följare efter verksamheten. Dom kommer lämna fejkade reviews och hänga ut arbetarna.
Citera
2025-08-04, 23:30
Den senaste videon tar nog alla priser för hur smutsig man kan vara som människa.

Hur kan man som han själv vill kalla sig vara en vuxen, gift småbarnsfar håna en annan människas kärlek och bröllop?

De värsta är ändå att han aktivt tagit reda på vart tårtan kommer ifrån och hånar personen som troligen lagt timmar på att skapa den, att skapa den just efter beskrivningen personen fick!

Btw Baronen, de stämmer semestern är slut. Och fyfan vad bra de känns att haft en semester där man efter ratt ha knegat ett helt år kunnat unna familjen och barnen diverse upplevelser, även och besök på stället dom aldrig sett! Nu kör vi, mot nästa semester!

Jävla WT.
Citera
2025-08-04, 23:34
Medlem
Privattaxins avatar
Rask anser att man kan konstatera att Chrippas bröllop är ett mer klandervärt beteende än när Rask satt full i bilen och hotade Flashbackare och pratade om att han hade dyra klockor osv.

Socialtjänsten anser fortfarande att han är lämplig att ta hand om 3 barn eller?
Citera
2025-08-04, 23:36
Medlem
Wow vilken utläggning om tårta. Och varför sitta och dissa en oskyldig tårtmakerska?
Citera
2025-08-04, 23:37
Medlem
2013.s avatar
Rask… det finns bagerier som gör tårtor som smakar sjukt bra, och sen finns det de som lägger all energi på perfekta bokstäver och Instagram vänlig dekor. Allt behöver inte se ut som det är gjort av AI för att vara bra. Om det inte är din stil scrolla vidare då. Allt är inte en konspiration mot dig, det är en tårta.

Du är fan helt efterbliven.
Citera
2025-08-04, 23:47
Medlem
Privattaxins avatar
Rask visar upp vilket bageri det är som bakat tårtan men har klippt bort ansiktet på en i personalen. Rask som är så duktig med IT numera borde förstå att söker man på Google endast med hjälp av den data som Rask har bifogat, så hittar man bageriet på första resultatet!!!

https://ibb.co/ZzfHqGXZ (backup: https://gofile.io/d/Y9PBxg)
https://www.facebook.com/petras.cake.5/

Petra, om du läser detta så dokumentera all form av smutskastning som Rask kommer skicka åt ditt håll nu!

Hon har 100% positiva reviews på Facebook vad jag kan se... Fyfan vad tragiskt. Rask du är RUTTEN RAKT IGENOM.

Citat:
Hur allt började
Min resa som konditor började när jag var 15 år. Vid ett släktkalas tog jag på mig att baka en tårta utan recept – jag hade ju sett min mamma baka så många gånger och trodde att jag kunde allt. Resultatet blev en hård och smaklös tårta som gav hela familjen ett gott skratt! Det ögonblicket väckte min ambition att bli en riktig konditor.

Jag började öva varje dag och lade hela mitt hjärta i att skapa bättre och godare tårtor – tills jag en dag kunde överträffa mammas mästerverk.

Från dröm till verklighet
Trots min passion för bakning valde jag att läsa ekonomi på universitet och flyttade till Sverige. Under en period var bakning bara ett varmt minne, tills min son en dag önskade en speciell tårta till sin födelsedag. Det var gnistan som tände min passion igen.

År 2018 tog jag steget och startade mitt eget företag, där jag nu får leva min dröm och skapa magiska ögonblick genom mina tårtor.

Varför välja mig?
Unik design: Varje tårta är skräddarsydd efter dina önskemål.
Hög kvalitet: Jag använder endast de bästa ingredienserna för att säkerställa en fantastisk smak.
Kundfokus: Din nöjdhet är min prioritet, och jag strävar alltid efter att överträffa dina förväntningar.
Tveka inte att kontakta mig för att diskutera din nästa drömtårta – jag ser fram emot att hjälpa dig att skapa oförglömliga stunder!

Alltså fyfan, vilken fin presentation och historia. Sedan så kommer detta jävla SVIN och smutskastar hennes företag mitt från ingen jävla stans??????? Nej nu måste någon nita honom...
Senast redigerad av Privattaxin 2025-08-04 kl. 23:55.
Citera
2025-08-04, 23:53
Medlem
"Ser mer levande ut än döda" säger rask efter att tidigare i videon hånat chrippas kapitulera/kapitalisera fel.
Citera
2025-08-04, 23:58
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2013.
Så här skrev Sofie Heilborn på Petra's Cakes Facebook för några minuter sedan:

Hahahaha men herregud.
Tack för fantastiska skratt till hela landet. Denna tårta behöver en helt egen instagramprofil.
Ni kan ju inte vara stolta över just detta "hantverk".

Har Rask-armén redan dykt upp?
Man ser på henne att hon tillhör Rask-armén. Vilken jävla hora. https://imgur.com/a/mwNc0U9
Senast redigerad av Privattaxin 2025-08-05 kl. 00:36.
Citera
2025-08-05, 00:00
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Den senaste videon tar nog alla priser för hur smutsig man kan vara som människa.

Hur kan man som han själv vill kalla sig vara en vuxen, gift småbarnsfar håna en annan människas kärlek och bröllop?

De värsta är ändå att han aktivt tagit reda på vart tårtan kommer ifrån och hånar personen som troligen lagt timmar på att skapa den, att skapa den just efter beskrivningen personen fick!

Btw Baronen, de stämmer semestern är slut. Och fyfan vad bra de känns att haft en semester där man efter ratt ha knegat ett helt år kunnat unna familjen och barnen diverse upplevelser, även och besök på stället dom aldrig sett! Nu kör vi, mot nästa semester!

Jävla WT.

Rask lever i en sådan grov förnekelse.

Chrippa sa att det kostade "par hundratusen"
* rask säger att Chrippa säger han betalade "flera hundratusen"

Rask för dig rolig på Chrippas telefon autokorektade kapitalisera/kapitulera.
*Chrippa de postade ett par minuter efter att telefonen autokorektade.

Rask är dum i huvet. Där är inte ett rätt i den skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in