2025-07-26, 23:40
Medlem
Kattknullarns avatar
Clue: Hur blir det nu då med skulderna, för du har ju sålt lägenheten så nu lär det finnas kulor eller, om du hade velat?

Rask: Jag vet inte hur mycket kulor som... Vi får se hur mycket det blir, brorsan har ju fortfarande, det ska ju betalas reavinstskatt och sånt, jag tror inte det blir så mycket kvar, jag har ju fått innan en del av arvet, du känner ju till Livros, jag sålde den för 20 tusen och köpte tillbaka den för... Hur mycket var det igen Clue??

Clue: 125 tusen nåt sånt där?

Rask: Aa precis! Jag köpte tillbaka den och kunde inte betala en klumpsumma så jag betalade, jag hade kanalen, han hade AdSense, vi kom upp i den summan, det var ju, det var ju, det fanns en tid vid Chrippa-dramat...

ALLTSÅ sånt JÄVLA SCAMMEL!!!!!!!
Citera
2025-07-26, 23:40
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Stort tack!

LögnarBaronen envisas med att att kalla Cluee för orm trots att han erkänt att han är en stor ljugande skithög.

Inte värt en view på hans kanal.

Inga problem Glor Cluees video nu och den får så klart en visning.
Citera
2025-07-26, 23:42
Medlem
Kattknullarns avatar
Rask: Jag skyller aldrig på att jag har en diagnos eftersom jag inte har något på papper, men det är ganska säkert att jag har någonting som ligger till orsak till varför jag gör snedsteg

??????????????? Du har ingen diagnos Rask
Citera
2025-07-26, 23:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Haha Cluee sitter med en flashiga bakgrun, rask med ett skrynkligt lakan. Cluee sitter med hyfsat neutralt ansiktsuttryck, rask sitter med samma flin och nickande som i bottenappet till podd för någon vecka sedan.

Han verka inte fatta vad han är med om i samtalet med Cluee.
Det är korpen vs universal.

Klutten kom ut med videon lite tidigare, vilket verkar gynnat algoritmen.

Kom ni ihåg att ingen ville gästa den andres kanal? Fan Baronen att du alltid ska vara sämst, hur kan du kommit ut sist? Du redigerar ju inte ens.

Hur som helst så minskar det Bajshögens trovärdighet, om han ens har någon kvar hos sina debila följare.
Citera
2025-07-26, 23:45
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Inga problem Glor Cluees video nu och den får så klart en visning.
Givetvis! Den får nog två eller tre visningar!
Citera
2025-07-26, 23:47
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Rask: Jag skyller aldrig på att jag har en diagnos eftersom jag inte har något på papper, men det är ganska säkert att jag har någonting som ligger till orsak till varför jag gör snedsteg

??????????????? Du har ingen diagnos Rask
Fullständigt normalt för en patologisk lögnare!

Det går inte lite på något han säger! Vi är många som länge vetat det så det är bra om det kommer fler till del!
Citera
2025-07-26, 23:48
Medlem
Kattknullarns avatar
Clues video: 1:03:20

Clue: Blabla otroheten?

Rask: Förut så åt jag ju så mycket salt och drack alkohol och...

Clue: Att du var otrogen har väl inget med det att göra, förstår du vad jag menar?

Rask: Ja men vad är problemet med att jag skickar nudes till andra tjejer än Therese?

Clue: Jo men att du har kritiserat Chrippa exempelvis och...

Rask: Men, men men men men, jag och Therese har en överenskommelse där jag FÅR skicka nudes till andra tjejer!

HAHAHA snyggt Clue, du fick idioten att säga det rent ut HAN ÄR SÅ DUM
Citera
2025-07-26, 23:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Fullständigt normalt för en patologisk lögnare!

Det går inte lite på något han säger! Vi är många som länge vetat det så det är bra om det kommer fler till del!
Det här kommer han förlora subs på, många av hans följare som är besvikna just nu.

Kom ihåg, titta på Cluees kanal och lämna en like, gå bara in på Baronens för en tumme ner och en anmälan.

Jag kommer inte vila förrens detta virus är helt raderat från plattformen.

Den här videon ställer inte Bajsbaronen i god dager.

Till sist: sjukt töntigt hur han kallar cluue för ormen när det är han som är avslöjad som en, gång på gång på gång
Senast redigerad av knark-kungen 2025-07-26 kl. 23:55.
Citera
2025-07-26, 23:52
Medlem
Som han lyser upp när han snackar om att han får skicka dick-pics.
Citera
2025-07-26, 23:53
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Clues video: 1:03:20

Clue: Blabla otroheten?

Rask: Förut så åt jag ju så mycket salt och drack alkohol och...

Clue: Att du var otrogen har väl inget med det att göra, förstår du vad jag menar?

Rask: Ja men vad är problemet med att jag skickar nudes till andra tjejer än Therese?

Clue: Jo men att du har kritiserat Chrippa exempelvis och...

Rask: Men, men men men men, jag och Therese har en överenskommelse där jag FÅR skicka nudes till andra tjejer!

HAHAHA snyggt Clue, du fick idioten att säga det rent ut HAN ÄR SÅ DUM
Clue: Om ni hade denna uppgörelse, varför blev Therese galen och kallade henne för hora osv?

Rask: Svaret är ju självklart, för att kvinnan skickade mina bilder till någon annan, Therese tog bort sin instagram och det är väl klart för hon blev dränkt av meddelanden av folk som trodde jag var en jävla skit!

Clue sitter och flinar utan att flina, han fick ha handen för munnen alldeles nyss men han samlade sig.

Längtar tills folk ska reactlorda på denna
Citera
2025-07-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är korpen vs universal.

Klutten kom ut med videon lite tidigare, vilket verkar gynnat algoritmen.

Kom ni ihåg att ingen ville gästa den andres kanal? Fan Baronen att du alltid ska vara sämst, hur kan du kommit ut sist? Du redigerar ju inte ens.

Hur som helst så minskar det Bajshögens trovärdighet, om han ens har någon kvar hos sina debila följare.
Det fetade. Gäller även snusandet.
Citera
2025-07-26, 23:58
Medlem
Kattknullarns avatar
Clue: Något jag tyckte var fucked up var att när du blev avslöjad med att vara otrogen så försvarade du dig med att säga att Therese är faaaan så mycket värre, hon skriver med grabbar till höger och vänster osv

Rask: HAHAHAHA JAAA

... Nä det var droppen, godnatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in