2025-04-14, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Cluee sa nu på skilleras live att killen som skickat ”bevisen” till rask har bett om ursäkt till cluee, och att det inte finns några bevis och att det var spekulationer och att rask gjort en höna av en fjäder. Tror ni rask kommer be om ursäkt till cluee eller kommer han sopa allt under mattan och säga att cluee inte är mentalt där?

Självklart kommer Rask aldrig erkänna något, han försöker slingra sig undan med att Cluees pappa har gått bort, att "Cluee inte är helt där mentalt nu" och massa sånt skit
Citera
2025-04-14, 11:49
Medlem
AtlernativFrSverges avatar
Citat:
Cluee sa nu på skilleras live att killen som skickat ”bevisen” till rask har bett om ursäkt till cluee, och att det inte finns några bevis och att det var spekulationer och att rask gjort en höna av en fjäder. Tror ni rask kommer be om ursäkt till cluee eller kommer han sopa allt under mattan och säga att cluee inte är mentalt där?

Oooops! Hahaha!
Citera
2025-04-14, 12:14
Medlem
En nisse i Chrippas tråd påstår att förtalsmålet ska ha blivit nedlagt och att det finns dagboksblad som visar detta. Någon som fått ut några handlingar på detta eller har någon tanke om vilken tingsrätt det kan gälla?
Citera
2025-04-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
En nisse i Chrippas tråd påstår att förtalsmålet ska ha blivit nedlagt och att det finns dagboksblad som visar detta. Någon som fått ut några handlingar på detta eller har någon tanke om vilken tingsrätt det kan gälla?

Känns orimligt? Om det blivit nedlagt skulle de inblandade visserligen inte kunna fått reda på det ännu, men ytterligare personer skulle väl förhöras? Uslingen sa ju i sin senaste att han skulle skicka in mer bevis till någon nästkommande dag men att denna personen fick det att låta som om det fanns gott om tid, i princip hela veckan och att det inte var någon brådska..
Citera
2025-04-14, 12:24
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Baronen kommer hantera detta problem precis som han hanterar alla andra problem, genom att låtsas som att de inte existerar. Kolla bara på hur han hanterar situationen med Medvikt som flertalet gånger kommit med befogad och saklig kritik mot fegis-Baronen. Han vägrar besvara Medvikt och gör istället nya videos där han trycker ner förståndshandikappade och folk bakom lås och bom, som inte kan försvara sig.

Jag tycker att flera skulle ligga på honom om dessa "bevis". Han satt själv och basunerade ut i sin jävla kanal att han "var karl för sin hatt" och att han "skulle radera sin kanal" om dessa bevis inte lades fram eller stämde. Men nu när han inser att han gjort bort sig så låtsas han som ingenting. Fy fan, vilken ynkrygg Bajs-Baronen är.
Citera
2025-04-14, 12:31
Medlem
AtlernativFrSverges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Känns orimligt? Om det blivit nedlagt skulle de inblandade visserligen inte kunna fått reda på det ännu, men ytterligare personer skulle väl förhöras? Uslingen sa ju i sin senaste att han skulle skicka in mer bevis till någon nästkommande dag men att denna personen fick det att låta som om det fanns gott om tid, i princip hela veckan och att det inte var någon brådska..

Vad jag vet så behöver det inte finnas något från någon tingsrätt att få ut, eventuellt kan man få ut ett beslut om nedlagd förundersökning från åklagarmyndigheten.

De få gånger jag bett om handlingar från åklagare har jag vänt mig till den specifika åklagarkammaren i ärendet, men är inte helt säker på om det är nödvändigt, dvs åklagarmyndigheten kanske kan plocka fram beslutet utan att du vet vilken åklagarkammare det gäller.
Citera
2025-04-14, 12:31
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Jäklar vilken skräll. Och igår (tror jag det var) var Jocke inne på liven och sa att alla inblandade gjort fel och han vill inte ha med detta att göra mer. Så, inga bevis, Jocke vill inte att man fortsätter slafsa, Motvikt och VÄP har gått vidare, förtalsanmäld av C & L, vågar inte göra videos om Medvikt eller Legio... Vad har han kvar? Magmys och Fogskum? Han är så jävla körd.
Citera
2025-04-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie

Svårt att säga i det här fallet. Det vanliga är ju att det handläggs av en åklagare på orten där gärningsmannen utfört brottet. Därav blev Bajskungen åtalad i Nyköpings tingsrätt förra gången.

Nu verkar det ju vara flera som är misstänkta, som alla bor på olika håll i landet, och då får jag för mig att det blir tingsrätten på den ort där den utsatte är bosatt.
Citera
2025-04-14, 13:53
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Rask har alltid något att säga om andra. Men trivs inte när andra får insyn i hans liv och då också har något att säga. Då är man hatare och Flashback-folk.

Det blir väl lätt så när man inte gör något vettigt om dagarna. Inget jobb, träffa inga människor. Utan bara scrolla insta och stör sig på andras liv.
Följer han nyheterna? Vet han ens vad som händer Ukraina? Hört om Tullarna? Mm
Citera
2025-04-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jäklar vilken skräll. Och igår (tror jag det var) var Jocke inne på liven och sa att alla inblandade gjort fel och han vill inte ha med detta att göra mer. Så, inga bevis, Jocke vill inte att man fortsätter slafsa, Motvikt och VÄP har gått vidare, förtalsanmäld av C & L, vågar inte göra videos om Medvikt eller Legio... Vad har han kvar? Magmys och Fogskum? Han är så jävla körd.
Nu helt plötsligt har alla inblandade gjort fel
när det stormar mot sekten. Men när sekten körde sitt brutala mobbar race mot chrippa och clue så var det inget fel.

Jockeboy är en lika dynghög själv som alla andra i sekten. Om inte värst
Senast redigerad av Rebelson 2025-04-14 kl. 14:10.
Citera
2025-04-14, 15:13
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Nu helt plötsligt har alla inblandade gjort fel
när det stormar mot sekten. Men när sekten körde sitt brutala mobbar race mot chrippa och clue så var det inget fel.

Jockeboy är en lika dynghög själv som alla andra i sekten. Om inte värst

Absolut. Det håller jag med om men min poäng är att Baronen kommer göra sig till ännu mer åtlöje om han börjar rota i det där. Jag kan liksom inte se vad han ska göra videos om som genererar en hyfsad inkomst?
Citera
2025-04-14, 15:26
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det krävs en riktig man för att kunna erkänna sina misstag här i livet.

Rasks redan svaga självkänsla klarar inte av någon ärlighet, han är hela tiden på randen till en bil-lip.

Blir det någon måndagsvideo månne? Ska bli intressant att se vad han kokar ihop, är ångesten tillbaka kanske??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in