2025-08-17, 00:20
Medlem
Krakatoas avatar
HÖJDEN AV HYCKLERI! *TEMU-SEKTEN ÄR AVSLÖJAD!*

https://old.bitchute.com/video/kSxDTKCl3iHZ/

Refresha till den är klar. Kommer upp snart.

EDIT: Nu är den uppe. Han är så jävla arg!
Senast redigerad av Krakatoa 2025-08-17 kl. 00:37.
Citera
2025-08-17, 00:38
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Jag kommer börja med att säga NEJ jag är inget raskfan så släpp de kortet.
Men jag är emot idioter o dumma människor.
Rask behöver inte försvinna från nätet för att slippa honom du kan hålla dig undan själv..
Du är förmodligen här inne varje dag och blir påmind om hur rutten han är.
Och du pratar om att folk är dumma. Kom igen

Det är bara bra att så många som möjligt håller igång tråden, så antalet människor som upptäcker det här avskrädet till kackerlacka ökar. Ju fler som hatar honom, desto fler kommer bidra till att göra hans och Fettotessans liv så jävligt som möjligt. Att driva det så långt som bara går är en välgärning och hedersamt!
Citera
2025-08-17, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
HÖJDEN AV HYCKLERI! *TEMU-SEKTEN ÄR AVSLÖJAD!*

https://old.bitchute.com/video/kSxDTKCl3iHZ/

Refresha till den är klar. Kommer upp snart.

EDIT: Nu är den uppe. Han är så jävla arg!

Vad är han arg på nu? Och vilka förtalar han nu nu? Hinner inte snabb spola igenom denna i helgen men man är ju nyfiken på hur mycket han spårar ur
Citera
2025-08-17, 00:51
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad är han arg på nu? Och vilka förtalar han nu nu? Hinner inte snabb spola igenom denna i helgen men man är ju nyfiken på hur mycket han spårar ur

Paret Medvikt. Han är bra jävla svettig nu nere i kojan
Påstår att det var brottsprovokation att Herr bad om bilderna på Fru.
Spelar förmodligen ingen roll att de är gifta osv. Han har olovligen, precis som den han själv var otrogen med, tagit nakenbilder på någon och skickat dem vidare.

Vrider och vänder på allt och pratar om dubbelmoral fast han har huvet helt uppkört i sitt eget arsle.
Citera
2025-08-17, 01:39
Medlem
NFCs avatar
En ny dag och en ny dag för Rask att skita i det blå skåpet - hörde jag precis rätt vad fan han sa?

Han sa, "nu kommer säkert jag bli anklagad för att ha spridit hennes nakenbilder, men det har jag inte, för jag har inte skickat dom till någon, jag har bara skickat dom till folk som har bett om dom, och om någon ber om dom så tror ju jag att dom gör det för att dom vill verifiera om dessa bilder är på riktigt, alltså att dom inte har några onda intentioner"

ÄR han på riktigt eller låtsas han bara??
Citera
2025-08-17, 01:40
Medlem
NFCs avatar
Rask tänker att folk som har bett han om nakenbilderna på Fru Porrvikt, och får bilderna från Rask, dom har utsatt Rask för brottsprovokation.
Citera
2025-08-17, 02:01
Medlem
NFCs avatar
Rask ifrågasätter att Fru "Dubbeldildo" Porrvikt ska göra en dokumentär om Rask och om det ens är lagligt för någon som inte är journalist att göra det. Hade han samma kritik mot Anjo?
Citera
2025-08-17, 02:04
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
En ny dag och en ny dag för Rask att skita i det blå skåpet - hörde jag precis rätt vad fan han sa?

Han sa, "nu kommer säkert jag bli anklagad för att ha spridit hennes nakenbilder, men det har jag inte, för jag har inte skickat dom till någon, jag har bara skickat dom till folk som har bett om dom, och om någon ber om dom så tror ju jag att dom gör det för att dom vill verifiera om dessa bilder är på riktigt, alltså att dom inte har några onda intentioner"

ÄR han på riktigt eller låtsas han bara??

Det muppen menade var ett Herr Medvikt bett honom skicka bilderna... inte att han skickat vidare dem (såklart han gjort det, därför han är livrädd nu)

I kvällens video är han på väg att bli spritt språngande galen!

står och pratar om dubbelmoral, och är galen för att de görs en dokumentär om honom av folk som inte har ett UTGIVNINGSTILLSTÅND (<- nytt klassiskt baronord) och att de inte är några journalister.

Men Anjos dokumentärer, det är inga problem...
Citera
2025-08-17, 02:07
Medlem
NFCs avatar
Rask frågar sin publik om han ska börja kalla tittarna för framstjärtar och grisollon i sina videos igen.
Citera
2025-08-17, 02:09
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Det muppen menade var ett Herr Medvikt bett honom skicka bilderna... inte att han skickat vidare dem (såklart han gjort det, därför han är livrädd nu)

I kvällens video är han på väg att bli spritt språngande galen!

står och pratar om dubbelmoral, och är galen för att de görs en dokumentär om honom av folk som inte har ett UTGIVNINGSTILLSTÅND (<- nytt klassiskt baronord) och att de inte är några journalister.

Men Anjos dokumentärer, det är inga problem...
Vadå så Medvikt har bett om att få se sin fru naken, och Rask visar det, och då hotar Medvikt med anmälan?
Citera
2025-08-17, 02:13
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Vadå så Medvikt har bett om att få se sin fru naken, och Rask visar det, och då hotar Medvikt med anmälan?

Enligt Rask, så har han fått DM från Medviktarna, när de ber honom att skicka bilderna till dem.
Men Rask vill inte det, för då tror han att de kommer anmäla honom för att ha spridit bilderna..

Ja du hör ju själv, han är så totalt hjärndöd så klockarna stannar.
Citera
2025-08-17, 02:17
Medlem
NFCs avatar
Rask insinuerar lite smått att han bara skojade när han sa att han duschade insidan av analen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in