Citat:
Ursprungligen postat av
esett
Ha ska tydligen också ge ut en bok. Hur mycket kommer den floppa då. Men den kommer nog aldrig komma ut, men om den mot förmodan skulle komma ut, så lär det vara en bok som kommer att hamna på bokrean. Är jag hård? nä bara realist, av allt han sagt att han ska göra, vad har det blivit? En tummetott, som är slutet på sagan om Mäster Skräddare.
Låter väl sannolikt, med tanke på att han tänkte anlita en spökskrivare för att renskriva boken är det inte jättesannolikt att det blir en bok. För en sådan bok vill förmodligen en spökskrivare ha betalt på förhand, det går inte riktigt att räkna med någon enorm försäljning av ännu en bok av en tragisk pojke som växt upp i missbruksmiljö.
Finns det någon som faktiskt tror att hans youtube klientel har fokus nog att läsa en hel bok om hans uppväxt? Måste säga att jag tror målgruppen är bristande. Jag tror han ska ta en funderare till innan han betalar någon för att skriva dom memoarerna.
Men på plussidan ska han ju skaffa ny bil, en familjebil, vem vet kanske till och med det får plats en hund i den!