2020-04-23, 18:28
Medlem
Dr.Katis avatar
Nu vill han sälja ut familjen!

Han har kontaktat flera produktionsbolag för att höra om det är av intresse att följa en familj med diagnoser!

Video upplagd idag 23/4

"THERESE TRÄFFADE PAPPA IDAG! (DRAMA, FLASHBACK OSV)"
https://www.youtube.com/watch?v=bfbcT_cz4Q8
Citera
2020-04-23, 18:48
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Nu vill han sälja ut familjen!

Han har kontaktat flera produktionsbolag för att höra om det är av intresse att följa en familj med diagnoser!

Video upplagd idag 23/4

"THERESE TRÄFFADE PAPPA IDAG! (DRAMA, FLASHBACK OSV)"
https://www.youtube.com/watch?v=bfbcT_cz4Q8

Ha ska tydligen också ge ut en bok. Hur mycket kommer den floppa då. Men den kommer nog aldrig komma ut, men om den mot förmodan skulle komma ut, så lär det vara en bok som kommer att hamna på bokrean. Är jag hård? nä bara realist, av allt han sagt att han ska göra, vad har det blivit? En tummetott, som är slutet på sagan om Mäster Skräddare.
Citera
2020-04-23, 20:48
Medlem
Doubts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Ha ska tydligen också ge ut en bok. Hur mycket kommer den floppa då. Men den kommer nog aldrig komma ut, men om den mot förmodan skulle komma ut, så lär det vara en bok som kommer att hamna på bokrean. Är jag hård? nä bara realist, av allt han sagt att han ska göra, vad har det blivit? En tummetott, som är slutet på sagan om Mäster Skräddare.

Låter väl sannolikt, med tanke på att han tänkte anlita en spökskrivare för att renskriva boken är det inte jättesannolikt att det blir en bok. För en sådan bok vill förmodligen en spökskrivare ha betalt på förhand, det går inte riktigt att räkna med någon enorm försäljning av ännu en bok av en tragisk pojke som växt upp i missbruksmiljö.

Finns det någon som faktiskt tror att hans youtube klientel har fokus nog att läsa en hel bok om hans uppväxt? Måste säga att jag tror målgruppen är bristande. Jag tror han ska ta en funderare till innan han betalar någon för att skriva dom memoarerna.

Men på plussidan ska han ju skaffa ny bil, en familjebil, vem vet kanske till och med det får plats en hund i den!
Citera
2020-04-23, 21:05
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Stängde av efter halva videon, jävlar vad han snackade skit idag, några lögner jag uppmärksammade: "vi är som er, fast i offentligheten" yeah right, "När någon runt om en mår dåligt vill man få dom att må bra" ja för en empat är det så, du kladdar runt din negativitet på människor runt om dig, "det ger mig ingenting att få andra att må dåligt" alltså du har varit "snäll" en vecka mannen, on camera, det är knappast något som gör dig till ett helgon men vi förstår att du vill vara ett.

Extremt kul att han kallar Joz för en lögnande narcissist, own your shit.

Den här boken lär ju bli en jätte succé, ser fram emot att köpa den på mellandagsrean för 20:-

Och sluta för bövelen att hänga ut din fru som ett psykfall, fyfan så vidrigt, det är inte första gången och det lär inte vara sista heller.
Citera
2020-04-24, 09:19
Är det inte någon som gjort en orosanmälan till socialförvaltningen?
Det är skadligt för barnen att leva och växa upp med föräldrar med psykisk ohälsa.
Jag tror att barnen verkligen inte mår bra, att pappan dessutom försöker vika ut dem globalt, för att få tittare på youtube?!
Han anser sig ha ett jobb. Han jobbar så hårt. Hur många timmar har han på dygnet?
Tycker mest han gnäller.
Jag uppskattade det han visade med missbruksbloggen. Det var ärligt.
Men alla sagor har ett slut.
Hur är det med förtal, polisförhör, tiggeri/swishdonationer?
Citera
2020-04-24, 12:30
Medlem
B´stards avatar
Nu verkar han helt ha tappat det - han kommer inte ge sig förrens mängder av postare i tråden har bannats från FB för att de bryter mot reglerna, det ska även raderas mängder med information om honom (information som enligt honom inte stämmer) annars ska han gå till tidningarna!

Det är nog bäst att han tar en tur till psykakuten igen...
Citera
2020-04-24, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
det ska även raderas mängder med information om honom (information som enligt honom inte stämmer) annars ska han gå till tidningarna!
Han var lite vag om vilka regler som inte upprätthålls, 95% av alla inlägg i tråden ska enligt honom iaf raderas, jag ser fram emot att läsa reportaget i kvällspressen, undra om aftonbladet eller blir det kanske expressen som nappar, vem vet, kanske det tom blir pris för årets scoop.
Citera
2020-04-25, 01:07
Avstängd
KungPungPats avatar
Rask tävlar fortfarande mot Flashbacks moderatorer och alla som har skrivit i denna tråd.

Anledningen till at han blev så upprörd var såklart att nån skrev om CIPA som är Children Internet Protection Act.. och hur barn ska skyddas mot avskum som vill använda "sina" barn för att tjäna pengar online.. och att barn ens ska få se nått så olämpligt som en vuxen far som hänger ut sina barn på youtube för vinstsyften.

Som vanligt så är det väl sanningen som är fienden .. inte hans handlingar som är olämpliga.

Att nån skriver till Rask och vill ha mer videos där han hänger ut sina barn genom att intervjua dom framför alla pedofiler som hänger på nätet.. det skriker pedofilvarning om jag hade fått frågan.. men för Rask så finns inga pedofiler eller skurkar på nätet och det är därför lungt att intervjua sina barn framför alla som vill höra.

När fan vela folk höra allt om andra människors barn?

Jag tror att vanligt folk inte bryr sig om hans videos där han intervjuar sina barn.. men vissa skurkar och pedofiler tycker säkert det är givande att se på barn som används på det viset.

Han kan väl fråga sig själv hur det hade varit om hans pappa jobbade på youtube när Rask var barn, och hängde ut honom och hans bror för att göra content till youtube för att tjäna cäsh till benso.
Citera
2020-04-25, 01:22
Avstängd
KungPungPats avatar
Bra att han var ärlig med youtube åtminstånde när han klickade i att hans videos inte är barnvänliga.. för barn ska helst inte se när andra barn används av vuxna.

Sanningen är att CIPA existerar eftersom barn inte kan ge sitt myndiga samtycke till att bli offentliga personer på internet.. och om nån vuxen tar beslutet ändå att göra barn till offentliga så kan man ifrågasätta om CIPA ska se till att åtminstånde strypa pengarna till dom som använder barn för vinstsyften.
Citera
2020-04-25, 01:26
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag läser lite om CIPA och det verkar ju som att dom har "partners"/(youtube) som ska se till att strypa ekonomin dvs inkomsten för sånna som Rask som klickade i att hans videos där barn har filmats.. inte är barnvänliga videos.

Så kan det gå när man måste erkänna att det man gör på youtube inte är speciellt vänligt mot barnen som filmas.. då stryper dom hans ekonomi och han kunde inte äta oxfile nåmer.
Citera
2020-04-25, 21:39
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Inte mycket knyst från våran Baron idag, är han bakis månne?

Hur gick det med bilförsäljningen i veckan, det var en lögn va?

SÅÅÅÅ ÄR DEEEET
Citera
2020-04-25, 23:32
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Inte mycket knyst från våran Baron idag, är han bakis månne?

Hur gick det med bilförsäljningen i veckan, det var en lögn va?

SÅÅÅÅ ÄR DEEEET

Vart tyst nu i ett par dagar. Hur går det med tidningarna mot hans tråd på flashbak och raderingar av inlägg?

Bilen verkar inte ha blivit såld om man ska tro på sidan merinfo.se (jag personligen ser den sidan som pålitlig källa)

https://www.merinfo.se/person/Trosa/...90/bujsv-4bu44
(Länken visar rasks innehav av fordon och bolag etc)

Nu kan man göra ägarbyten av bilar vis transportsyrelsens app och inte behöva skicka in papperna med ägarbevis osv Oavsett vad så tycker jag ägarbyte borde vara registrerat nu av bilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in