Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-04, 00:09
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Man fattar paniken med fakturan på 60k. Ska betalas om 10 dagar?
Det är detta år han går under ekonomiskt, sedan lär missbruket ta fart, snart sitter han där på bänken och snackar om när han var på Hultsfred 2006.

Ska bli kul att följa förfallet, detta har jag väntat länge på
Citera
2025-06-04, 00:16
Medlem
Även hans totala oförståelse kring falukorvsgubben/utpekandet av Sandra. Han är ju helt efterbliven på ett fan unikt sätt alltså

Fördelen med att han inte håller sitt ord och redan tagit bort sin kanal är att vi förhoppningsvis får bevittna hur han själv kommer få ett hårdare fall helt av egen maskin.
Citera
2025-06-04, 00:16
Medlem
En annan sak, han säger att han uppmanade folk att inte donera superchats... okej, detta är inte direkt sant men han säger väl något i still med "ni behöver inte" under liven..

MEN... han har ju sagt ett ANTAL gånger att han ska donera dessa 8000/13000, (hur mycket det nu var? Kommer ej ihåg). direkt till sin frus skulder. Först skulle han vänta till sin "följetång" som aldrig blev av, nu har vi inte hört något om det sedan dess, de ligger väl på säkert på ett separat konto fortfarande...

Ni som gör videor och läser här, hitta dessa klippen från hans videos i september/oktober så kan ni sätta dit uslingen.

Och vadå att kapitalförsäkringen var låst? Det var inte den det var tal om att du skulle betala din frus skulder med... du sa från lägenhetspengarna senast i Augusti, ja ja vinstskatt och annat skit, vad hände med resten? Inte en krona har gått till skulderna fortfarande.

Och hunden ljuger han fortfarande om, han verkar fortfarande mena att han bara fått några hundringar, och att han gärna swishar tillbaka mot bevis.. han verkar till och med veta att han fortfarande kan få ut banktransaktioner från denna tiden ännu, (tror det är 7 år).

Så ni som ska konfrontera honom, kom inte med något löst snack om hunden, utan be honom visa banköverföringarna, för det bevisar SVART PÅ VITT om han fortfarande ljuger eller inte, alla som följt skithögen en längre period vet att han fått in många tusenlappar och inte några hundringar.

TLDR: Han ljuger fortfarande om hunden, men när folk inte påpekar HUR svamlar han och alla som tittar tror att han redan redogjort för detta.
Citera
2025-06-04, 00:19
Medlem
OstgotaHuss avatar
53:00 Där säger Rask att han aldrig har påstått att Clue har bett om ursäkt. Det finns ju en livesändning där idioten försäger sig som vanligt och säger att Clue har bett om ursäkt. Sedan idag, flera år senare, då har Rask letat febrilt efter något kort att spela, och han valde den här jävla skiten med Clue, och nu har han återigen målat in sig i ett hörn. Fru Medvikt säger att Rask har medgett i en livestream att Cluee har bett om ursäkt, Rask säger "Näee", sedan är det ett klipp i videon, och så säger Rask igen "Näee, det där stämmer inte". Sedan berättar Rask att i den där livesändningen när han sa att Cluee har bett om ursäkt och allt är lugnt nu, då syftade Rask på att Cluee har bett om ursäkt för att Cluee berättade om att Cluee sparkat Rask i sina Cluee news. Cluee har däremot INTE bett om ursäkt för att ha sparkat Rask som ett ärsel, på grund av Cluees egna vendettor, på grund av hans egna prestationsångest... ÅÅÅÅÅH MYYYYYY GOOOOOOOOOD SKJUT MIG
Citera
2025-06-04, 00:20
Medlem
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är detta år han går under ekonomiskt, sedan lär missbruket ta fart, snart sitter han där på bänken och snackar om när han var på Hultsfred 2006.

Ska bli kul att följa förfallet, detta har jag väntat länge på
Samma här. Rask din förbannade jävel, du skulle ha köpt hunden, fattar du? Endast en Rask kan köra "här ligger en hund begraven" och lyckas med den bak och fram. Rask blev begraven av en hund.
Citera
2025-06-04, 00:27
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Rask lyssnar på Fru Medvikt anklaga Rask för att hjärta kommentarer som var hotfulla mot Legio, Rask försvarar sig med att säga att han bara slår upp alla kommentarer utan att läsa dom och trycker på like-knappen en efter en uppifrån och ner, tap tap tap tap tap tap tap. Japp, så då var stridsyxan med Legio begravd då och Rask är förlåten.

Av mycket dumt i videon så tyckte jag det där var det dummaste tillsammans med hans svammel om polisanmälan av Medvikt.

Han kan lika gärna gå omkring med en skylt som det står "Hej, jag är en total fitta" på.
Citera
2025-06-04, 00:56
I sin senaste video så outar han Herr och Fru Medvikts med både för- och efternamn. Vilken jävla fitta och idiot han är. Dock blir jag faktiskt glad att han gör det eftersom det innebär att han bara gräver sig djupare och djupare
Citera
2025-06-04, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Rask sitter i kvällens video och snackar skit, och då kör det förbi någon som filmar Rask och tydligen är det andra gången som han kört förbi. Rask sitter och lurpassar i 20 minuters tid för att själv fånga snubben på kamera, men misslyckas.

Rask klagar på att folk trycker upp sitt gristryne mot fönstret i hans hem och han hävdar att han är utsatt för förföljelse, trakasserier.

Rask berättar att det är patetiskt av den där snubben som körde förbi att vara ute och köra bil kl 13:30 en tisdag.

Rask lyssnar på Fru Medvikt men pausar snabbt och tar fram kameran för nu dök snubben upp! Men nej, det var inte rätt kille... Rask blir besviken och återupptar videouppspelningen. Han pausar igen och kollar 180 grader bakåt, är det snubben?? Nej...

HYSTERISK JÄVLA VIDEO!
Jag har inte själv sett videon. Men det låter ju som om rask håller på att få en psykos?
Citera
2025-06-04, 01:32
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Jag har inte själv sett videon. Men det låter ju som om rask håller på att få en psykos?
När adhd medicinen börjar ge paranoida tankar så har missbruket gått långt.

Lägg in dig själv, för dina barns skull, dom förtjänar en närvarande pappa.
Citera
2025-06-04, 02:05
Avstängd
Av vilken modell är Rasks iphone?
Citera
2025-06-04, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Men vem är det som lurat i stackarn att hans kuk skulle vara stor??
Troligen Therese, väldigt möjligt efter att hon knullade runt.
Citera
2025-06-04, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rnygren45
I sin senaste video så outar han Herr och Fru Medvikts med både för- och efternamn. Vilken jävla fitta och idiot han är. Dock blir jag faktiskt glad att han gör det eftersom det innebär att han bara gräver sig djupare och djupare
Det betyder att han är rädd och vill försöka ta någon form av makt över dom.
Jag tror inte dom är rädda för honom och jag tror att dom redan vet vad dom heter så det är nog inget problem för dom. Det visar bara vilken råtta han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in